Portfolio Juha Lehtinen VALOKUVAUS. Opinnot Kymenlaakson kansanopisto, kuvallisen viestinnän linja 1992:  Piirustus 160t  Kuvallinen viestintä 34t 

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
LUOKATON LUKIO OPPIMISYMPÄRISTÖNÄ
Advertisements

Taito kasvaa tekijäksi.. Koulutuskeskus Sedu, Jurva Kuvallisen ilmaisun perustutkinto, kuva- artesaani Graafisen suunnittelun koulutusohjelma / kuvallinen.
MONISÄRMÄINEN HUMANISMI Keksi tähän kuva? kulttuurit taiteet traditiot yhteisöt yhteiskunnat.
ONKO VERKKO-OPPIMINEN RIKKI ?. PERUSOPETUKSEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN OPETUSKÄYTÖN SEKÄ OPPILAIDEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN PERUSTAITOJEN KEHITTÄMISSUUNNITELMA.
Tekniikan ja luonnonvara-alan yksikkö LUONNONVARA-ALAN OSASTO.
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Valtakunnallinen koulutusrakenne ja työnjako Eija Kauppinen
Ylöjärven opetussuunnitelma luokka 5. LUOKAN OPETUSSUUNNITELMA Keskeiset sisällöt oppiaineittain.
Ylöjärven opetussuunnitelma luokka 2. LUOKAN OPETUSSUUNNITELMA Keskeiset sisällöt oppiaineittain.
Yhteiset tutkinnon osat 35 osp Pakolliset osa-alueet 19 osp Valinnaiset osa-alueet 16 osp → syventävät pakollisten osa-alueiden sisältöjä.
Arvot Ammattikorkeakoulun perusarvoja ovat luottamus, yhteistyökykyisyys ja muutoskykyisyys. Arvot Ammattikorkeakoulun perusarvoja ovat luottamus, yhteistyökykyisyys.
Työelämä yhteistyön käytäntöjä Raahen alueella
Pohjoisen Puolesta – maailmaa varten Tähän muokattava vuosiluku.
Laaja-alainen osaaminen
Arviointi Arviointiasteikko ja -merkinnät Tutkinnon osan arviointi
Liiketalouden opiskelu
Näin oppiminen muuttuu Helsingissä
ÄIDINKIELI JA kIRJALLISUUS 1. KURSSI
3. LUOKAN OPETUSSUUNNITELMA
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
KUVATAIDE Anna-Rosa Uusitalo, NYK 7C.
Linux Mint.
Ähtärin Ahertajissa Seinäjoen Septarissa
FIRMANI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Lapin Korkeakoulukonserni – palvelutuotannon kehittämisen tarpeet
Videon nimi tähän. Videon nimi tähän Lisää videoklippi tähän diaan ja poista tämä tekstikenttä Lisää videoklippi tähän diaan ja poista tämä tekstikenttä.
YHDISTELMÄTEKNIIKAT Tekemisen prosesseja ja tekotapoja jotka yhdistelevät KUVIA SANOJA ESINEITÄ * kollaasi * assemblaasi.
Instagram.
Kati Kettunen, Helsingin yliopisto
Muotoilija (ylempi AMK)
Kiinnostaako VALOKUVAUS?
KUVATAIDE Kuvataideopetuksen tarkoituksena on kehittää opiskelijan ymmärrystä yhteiskunnan ja ympäristön visuaalisista ilmiöistä ja niiden merkityksistä.
Opiskelu ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa
Insinööri (ylempi AMK), ympäristötekniikan tutkinto-ohjelma
Porsastuotanto Tuotantopanokset Rehun valmistus Ohjaus ja valvonta
KUVATAIDE valinnaisena oppiaineena
Korkeakoulujen opiskelun ja opetuksen tukipalveluiden ja hallinnon yhteistyöryhmä (KOOTuki) – Kehittämishankkeiden avuksi Ammattikorkeakoulujen opintoasiainpäälliköiden.
Hevosten kasvatus Ohjaus ja valvonta Päätuotteet Tuotanto-panokset
Lääkehoidon toteuttaminen 1,5ov
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Web-sovellusten kehittäminen - Aloitusluento
Missä mennään? Ryhmätöiden tilannekatsaus
PIENI PEREHDYTYSHARJOITUS
Sisältöalueet esiopetuksessa
VALINNAISET LIIKUNTAKURSSIT
Tervetuloa Innopajaan
Luovat menetelmät osallisuuden ja osaamisen tukena
Kotiväki Sompion koulu Keuda Salme Larvala Veli Perkkiö
Ammatillisen koulutuksen reformista
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
ePofo – elektroninen portfolio
Tietotekniikan laitoksen suuntautumisvaihtoehdot
Muualla kuin Haaga-Helia:ssa hankittu osaaminen
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Kuvataidekasvatuksen opetussuunnitelma uudistuu
Hanke
LUKUKAUSITEEMAT lukukausi: Liiketoiminnan perusteiden ymmärtäminen – opiskelijan oppimis- ja kehittymistavoitteiden muotoutuminen lukukausi:
Tietotekniikan aineenopettajankoulutus
Väyläopintoihin ohjautuminen
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
w w w . v i r t u a a l i a m k . f i Tietokantojen hallinta, 2 ov
Bioanalyytikko (ylempi AMK) / Röntgenhoitaja (ylempi AMK)
Työelämätoimikuntien tehtävät pähkinen kuoressa
Innokylän Verstas tutuksi
VALINNAISET LIIKUNTAKURSSIT
Oppilaat ja opetussuunnitelma 2016.
Pohjoisen Puolesta – maailmaa varten.
Väyläopintoihin ohjautuminen
Osaamisen ennakointifoorumi
Esityksen transkriptio:

