14.11.2011 PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014 PILOTOINTI- SUUNNI- TELMAN HYVÄKSY- MINEN KOULUTUS- SUUNNITELMAN TEKEMINEN KOULUTUKSEN TOTEUTTAMINEN PISTEIDEN.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
NUORILTA NUORILLE YHDESSÄ NUORTEN KANSSA
Advertisements

Tilannekatsaus sovelluskehitysprojektiin Marraskuu 2008 Ilkka Kommeri
Kokemuksia etäpalvelupilotista Etelä-Pohjanmaalla Marko Rossinen Etelä-Pohjanmaan liitto.
Hyväksytty jatkovalmisteluryhmässä
Yhteinen asiakaspalvelu
Rahoitusmallin esittely Finanssineuvos Teemu Eriksson
Pilotoinnin tilannekatsaus Projektiasiantuntija Lotta Engdahl
Pilotointiseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen
OPPIMISYMPÄRISTÖN KEHITTÄMINEN
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Opintopolku.fi tilannekatsaus KoTVejaos
2012 Mitä, miksi, milloin? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi –seminaari Ylitarkastaja Jaana Salmi.
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Yhteispalvelulaki ja yhteispalvelusopimus pilotoinnin perustana
MAAKUNNALLINEN PALLIATIIVISEN HOIDON TÄYDENNYSKOULUTUSMALLI
MITÄ TAPAHTUU 6. LUOKALLA? Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu Joulukuu Luokanopettajat täyttävät.
1 Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Sairaalatekniikan päivät Hankinta-asiantuntija Kimmo Vuorela.
Helmikuu NIVELVAIHE YLÄKOULUSTA AMMATILLISEEN KOULUTUKSEEN / AMMATTILUKIOON/ JATKO-OPINTOIHIN JA TYÖELÄMÄÄN TAVOITTEENA: ”Onnistunut, yhteistyössä toteutettu.
Helmikuu RANUAN YLÄKOULU NIVELVAIHE YLÄKOULUSTA AMMATILLISEEN KOULUTUKSEEN/ AMMATTILUKIOON/ JATKO-OPINTOIHIN JA TYÖELÄMÄÄN TAVOITTEENA: ”Onnistunut, yhteistyössä.
Asiakaspalvelu 2014 Asiakaspalvelujärjestelmä (Tiivistetty kuvaus)
Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta
JHKA-jaosto Tavoitteet ja vuosikello 2014 JHKA-sihteeristö, VM / JulkICT.
NIVELVAIHE ESIOPETUKSESTA 1. LUOKALLE. ESIOPETUS - 1. LUOKKA Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu Syyskuu Lokakuu Marraskuu.
Marja Laine-Asikainen
Tammikuu Helmikuu Maaliskuu Huhtikuu Toukokuu Kesäkuu Heinäkuu Elokuu
Olympiakomitea - liikunnan aluejärjestöt - varsinaista toimintaa toteuttavat tahot
Juurruttamissuunnitelman valmisteluaikataulu
Koulu-kirjasto-yhteistyön vuosikello
Henkilöstö- ja työllisyysjaosto
Kelan tules-kuntoutuksen toteutuminen kuntoutujan ja kuntoutuksen palveluntuottajan näkökulmista Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu toteuttaa tutkimuksen.
Suomen Numerot Numpac Oy Numeronsiirtotilastot
Tammikuu 2010 MAANANTAI TIISTAI KESKIVIIKKO TORSTAI PERJANTAI LAUANTAI
Turvallisuuskävelyt 2017 Tammikuu 2017
Vuosikellon otsikko Tekstiä tähän Tekstiä
Jalkapallokoulun kausisuunnitelma 2017
Tammikuu Joulukuu Helmikuu Marraskuu LUKUVUOSI Maaliskuu
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
Suomi toisena kielenä opetuksen (S2) vuosiympyrä
Kodin ja oppilaitoksen välinen yhteistyö
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
PILOTOINTIRYHMÄN TEHTÄVIEN VALMISTELUVASTUUT
Tammikuu 2010 MAANANTAI TIISTAI KESKIVIIKKO TORSTAI PERJANTAI LAUANTAI
RUOTSIN KIELEN OPETUKSEN KEHITTÄMINEN KORKEAKOULUISSA (=ROKK-HANKE): Työskentely lv Heidi Rontu, FT, dos. (Aalto) & Taina Juurakko-Paavola, FT,
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Saattajien tapaaminen
Tammikuu 2010 SUNNUNTAI MAANANTAI TIISTAI KESKIVIIKKO TORSTAI
Tammikuu Joulukuu Helmikuu Marraskuu LUKUVUOSI Maaliskuu
Katsomuskasvatuksen suunnittelun ja koulutuksen vuosikello
VTK Vuosikello 2016.
VTK vuosikello vuodelle 2017
Oulun kaupungin ammattiosaston vuosikello 2018
Pilotointi Tietovarannon sekä tiedon siirtämisen testaaminen toteutetaan piloteilla keväällä Pilottia varten haetaan yhteistyöstä kiinnostuneita.
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
iTEC – Suomi 5. sykli pähkinänkuoressa
Lautakuntien käyttösuunnitelmat
Laadunhallintajärjestelmän kehittäminen Amistossa
ATOMI-hankkeen karkea tiekartta
Toiminnan suunnittelu TSPK tavoite
JHL SATAKUNNAN ALUERYHMÄN toimintasuunnitelma 2018
Selvityksen aikataulu ja alustava työsuunnitelma sekä organisointi
Elokuu 2009 MAANANTAI TIISTAI KESKIVIIKKO TORSTAI PERJANTAI LAUANTAI
Kustannusvaikuttavuuden vertaissparraus - Sähköinen työkirja
Tammikuu Joulukuu Helmikuu Marraskuu Maaliskuu Lokakuu Huhtikuu
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
Voit tulostaa tämän mallin ja käyttää sitä seinäkalenterina
kirjaston toiminnan- ohjausprosessi
Varttivaltuuston vuosikello
Suomen Numerot NUMPAC Oy Numeronsiirtotilastot
RUOKAKASVATUKSEN VUOSIKELLO
Esityksen transkriptio:

PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014 PILOTOINTI- SUUNNI- TELMAN HYVÄKSY- MINEN KOULUTUS- SUUNNITELMAN TEKEMINEN KOULUTUKSEN TOTEUTTAMINEN PISTEIDEN KAPASITEETIN MÄÄRITTELY ASIAKASPALVELU- JÄRJESTELMÄN 1. MÄÄRITTELY ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄN KÄYTTÖÖNOTTOPROJEKTI PILOTTIPISTEIDEN AUKEAMINEN TAMMIKUU MAALISKUU TOUKOKUU HEINÄKUU SYYSKUU MARRASKUU JOULUKUU PALVELUKORTTIEN TEKEMINEN PALVELUKORTIT ASIAKASPALVELU- JÄRJESTELMÄÄN HAVAINNOINTI MARKKINOINTIVIESTINTÄSUUNNITEL- MAN TEKEMINEN MARKKINOINNIN TOTEUTUS JULKAISUJÄRJESTELMÄN MÄÄRITTELY TOIMITILAKONSEPTIN VALMISTELU ICT-OHJEISTUKSEN LAADINTA ETÄPALVELULAITTEIDEN HANKINTA JA TOIMINNAN VARMISTUS

PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014  Lista yhteisessä asiakaspalvelupisteessä tarjottavista palveluista  Valtion palveluluettelo on hyväksytty  Kuntien palveluluettelo valmis viimeistään  Palvelukortit valmiit  Asiakaspisteiden kysynnän arviointi huhtikuussa 2014  Toimitilakartoitus huhti-toukokuussa 2014  Koulutussuunnitelma valmis 23.4  Palveluneuvojien koulutus toteutetaan touko-syyskuussa 2014  Tietojärjestelmäkoulutusta tarjotaan touko-elokuussa 2014  Etäpalveluun liittyvää koulutus toteutetaan kesäkuun 2014 aikana jokaisen pilottipisteen kanssa erikseen.  Asiakaspalvelujärjestelmä  Demoversio järjestelmästä esitetään pilotointityöryhmälle  Markkinointiviestintämateriaali ja -ohjeistus  Asiointipisteen nimi ja tunnus hyväksytty  Pilotoinnin graafinen ohjeistus kesäkuussa 2014  Hankkeesta tiedotetaan valtakunnallisesti elo-syyskuun vaihteessa 2014  Julkaisujärjestelmän määrittelytyö  alkaa huhtikuussa 2014 ja jatkuu koko vuoden 2014 loppuun saakka  Pisteet avautuvat asiakkaille syyskuussa 2014

Väliraportin sisältö  Laaditaan tammikuussa 2015  Sisältörunko:  Asiakaspalvelupisteen käynnistämien ja palveluiden sisäänotto  Pilotoitavien kohteiden raportointi, mm. prosessien toimivuus, käytänteet, palveluiden ketjuuntuminen, palvelukortit, palveluntuottajan tuki, havainnot, haastattelut ja asiakaskyselyt jne.  Koulutussuunnitelma ja kokemukset koulutuksesta  Palvelunhallinta palvelupisteen ja palveluntuottajan välillä  Toimitilakonsepti ja toimitilojen käytännön toimivuus  Asiakaspalvelujärjestelmän ja tietoteknisen laitteiston toimivuus ml. etäpalvelu  Rahoitusmallin toimivuus  Kapasiteetin mitoitus  Viestinnän toimivuus  Raportointi sidosryhmille