Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAnni-Kristiina Hakala Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Ratkaisunesittely
2
Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.
3
Ratkaisun esittämiseen vaikuttavat tekijät! Kartoitus Tieto mahdollisista asiakashyödyistäKilpailijatietous Asiakkaan näköinen tuotekokonaisuus = Ratkaisuesitys
4
Esitä ratkaisussa kaikki oleellinen! Älä esitä kaikkia mahdollisia ominaisuuksia vaan kerro, kuinka ratkaiset asiakkaan esiin tulleet tarpeet.
5
Etene ratkaisun esittämisessä askel kerrallaan ja hae asiakkaan hyväksyntä! Tuotteen ja palvelun….. soveltuvuus juuri heille tuomat edut asiakkaalle käyttöönoton helppous käyttömukavuus toimitus kokonaisedullisuus (hinta)
6
Anna asiakkaalle ajateltavaa! Asiakkaan on itse oivallettava, mutta me pyrimme tekemään sen helpoksi!
7
Palvelun / Tuotteen hinta Älä nosta hintaa puheenaiheeksi > asiakas tekee sen itse, jos se on hänelle oleellinen tieto. Käsittele hinta aina todellisten asiakashyötyjen kautta. Harjoittele vastaväitteiden käsittelyä varten!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.