Portfolio Juha Lehtinen VALOKUVAUS

Opinnot Kymenlaakson kansanopisto, kuvallisen viestinnän linja 1992:  Piirustus 160t  Kuvallinen viestintä 34t  Valokuvaus 50t  Värioppi 24t Imatran taideoppilaitos, Kuvataiteilija 1996 (opintojen laajuus 146,4 ov)  Tietotekniikka ja digitaalinen kuvankäsittely 4ov  Materiaalioppi 1ov  Taide- ja ympäristökasvatus 1ov  Taide- ja kulttuurihistoria 5,2ov  Sommitteluoppi 4ov  Värioppi 3ov  Valokuvaus 14ov  Piirustus 13,5ov  Maalaus 32ov  Kuvanveisto 14ov  Taidegrafiikka 11ov  Graafinen suunnittelu 8ov Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, taiteen ja viestinnän pedagogiset erikoistumisopinnot 1997  Viestintäopinnot (valokuva, video, multimedia) 10ov  Taiteen filosofia 2ov

Opetuskokemus Tuntiopettaja Ammattiopisto Outokumpu, audiovisuaalinen viestintä  www­suunnittelu  kuvankäsittely  Työelämän edustaja näytön arvioinneissa Ammattiopisto Outokumpu, kuvallinen viestintä Päätoiminen tuntiopettaja Ammattiopisto Outokumpu, audiovisuaalinen viestintä  www-­suunnittelu  Flash-animaatio  kuvankäsittely  vektori-grafiikka

Muu työkokemus Asiantuntija Logica Plc 2008 ­ 2011  AD:n tehtävät  Web Designer –kompetenssivastuu Ammatinharjoittaja, Suunnittelutoimisto Leaflet, 2005 – 2008, 2011­  visuaalinen suunnittelu  valokuvaus  kuvittaminen AD, Asiantuntija, Profit Mediat Oy/NovoGroup Oyj / WM­data Novo Oyj 1998 ­ 2005  ohjaavan AD:n tehtävät

Muu osaaminen ja kokemus kuvauskokemus:  kuiluetsinkamerat (filmi)  järjestelmäkamerat (filmi ja digi)  automaatti- ja manuaalipokkarit (filmi ja digi)  studiokuvaus (muotokuvat, teoskuvat, tuotekuvat)  häitä, valmistujaisia (pienimuotoista)  yrityksien promo ja kuvituskuvia (pienimuotoista, ei ammattimaista) pimiötyöskentely:  filmin ja kuvankehitys, sekä mv- että värikuva

Muu osaaminen ja kokemus Digitaalinen kuvankäsittely  aktiivisesti vuodesta 1990 lähtien  ammattimaisesti vuodesta 1998 lähtien  opettanut kuvankäsittelyä vuodesta 2005 lähtien  tehosteet ja kuvamanipulaatiot  valokuvien säätö ja jälkikäsittely  suurien kuvamassojen hallinta (makrot ja dropletit)

Kokeellinen 90-luku

Studiokuvaus/Henkilökuvaus

Muut