Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila."— Esityksen transkriptio:

1 Tykkimäki -brändi

2 Brändisisältö Tykkimäk i

3 Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila

4 Brändisisältö Tykkimäk i Toiminta- ympäristö Omistajien tahtotila

5 Brändisisältö Tykkimäk i Toiminta- ympäristö Asiakkaat / sidosryhmät Omistajien tahtotila

6 tavoitteet … visio … arvot viestintä ihmiset sidosryhmät tuotteet/palvelut toimintatapa Tykkimäki

7 Brändiarvot • Helppous • Turvallisuus • Kaikilla kivaa • Hyvä hinta/laatusuhde • Toimiva ja hyvä palvelu • Kouvolan matkailun veturi

8 Strategiat • Brändiarvot –Helppous •Tykkimäen palvelukokonaisuus rakennetaan asiakkaalle helpoksi käyttää •Asiakaspalautteen systemaattinen kerääminen ja käsittely •Vuorovaikutteisuus ja asiakasnäkökulma viestinnässä

9 Strategiat • Brändiarvot –Turvallisuus •Tykkimäellä on turvallista olla myös pienten lasten kanssa •Laitteiden teknisestä turvallisuudesta ei tingitä missään tilanteessa •Henkilökunnan jatkuva koulutus •Riskien ennakointi •Ongelmatilanteiden nopea käsittely •Avoimuus kaikessa toiminnassa

10 Strategiat • Brändiarvot –Kaikilla kivaa •Palvelujen tarjonnassa kannustetaan perheitä osallistumaan hauskanpitoon yhdessä •Palvelukokonaisuudesta löytyy kaikille perheenjäsenille mieluista toimintaa

11 Strategiat • Brändiarvot –Hyvä hinta/laatusuhde •Palveluiden hinnat pidetään kilpailukykyisinä suhteessa tärkeimpiin kilpailijoihin •Viestinnässä nostetaan esille aluemaksuun ja rannekkeeseen sisältyviä palveluja •Rakennetaan synergiaetuja yhteistyökumppaneiden kanssa •Kehitetään edullisia hankintakanavia •Pidetään oma toiminta kustannustehokkaana

12 Strategiat • Brändiarvot - Hyvä palvelu •Kuunnellaan asiakasta •Henkilöstön koulutus ja motivointi •Vastuullinen toimintatapa •Sähköisten palvelukanavien kehittäminen

13 Strategiat • Brändiarvot - Kouvolan matkailun veturi •Vahva sitoutuminen paikkakuntaan •Kaupungin ykköskohde ja vetovoiman tekijä •Lisäarvon tuottaminen omistajille ja toimialan muille yrityksille paikkakunnalla

14 Brändilupaus Rennosti hauskaa ! Tykkimäki on Suomen rennoin huvipaikka. Kaikilla on kivaa, yhdessä vietetty huvittelupäivä on elämys, joka antaa polttoainetta arkeen

15 Sanomat kohderyhmittäin • Kuluttaja-asiakkaat –Tykkimäellä kaikilla on kivaa –Tänne on helppo tulla, turvallista olla ja huvittelupäivän jälkeen mukava fiilis –Laitteista ja palveluista löytyy koko perheelle mieluisia, paras huvipuisto/vesipuisto Suomessa pienten lasten huvitteluun –Tykkimäki kehittää aktiivisesti toimintaansa, uusia laitteita ja palveluja tulee jatkuvasti –Sijoitetulle rahalle saa reilusti vastinetta

16 Sanomat kohderyhmittäin • Tiedotusvälineet –Tykkimäki on iso kokonaisuus, huvipuisto jossa yli 40 huvipuistolaitetta ja peliä, vesipuisto, camping –Kehittyy aktiivisesti, vuosittain uusia investointeja laitteisiin tai palvelujen kehittämiseen –n. 200.000 kävijää vuodessa –Kouvolan matkailun ykköskohde

17 Sanomat kohderyhmittäin • Sidosryhmät –Tykkimäen vetovoima tuo matkailijoita, jotka hyödyttävät koko alueen elinkeinoelämää –Tykkimäki haluaa kehittää vetovoimaisia palveluja yhdessä sidosryhmiensä kanssa –Jatkuvat investoinnit ja toiminnan kehittäminen pitävät yrityksen elinvoimaisena –Tykkimäki on merkittävä työllistäjä, erityisesti nuorten kesätyöpaikkojen tarjoajana

18

19

20

21

22

23


Lataa ppt "Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google