Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016. Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus 13.5.2016.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016. Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus 13.5.2016."— Esityksen transkriptio:

1 SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016

2 Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus 13.5.2016

3

4

5 Palvelun laatu, vaikuttavuus ja turvallisuus 13.5.2016

6 POTILASTURVALLISUUS, Espoon SOTET 16.4.2016 yhteensä 72 (esikunta 1, peso 14, tepa 2, vapa 55)16.4.2016 yhteensä 1302 ilm. (peso 82, tepa 152, vapa 1068) Tavoite: Vähintään 50% ilmoituksista on ”läheltä piti” -tilanteista 16.5.2016 tilanne, koko SOTET Tavoite: käsittely alkaa max 14 vrk, lisätietoja odotetaan max 7 vrk 1-3/2016v. 2010 - v. 2015 Käsittelyn tilaReagointi- aika vrk Käsittely- aika vrk Käsittelyn tila 123 odottaa käsittelyä 131 odottaa käsittelyä 4 odottaa lisätietoa 8 22 odottaa lisätietoa 63 käsittelyssä192 käsittelyssä 1112 valmis1010 814 valmis 13.5.2016

7 Henkilöstön työtyytyväisyys, turvallisuus ja työn sujuvuus 13.5.2016

8

9

10

11 Tarkka taloudenpito ja tuottavuus 13.5.2016

12

13


Lataa ppt "SOTET Tuloskortin seuranta 4/2016. Asiakkaan palvelukokemus ja osallisuus 13.5.2016."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google