Sauna Contact Point Finland 21.-27.6.2009. Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kausi Alustus ● Nokian Torpedo käynnistää kaudelle oman kuntourheilujaoston, jonka tavoitteena on liikkua iloisella ilmeellä yhteisissä.
Advertisements

Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Kauppakeskuksissa tehdään paljon yhteiskunnallisesti merkittäviä isoja ja pieniä tekoja…
Posten Logistik SCM OY Logistiikan ykkönen.
Julkisen sektorin pirstaleinen hoitotyö muutoksen edessä SAIRAANHOITAJALEHTI 4/91.
Team Finland -henkinen roadshow Venäjällä ja Kiinassa - Laadukkuus - Luotettavuus - Puhtaus - Turvallisuus -
Anneli Ketonen Länsi-Suomen lääninhallitus Maakuntakirjastokokous Seinäjoki
-tiedote Soliditet Finland Dun & Bradstreet Finland Oy
Taloushallinnon koodiston kehittäminen Alustus ammattikorkeakoulujen taloushallinnon seminaarissa Opetusneuvos Eija Somervuori.
Leena-Kaisa Nikkarinen Kaste-ohjelmapäällikkö,
Työrukkaset heilumaan ja nuorisotyöttömyys kuriin.
1 EU:n tuki ystävyyskuntatoiminnalle 2006 ehdotuspyyntö ja tulevaisuuden perspektiivit Helsinki, Risto Raivio johtava hallintovirkamies.
Koulutus ja viestintä yhteistyön välineinä Siru Aura, ohjelmavirkailija, tiedotus ja koulutus Pohjoisen ja etelän kuntien yhteistyöohjelma p ,
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Urheilutoimitus ja -seurat
DRAIVI Primus Yritysten ja oppilaitosten yhdistäjänä.
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
25/06/ Digi-demohakemukset. 2 Yleiskriteerit -kuuluuko hanke yleensä tuen piiriin, ts. kyseessä on kulttuuriin liittyvä sisältötuotantohanke; -ei.
Kansainvälisten tutkimuskeskusten tietotaito Kainuulaisten PK-yritysten käyttöön Projektipäällikkö, Pasi Puhakka, KE.
LAUTTASAAREN LÄHILIIKUNTAPAIKKAHANKE Kuva- ja havainnemateriaalia hankkeen sponsorointikonseptista Hankkeessa tuotetut esitemateriaalit: Sponsorineuvotteluita.
Tikkurilan Palloseura
Jouko Ruissalo Suomi näkyviin Arpajaiset –
Kokeiltavat ubiikit palvelut Alpakka-hanke Maunulassa 2008 tutkija Sirkku Wallin Teknillinen korkeakoulu TKK projektipäällikkö Anna Kanervo Helka ry. Maunulan.
Thorleif Johansson Suomen Lions-liitto ry Viestintäjohtaja
Hankkeen ensisijaisena kohderyhmänä ovat luovien alojen ammattilaiset. Tule mukaan jos olet vasta perustanut tai suunnittelet yrityksen perustamista. Ohjelman.
Jäähonka 2000 Stars ”Joukkueen tavoitteena on pitää jääkiekko kaikkien lasten harrastuksena siten etteivät harrastuksen kustannukset estä kenenkään mukanaoloa”
Jäähonka 2000 Stars •Lasten jääkiekkoa Espoossa Matinkylässä •Joukkue perustettu •40-50 pientä 6-7 vuotiasta jääkiekkoilijaa •Neljä peliryhmää.
Koulutuskeskus Salpaus Hyvä Yritys /Georges Segura - Outi Salmela Tervetuloa! Hyvä Yritys (ammatillinen oppimisympäristöjen kehittämishanke)
ROAD-SHOW SOTŠI ”SOCHI 2014” VALTAVA HANKE ALUEEN MATKAILU- JA PALVELUTARJONNAN KEHITTÄMISEKSI UUDELLE TASOLLE 2.
Click to edit Master title style Testing Finnvera Oyj Liiketoimintajohtaja Annamarja Paloheimo.
ALUEKESKUSOHJELMAN KULTTUURIVERKOSTO Verkostoitumisen iloja Anu Perttunen Oulun RYSÄ
Oululaisen Pelitoimialan Järjestäytyminen. Oululainen Pelitoimiala •Ouluun on vuosina perustettu kymmenkunta uutta pelitoimialan yritystä •Tällä.
Joukkueen Johtaja palaveri  Järjestettävä syksyllä 2010  Järjestetään yksipäiväisenä kutsuturnauksena  Jokainen joukkue kutsuu turnaukseen.
