Jukka Leino 25.3.2014. Viestinnän prosessi TAHTOTILA.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Panu Niemi Lahti Panu Niemi  TUPO:sta ei yksin ole pelastajaksi ◦ Tuonti jatkaa nousuaan ◦ Suomessa myydyistä huonekaluista noin 60% on tuontitavaraa.
Advertisements

Tutkimus- ja Analysointikeskus TAK Oy :: © TAK Oy Venäläisten matkailijoina Suomessa maaliskuu 2012 Kapustat Kaakkoon.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Ammatillisen peruskoulutuksen valtionavustushankkeet Tuija Laukkanen
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy CSC – IT Center for Science Ltd. Avoinyliopisto.fi johtoryhmä työpaja klo 9.30 – lounas klo 12.
Teknologia ja liikunnanopetus oppimisympäristöhankkeissa
Koulutus ja viestintä yhteistyön välineinä Siru Aura, ohjelmavirkailija, tiedotus ja koulutus Pohjoisen ja etelän kuntien yhteistyöohjelma p ,
Ylioppilaskokelaiden aikataulua syksy kevät 2013
Kielitivoliristeily Iloa ja hyötyä verkosta Katrina Vartiainen.
Wikispace jatkokurssi Jarmo Heikkinen Karoliina Kemppainen Satu Kylmänen.
Wikispaces kouluttajan wikityökaluna Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
QR- koodit ja mobiilitentti
Mitä venäläinen museokävijä kaipaa? Kysely toteutettiin : •Arkkitehtuurimuseo •Ateneum taidemuseo ( ), Kansallisgalleria ( )
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA.
WP6 Kampanjakalenteri 2011 KKPvmAktiviteetti Tammi Englanninkieliset www-sivut + digi käytössä Google ads -kampanja englanniksi.
Suomen museoliitto - Finlands museiförbund - Finnish Museums Association 2006 Tiedottajapäivät Lahdessa Radio- ja tv-museo Museoliitto museoiden.
Power Cup - Maailman suurin juniorilentopalloturnaus Power Cup kerää yhteen nuoret lentopalloilijat, valmentajat, ohjaajat, seuratoimijat sekä perheet.
Internetin ilmaisohjelmat
1 Heli Lepomäki Yritysten ja muiden organisaatioiden käyttöön sähköinen työpöytä on jo leviämässä, koska niiden toiminta ja asiakaspalvelu.
Asiakaspalvelu verkossa
Mitä kaikkea siellä voi tehdä?. Kaksi osaa – Huvi ja Hyöty  Merkityksellinen, eli hyöty  Viihteellinen, huvi.
SOME (sosiaalinen media)
ROAD-SHOW SOTŠI ”SOCHI 2014” VALTAVA HANKE ALUEEN MATKAILU- JA PALVELUTARJONNAN KEHITTÄMISEKSI UUDELLE TASOLLE 2.
Google, journalismi ja verkkomedian uudet työnkuvat Riikka Krenn
Sähköisen kaupan toimintaympäristö
Suomi idän ja lännen solmupisteenä
Verkkosivut opettajan apuna
, SK, sivu 1 Tietoa liikennetilanteesta VR:n Internet-sivuilla
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Pelkosenniemi 1.
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014 Kemi 1. ELINKEINOPOLITIIKAN TILA 2.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Tiistaina klo 18 6B-luokassa
Elinkeinopoliittinen mittaristo 2014
LibGuides-kokemuksia Case SeAMK E-aineistopäivä AMKIT-konsortio Tuula Ala-Hakuni Suunnittelija.
Harrasteliikuntatuote Poweraction Nuorten liikuttamista vuodesta 2003 Liikuntapalvelukeskus Blomberginaukio 4, Turku Lasten ja nuorten.
Java-ohjelmoinnin perusteet kesä 2012 TERVETULOA! Opettaja Jukka Juslin.
KAAKKOIS-SUOMEN TYÖMARKKINOIDEN KATSAUS 2012  Ilmestyy piakkoin sähköisessä muodossa  Teemoina:  Väestö, työikäinen väestö, tuotanto, työllisyys, työttömyys.
Tuetun oppisopimuskoulutuksen kehittäminen –hanke nykytila ja tulevat toimet Ulla Poutiainen
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Työttömät* työnhakijat ELY-keskuksittain *) Työttömät ilman lomautettuja Lähde: Työ- ja elinkeinoministeriön työttömyystilastot Työttömät* työnhakijat,
Biolaakso mediassa Hannu Lehto. Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:n lehdet ja verkkosivusto KP 5.10.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Free Powerpoint Templates Page 1 Teknologia ja liikunnanopetus oppimisympäristöhankkeissa Aktiivisuushanke 2013 teknologia liikunnanopetuksessa
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
KH Kirjasampo NYT Yleisten kirjastojen neuvosto
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Päivi Koski-A. Suomalais-venäläinen koulu
Tietojärjestelmäprojektin onnistuminen
 Liikenne on A) henkilöiden B) tavaroiden C) energian D) tiedon kuljettamista.  280&bih=896&gbv=2&tbm=isch&tbnid=OS0Z0UmBWs.
T&K-hankkeiden viestinnästä Satu Orkola.
SPORTS TRACKER Tekijä: Nybäck Teemu TU09s Tiedonhaku internetistä.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Kirjastot ja Google Ari Muhonen ylikirjastonhoitaja Teknillisen korkeakoulun kirjasto
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
Leena Salminen Kansallinen elektroninen kirjasto Halti-tietokannan esittely ( FinElib-päivä
Sosiaalinen media: kun 500 miljoonaa ihmistä hajosi FaceBookiin.
Heigo Anto WWW-sivuston Google-optimointi Heigo Anto
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Yritys ja markkinointi mediassa
Median aikajana some TV v.1934 Älypuhelin (1993)
Median aikajana TV v. 1. radio-lähetys some älypuhelin
Median aikajana TV v.1926 Mitä, missä, milloin maailmalla?
Ehdotus: sote-viestinnän strategiset painotukset 2017
Median aikajana älypuhelin TV v. some Mitä, missä, milloin maailmalla?
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
Median aikajana TV v some Ensimmäinen älypuhelin 1993 IBM
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Esityksen transkriptio:

