Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSofia Saarnio Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline WWW.KALEVA.FI
2
Lähde: Interquest 04/12 Kävijämäärät / vko kaleva.fi Lokakuussa 2012 182 000 eri kävijää viikossa Vko 30 208 000 eri ihmistä kävi palvelussa!!!
3
kaleva.fi Hintoihin lisätään arvonlisävero 23% Käyttäjät asuvat 1/2 kaupungissa 40% tiheään asutuissa kunnissa Haluttu sisältö 2/3 kävijöistä useasti joka päivä Paikallis- ja kotimaan uutisissa nro 1. Suhde lehteen 50% ei lue säännöllisesti lehteä = 90 000 uutta kuluttajaa
4
m.kaleva.fi 20 000 käyttäjää vko 120 000 käyntiä ETUNIMI SUKUNIMIWWW.KALEVA.FI
5
Mainonta tableteihin WWW.KALEVA.FI Oulun alueella 11% talouksista löytyy Tablet – tietokone ipad:n osuus n. 90% Tällä hetkellä vain Ipadeihin saa mainontaa. Applikaatiota ladattu yli 4 500 kpl:tta Vuoden 2013 alusta lähtien myös Android-laitteissa näkyy mainonta.
6
WWW.KALEVA.FI Mitä asiakas toivoo? Digitaalisiin kanaviin kohdistetut tärkeimmät tavoitteet: -myynnin lisääminen -viestinnän tehostaminen -palvelun parantaminen Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu DimarK-hanke Pk – sektorin yrityksiä 467 kpl ( Mediaviikko 9.11)
7
WWW.KALEVA.FI > 60 % vastaajista hyödyntää digitaalista markkinointia huonosti. Mitä asiakas tekee? 1 / 3 panostukset < 5 % Mutta Jo 1 / 4 käyttää yli 41 %
8
WWW.KALEVA.FI tärkeimmät käytön syyt -viestin nopea perille saaminen -kuluttaja- ja asiakaskäyttäytymisen muuttuminen -kustannustekijät eli säästöjen etsiminen. Digitaaliseen markkinointiin syyt nyt?
9
WWW.KALEVA.FI Mitä maailmalla tapahtuu?
10
WWW.KALEVA.FI Parhaita kokemuksia brandin tunnettuudelle on tuonut;
11
WWW.KALEVA.FI Millä houkutella oman sisällön luo?
12
ETUNIMI SUKUNIMIWWW.KALEVA.FI
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.