Yritys asiakkaana, terveysalan yritysten verkostoituminen Härkönen Timo, Härkönen Jenni, Laine Annami ja Vehmas Mari.
Hitech Business Breakfast Perjantai Kimmo Paajanen.
Laajennustoiminnan tärkeys. 2Lions Clubs InternationalLaajennustoiminnan tärkeys Miksi laajennus on tärkeää? Jäsenkannan uudistaminen ja kasvattaminen.
Keski-Pohjanmaan aikuisopiston palvelut yritysten ja työllisyyden kehittämiseksi Työllisyysseminaari Kaisa-Leena Ahlroth.
TYÖHAKEMUS.
Nuorten ohjaajien palaveri Muuramen Yritys ry Jalkapallojaosto
Toimintasuunnitelma – Lapin sosiaali- ja terveysalan järjestöjen yhteistyöhanke.
KAM-JURIDINEN YHTEISTYÖ Pekka Heikkinen.
Museoliitto, Tampere, KULTTUURIVIENNIN TUKIVERKKO TIEDOTUSVÄYLÄNÄ.
Kalastusmatkailun osaamiskeskus ry. 1 KALASTUSMATKAILUN INNOVAATIO – KILPAILU = KALASTUSMATKAILUN KEHITYSPALKINTO 2013.
ISO 9000 –sarjan uudistus – Mikä muuttuu?
Kirjastojen muuttuva toimintaympäristö Kirjasto 10 ja Lasipalatsin Kohtaamispaikka: uudet yhteistyömallit.
Työterveys ja -turvallisuus on yhteinen asia. Hyväksi sinulle. Hyväksi tuottavuudelle. Yhteistyöllä riskit hallintaan Terveellinen työ -kampanja 2012–2013.
”KaaSu” - Kaakkois-Suomen välityömarkkinoiden kehittäminen – hanke 2008 – 2009.
Katso ryhmäsi ja peliaikasi listasta (opella tai mediateekin aulassa/ oppilaskunnan ilm.taululla) Voit ottaa oman mailasi mukaan. Pelit ½-kentällä,
Hyvinvointia maaseudulle luovuuden keinoin Kulttuuriteemaryhmän puheenjohtaja Pirkko Liisi Kuhmonen Opetusministeriö YTR:n hankeseminaari
Tilastotietoja pankkien maksujärjestelmistä Suomessa
Tekstiä tähän kohtaan ” Osaavana pidempään työelämässä”
Onnistunut tapahtuma Miten teet tilaisuudestasi kiinnostavan? Vaikuttajan näkökulma – Antti Kaikkonen.
Jatkuvan parantamisen Jp-taulu
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Elintarvikeyrittäjyyden kehittämisen hankeseminaari Joensuu Katsaus Ruoka-Suomen vuoden 2006 toimintaan Kirsi Viljanen, Ruoka-Suomi – teemaryhmä,
EAKR-toimenpideohjelmat Tilannekatsaus kevät 2014 Pohjois-Suomen EAKR-seurantakomitean kokous Kokkola, TEM/Alueosasto Rakennerahastoryhmä.
Mikä on Kannustajat–konsepti?
ALUEKESKUSOHJELMAN KULTTUURIVERKOSTO Helsinki Anu Perttunen.
Miten tapahtumani on uutinen?
KANSAINVÄLISEN STRATEGIAN TARKOITUS Oppisopimuskoulutuksen kansainvälisen toiminnan tavoitteena on edistää suomalaisen työelämän kansainvälistymistä ja.
Luovien alojen verkosto KOKO-ohjelma Yleistä luovista aloista  Kasvava yritystoiminnan alue  Euroopassa kulttuurin ja luovien alojen sektorin.
Yksityinen palvelutuotanto sosiaali- ja terveyspalveluissa 2009
Liiketalous JYPV 07 -PROJEKTI JYPV 07 JAMKIN KESKI-SUOMEN YRITYSTEN YRITTÄJÄPOLVENVAIHDOS (JYPV) – PROJEKTI/JATKAJAKOULU  Ω KOKEMUKSIA.
Pohjoisen ja etelän kuntien yhteistyöohjelman väliarvioinnista Tiedonvaihtotilaisuus
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Luovan toimialan kulttuurikeskus – visio tulevaisuudesta: Sirpa Haapaoja, projektikoordinaattori, Janakkalan kunta.
Työelämävalmiuksia | Yrittäjyyskasvatusta | Oman talouden hallintaa Tiimit Tiimit Liikeidea LiikeideaIdeariihi.
Yrittäjyysasennetta, työelämävalmiuksia, talouslukutaitoja – tekemällä oppien. NY V UOSI YRITTÄJÄNÄ 2. ja 3. tunti – Tiimit, ideariihi ja neuvonantaja.
LUKIO-TET Viherlaakson lukion ensimmäisen ja toisen vuositason opiskelijoiden työelämään tutustuminen keväällä 2015.
Esityksen transkriptio:

Sauna Contact Point Finland

Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan päätöksentekijät (n henkilöä) kaikki yhdessä paikassa; ainutlaatuisen kohderyhmän hyödyntäminen • Mahdollisuudet luoda kontakteja ja löytää uusia asiakkaita ovat suuremmat yhdessä kuin yksittäisenä pienenä suomalaisena toimijana • Jatkuvuus äärimmäisen tärkeää, jo aiemmin toteutettujen hankkeiden, yhteyksien ja saavutetun tunnettuuden hyödyntäminen (vrt Satu ry:n Finnish Partyt ).

Miten • 3-4 pvä:n Finnish Contact Point näkyvällä paikalla (toimii samalla mainoksena ja kohtauspaikkana) • Yhdessä luovien alojen eri toimijoiden kanssa ”Suomi-kärjellä” • Täkynä luova hulluus ja perinteet; puurakenteinen punainen sauna Cannesin hiekkarannalla, pieni terassi, koivukuvataustalla • Paikalla koko ajan asiantunteva ”saunottaja” instant match maker – toiminnolla (omaa tarkat listat osallistuvien yritysten henkilöistä, kännykkänumeroista, hotelleista, osaamisalueista) • Kutsumetodit: -Valikoidusti hotellihuoneisiin lähetettävillä shampoo ym -kutsuilla -Osallistuvat yritykset kutsuvat omat kontaktinsa (varauslista) -Ohikulkevat festivaaliosallistujat/-lenkkeilijät/-uimarit • Sijainti ravintolan yhteydessä (mahdollisuus suurempiin palavereihin ja tapahtumiin kunkin osallistujan tarpeen mukaan) vs julkisella rannalla (riippuu osallistuvien yritysten määrästä) • Kustannustehokkaasti jaossa yritysten oma markkinointimateriaali • ”Apinataulu” ja saunan vieraskirja, jossa osallistuvien yhteystiedot ja kuvat

Mitä saa? • Erottautuvan ja kiinnostavan kohtauspaikan sekä saunavuoroja • Yrityksen tiedot ja nimi esillä useamman päivän ajan; näkyvyyttä enemmän kuin pelkillä festivaalitapaamisilla • Kontaktiharava laajenee (kaikki kerätyt yhteystiedot osallistuville yrityksille jälkikäteen käyttöön) • Saunottajan instant match maker –palvelut • % matka-, majoitus-, lentokenttätaksi-, päiväraha- ja rekisteröitymiskuluista palautuksina jälkikäteen TEM:in kautta (FAVEX:in byrokratia-/hallintopalvelut) • Jos sauna ravintolan yhteydessä; mielenkiintoinen ja profiloiva suurempi palaverointipaikka • Verkostoitumista myös suomalaisten toimijoiden kanssa

Mitä maksaa osallistujalle? • Kulut jaetaan osallistujien kesken, hintahaarukka euroa / yritys, riippuen yritysten määrästä, sponsorien määrästä ja TEM-tuesta • Tuotantoyhtiöt maksavat omat rekisteröitymiskulunsa, matkakulunsa, hotellikulunsa jne, joista voi saada myöhemmin n % palautuksina TEM:in kautta

Toimi näin 1.Ilmoita alustava kiinnostuksesi mahdollisimman pian, eli NYT (kuitenkin viimeistään 6.4.), sähköpostilla: (Projektihallinta suoritetaan ostopalveluna) 2. Lähetämme yrityksesi ja FAVEX:in välisen sopimuksen allekirjoitettavaksenne. Sopimuksessa määritellään osallistumiskulu. 3. Rekisteröi itsesi suoraan tapahtumaan.

Sauna – Contact Point Finland!