Jukka Leino

Viestinnän prosessi

TAHTOTILA

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET

Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA

11 Venäläisten matkat Suomeen vuosittain Kaakkois-Suomen raja-asemien kautta

Etsittekö tietoa matkakohteesta ennen matkaanne? – Mistä tietoa etsitty? 12

Neljä skenaariota venäläisten Suomen-matkojen kasvusta 13

Viestinnän toteutus INTERNET SOME LEHDET MESSUT SUORA ULKO- MAINONTA TV RADIO TIEDOTUS

Internet viestinnässä Mahdollisuus tavoittaa valtavasti ihmisiä Kustannukset syntyvät tuotannosta, ei median käytöstä Uusien asiakkaiden pitää löytää sivuille Kohderyhmiä on vaikea rajata Tulokset syntyvät tekemisestä, ei median ostamisesta

Viestintä eri mediatyypeissä

Hakukoneet Netissä asioivista n.90% käyttää hakukoneita Hakukone on ilmainen liikenteen ohjaaja Avainsanatutkimus auttaa löytämään oikeita hakusanoja Sivujen hakukentissä pitää olla avainsanoja, joita asiakkaat käyttävät

Hakusanamarkkinointi HakukoneNäytötKlikitCTRCPCKustannukset Google.ru %0.16 € €

Responsiivisuus

Seuranta Google Analytics Google Analytics Google PageRank Google PageRank Yandex Yandex Kuntopuntari Kuntopuntari Google Trends Google Trends

Käännökset Svetlana Chtchegoleva Svetlana Chtchegoleva Multitrance Multitrance Google-kääntäjä Google-kääntäjä

Kuolleet sielut

5 km Tervetuloa ! обро пожаловать ! д

QR -koodi

Kapustat Kaakkoon -aineistopankki Valmiita työpohjia ladattavissa Mahdollisuus täydentää ryhmän toiveiden mukaan

Kiitos! Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: