Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)"— Esityksen transkriptio:

1 MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)

2 Mitä? Midttrafik on tanskalainen julkisen liikenteen yhtiö Mainostoimisto Midttrafik Kommunikation & Thomas Falkenbergh Tuotantoyhtiö M2Film Mainos julkaistu syyskuussa 2012

3 Sisältö Mainoksessa kuvataan julkisen liikenteen käyttäjiä, jotka ovat tyytyväisiä ja yllättyneitä Midttrafikin tarjoamista laadukkaista palveluista Mainos käsittelee arkista tapahtumaa uudesta näkökulmasta Mainoksessa on hyödynnetty elokuva- ja TV-tuotannosta tuttuja tekniikoita ja kerronnanvälineitä

4 Kohderyhmä Sukupuoli Stereotypioita ja vastakkainasettelua Ikäjakauma Kaikenikäisiä, mutta käyttäytyvät lapsekkaasti Kansallisuus ja kulttuuri Paljon viitteitä länsimaiseen populaarikulttuuriin ja eurooppalaisuuteen

5 Tuotanto Intressit Bussiyhtiön taloudellisen voiton kasvatus Pienempi hiilijalanjälki M2Filmin motiivit Imagon kasvattaminen positiivisena ja nuorekkaana Yeah it’s street. Coool. Mainoksen tyyli nojaa vahvasti erikoisefekteihin, poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta

6 Markkinointi ja levitys Suppea oma levitys Kuluttajien ja fanien internetlevitys Nyt jo yli 350 000 osumaa googlessa Vertailukohtana express bus (n. 3000 osumaa)


Lataa ppt "MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google