Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Sauna Contact Point Finland 21.-27.6.2009. Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Sauna Contact Point Finland 21.-27.6.2009. Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan."— Esityksen transkriptio:

1 Sauna Contact Point Finland 21.-27.6.2009

2 Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan päätöksentekijät (n. 15 000 henkilöä) kaikki yhdessä paikassa; ainutlaatuisen kohderyhmän hyödyntäminen • Mahdollisuudet luoda kontakteja ja löytää uusia asiakkaita ovat suuremmat yhdessä kuin yksittäisenä pienenä suomalaisena toimijana • Jatkuvuus äärimmäisen tärkeää, jo aiemmin toteutettujen hankkeiden, yhteyksien ja saavutetun tunnettuuden hyödyntäminen (vrt Satu ry:n Finnish Partyt 2006-2008).

3 Miten • 3-4 pvä:n Finnish Contact Point näkyvällä paikalla (toimii samalla mainoksena ja kohtauspaikkana) • Yhdessä luovien alojen eri toimijoiden kanssa ”Suomi-kärjellä” • Täkynä luova hulluus ja perinteet; puurakenteinen punainen sauna Cannesin hiekkarannalla, pieni terassi, koivukuvataustalla • Paikalla koko ajan asiantunteva ”saunottaja” instant match maker – toiminnolla (omaa tarkat listat osallistuvien yritysten henkilöistä, kännykkänumeroista, hotelleista, osaamisalueista) • Kutsumetodit: -Valikoidusti hotellihuoneisiin lähetettävillä shampoo ym -kutsuilla -Osallistuvat yritykset kutsuvat omat kontaktinsa (varauslista) -Ohikulkevat festivaaliosallistujat/-lenkkeilijät/-uimarit • Sijainti ravintolan yhteydessä (mahdollisuus suurempiin palavereihin ja tapahtumiin kunkin osallistujan tarpeen mukaan) vs julkisella rannalla (riippuu osallistuvien yritysten määrästä) • Kustannustehokkaasti jaossa yritysten oma markkinointimateriaali • ”Apinataulu” ja saunan vieraskirja, jossa osallistuvien yhteystiedot ja kuvat

4 Mitä saa? • Erottautuvan ja kiinnostavan kohtauspaikan sekä saunavuoroja • Yrityksen tiedot ja nimi esillä useamman päivän ajan; näkyvyyttä enemmän kuin pelkillä festivaalitapaamisilla • Kontaktiharava laajenee (kaikki kerätyt yhteystiedot osallistuville yrityksille jälkikäteen käyttöön) • Saunottajan instant match maker –palvelut • 25-50 % matka-, majoitus-, lentokenttätaksi-, päiväraha- ja rekisteröitymiskuluista palautuksina jälkikäteen TEM:in kautta (FAVEX:in byrokratia-/hallintopalvelut) • Jos sauna ravintolan yhteydessä; mielenkiintoinen ja profiloiva suurempi palaverointipaikka • Verkostoitumista myös suomalaisten toimijoiden kanssa

5 Mitä maksaa osallistujalle? • Kulut jaetaan osallistujien kesken, hintahaarukka 2000-3500 euroa / yritys, riippuen yritysten määrästä, sponsorien määrästä ja TEM-tuesta • Tuotantoyhtiöt maksavat omat rekisteröitymiskulunsa, matkakulunsa, hotellikulunsa jne, joista voi saada myöhemmin n. 25-50 % palautuksina TEM:in kautta

6 Toimi näin 1.Ilmoita alustava kiinnostuksesi mahdollisimman pian, eli NYT (kuitenkin viimeistään 6.4.), sähköpostilla: (Projektihallinta suoritetaan ostopalveluna) 2. Lähetämme yrityksesi ja FAVEX:in välisen sopimuksen allekirjoitettavaksenne. Sopimuksessa määritellään osallistumiskulu. 3. Rekisteröi itsesi suoraan tapahtumaan.

7 Sauna – Contact Point Finland!


Lataa ppt "Sauna Contact Point Finland 21.-27.6.2009. Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google