Information for teachers

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tietokantakehitys kiinteäksi osaksi modernia ohjelmistokehitystä Vesa Tikkanen |
Advertisements

1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2012.
ohje kuunteluanalyysiin
Development Association SEPRA How to involve youth into strategic rural development work? Budapest, 8th November 2011 Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto:
Suomalaisia perinneleikkejä
VANHEMPAINNEUVOSTO Kokoontuu n. 3 krt / lukuvuosi Kokoontuu klo 18 Mahdollisuus keskusteluun muiden huoltajien kanssa Korvaa johtokunnan Joka luokasta.
A solution for flexible bicycle transportation
1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2011.
Mat Decision Making and Problem Solving
Irmeli Sinkkonen TkL, tutkija
ENA TODAY’S SPECIAL. otsikko oltava täysin oikein; numero pitää olla; ei alleviivausta! oma nimi oikeaan yläkulmaan; marginaaliin ei mitään.
International pages?. Comments yhteystiedot / contact –information ei resursseja kaiken kääntämiseen – linkit vastuuhenkilöille / no enough resources.
ENG Masters, part 2, Citing
Fiksu Opiskelija. Opetusaineisto jätteen synnyn ehkäisystä HSY Jätehuolto. Thoughts about Good Life Collected by Tuovi Kurttio, Pääkaupunkiseudun.
Prosessiongelmien analysointi- ja ratkaisupohjia Qualitas Fennica Oy Työkaluja | Qualitas Fennica Oy.
Bohemian opinion (1570) Finnish opinion (northern lights (aurora borealis) = ”revontulet” which is ”fires of fox”)
Finský intensivní Titta Hänninen.  1. What is the capital of Finland? ◦ Mikä on Suomen pääkaupunki? ◦ Helsinki on Suomen pääkaupunki.  2.
© 2010 Ammattiosaamisen kehittämisyhdistys AMKE ry. IVETA International conference 2014 Helsinki 19 – 21 August 2014 St. Petersburg 22 – 23 August 2014.
Päivi Paukku Language Centre
By Learning for Integration ry. Immigration issues in Finland: Somalis  Until the 1980s Finland was very much a homogenous society with only a few foreigners.
CAF eTool Rekisteröitymisen kautta maksutta käyttöön Kansallinen laatuhanke /TjV 1.
-skenaarioiden kirjoittaminen 1. pilotointiin -trendikysely 2.pilotointiin -1. esipilotointi ja 1. pilotointi Suomessa.
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
Perustietoja Luokka-asteet 1 – 9 = yhtenäiskoulu NYT: 650 oppilasta, koulu kasvaa voimakkaasti Oppilasmääräarvio: syksy 2013/750, syksy 2014/> opettajaa.
Ajankohtien merkitseminen Fennica / Viola EDTF, MARC 21
KNX - DALI harjoitus 2 Ryhmä ECG-ohjaukset TEHTÄVÄNANTO
Markkinoiden juridinen toimintaympäristö Luento 7
OLLA-verbit Olla-verbejä on englannin kielessä kaksi: ’be’ ja ’have’.
Reports in Apply / eAge system
Biohajoavat istukkeet
Kehittää skenaarioita tulevaisuuden oppimaisemista ja niiden mahdollisista vaikutuksista koulutukseen kansallisesti ja yleiseurooppalaisesti. Toimii ideapajana.
Suomen historiaa Arkeologit tutkivat esinelöytöjen lisäksi myös sitä, millaisia kasveja ihmiset ovat viljelleet entisinä aikoina. Kuusiston piispanlinnan.
Tips for a good entry Kaisa Sibelius Forum Virium Helsinki
Power Grammar: Konditionaali
Markkinoiden juridinen toimintaympäristö Luento 4
Words of quantity Open Road 6 pp
Kestoperfekti Käyttö He has been writing that for half an hour.
RELATIIVI- JA INDEFINIITTIPRONOMINIT
Verbin perusmuoto 1 ’TO SING’ OR ’SING’.
How should I ask my questions?
AINO LISÄMENOARVIO Edustajisto
Ancient Egypt 3300BC-1000BC By: Katri & Eevi
Markkinoiden juridinen toimintaympäristö Luento 4
KNX - DALI harjoitus 2 Ryhmä ECG-ohjaukset RATKAISU
vedestä, ilmasta ja tulesta.
Shortened clauses / sentences
Tulevaisuussuunnitelma Osa 3
Introduction to decision analysis
Rakennusautomaatioyhdistys (RAY, “Building Automation Organization”) Sauna & introduction of Aalto University’s intelligent building technology pilot.
Probability models and decision analysis : introduction
Kansainväliset sopimukset Luento 6
Hierarchical models Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
DIC and BMA in BUGS Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Probability models and decision analysis
Piirrä muotokuva itsestäsi tai kaveristasi
Introduction to decision analysis
Kansainväliset sopimukset Luento 7
COURSE: Indoor environment technology (5 ECTS)
Hankalia (?) tilanteita Tammikuu 2014 Keke Tulomäki
vedestä, ilmasta ja tulesta.
vedestä, ilmasta ja tulesta.
Language proficiency requirements implementation in Finland
Kansainväliset sopimukset Luento 8
vedestä, ilmasta ja tulesta.
X-ROAD ENVIRONMENTAL MONITORING
© Haaga-Helia StartUp School
Alustan hyödyntäminen opetuksessa Intermediate microeconomics 2018
Lecture slides start on the next page.
NoodleTools: How to Cite
Beekeeping at ctjs By Qarnayn
Esityksen transkriptio:

Information for teachers You can use these slides in your lecture: just copy-paste the slides you need. There are slides in both Finnish and English. The exercise should not be used as a standalone exercise, but as a warm-up. There should also be a significant focus on the follow-up conversation where the students are explained the point of the exercise. The lecture slides start after the next slide, which has the challenge template. The exercise is based on an article in Harvard Business Review, found here: https://hbr.org/2013/11/three-creativity-challenges-from-ideos-leaders This slideset is licensed under CC BY-NC 4.0

30 circles challenge

30 ympyrän haaste Muuta mahdollisimman monta ympyrää tunnistettaviksi asioiksi Ympyrän ääriviivan tulee kuulua kuvaan Aikaa on kolme minuuttia

Kuinka moni piirsi jonkun näistä? Hymynaama Pallo (kori-, keila-, jalka- tms) Planeetta / muu avaruuden kappale Keksi

Entä kuinka moni “rikkoi” sääntöjä? Kuva ulottuu ympyrän ulkopuolelle Useampi ympyrä yhdistetty Olivatko säännöt annettuja vai oletettuja?

30 circles challenge Turn as many circles as possible into recognizable objects The circle itself must be a part of the object You have three minutes

How many drew some of these? A smiley face A ball (basket, bowling, soccer etc) A planet / moon / other space object A cookie

How many “broke” the rules? The object extends outside the circle The object combines more than one circle Were the rules given or assumed?