Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ."— Esityksen transkriptio:

1 NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ

2 TAULUKKO

3 ERI IKÄISET IHMISET KUVISSA 1.Miten ikäjakauma toteutuu lehdessä? • 20-30 vuotiaita on eniten (urheilu, mainokset, ammatit) • Toiseksi eniten 40-60 vuotiaita (asiantuntijoita, kokeneita osaajia, poliitikkoja) • Vähän varhaisnuoria ja teinejä • Lapsia vanhempien kanssa tai lastenvaatemainoksissa

4 ERI IKÄISET IHMISET KUVISSA 2. Syitä ikäjakauman toteutumiseen • Hesarin kohderyhmä: Nuoret aikuiset ja palkansaajat sekä suuret ikäluokat • Nuoret eivät osta itse lehteä eivätkä ehkä ole kiinnostuneita sisällöstä (?) • Julkaisumuoto tukee paneutuvaa lukemistapaa • Yhteiskunta: Täysi-ikäinen väestö kuluttaa perinteistä lehtimediaa enemmän kuin nuoret (internetin uutispalvelut)


Lataa ppt "NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google