Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Talpan strategiat 2009 – 2012. Strategiset tavoitteetKriittiset menestystekijät 20132009 Taloushallinnon keskittäminen jatkuu Kyky vastaanottaa asiakkaita.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Talpan strategiat 2009 – 2012. Strategiset tavoitteetKriittiset menestystekijät 20132009 Taloushallinnon keskittäminen jatkuu Kyky vastaanottaa asiakkaita."— Esityksen transkriptio:

1 Talpan strategiat 2009 – 2012

2 Strategiset tavoitteetKriittiset menestystekijät 20132009 Taloushallinnon keskittäminen jatkuu Kyky vastaanottaa asiakkaita Selvitys / ehdotus sekä uusista asiakkaista että nykyasiakkaitten laajennuksista ja muutoksista tehty 31.12.2009. [esim. Kv, Rakpa, HKR, tyttäriä, säätiöitä.] Asiakkaaksituloprosessi kuvattu. Tuottavuus kasvaa Yksikköhintojen laskuTuottavuus kasvaa keskimäärin 3 % vuosittain. Kaupunkitason uusi tuottavuuslaskentatapa käyttöön 2011. Tuottavuus kasvaaLäpinäkyvä hinnoitteluTyöajanseuranta käytössä 2010 Työajanseuranta pilottikäyttöön H2 09 Lv, tulos ja maksuvalmius budjetin mukainen Johtaminen ja seuranta kunnossa Heta /BO raportointi tuotantoon TALOUS

3 Strategiset tavoitteet Kriittiset menestystekijät20132009 KumppanuusKaupunkiyhteinen tapa toimia, selkeät sopimukset. Asiakkaan ja Talpan henkilöstö tuntee yhteisen tavan toimia (2010) Poikkeamaseuranta luotu, Talpan henkilöstö tuntee työnjaon. Tyytyväiset asiakkaat AvainasiakkuusAsiakastyytyväisyys yli 4Avainasiakkuuden periaatteet luotu. Tuotetaan vain sovittuja palveluita Asiakaskohtaiset erillispalvelut sovittu selkeästi. Erillispalveluista sovittu, ei sopimusten ulkopuolisia palveluita ASIAKAS

4 Strategiset tavoitteetKriittiset menestystekijät 20132009 Toiminta sovitun prosessin mukaista Prosessin johtaminen sekä asiakas että Talpa- näkökulmasta Prosessipoikkeamat vähäisiä Prosessinmukaisuus palvelualuepalavereiden vakioaihe, poikkeamaraportointi luotu Prosessit kehittyvätProsessivastuulliset sekä asiakkaalla että Talpassa kehittävät prosessia aktiivisesti Prosessimittarit tarkennetaan Tietotekniikkaa hyödynnetään tehokkaasti Edetään tietotekniikka- strategian mukaisesti LASKE- projekti onnistunut, palkanlaskenta tehostunut Talpan tietotekniikkastrategia valmis LASKE-esitutkimus ja hankesuunnitelma tehty. Riskit hallinnassaEdetään riskienhallintasuun- nitelman mukaisesti Riskiarvioinneista ei tule huomautuksia Tarkistuspisteet prosesseittain käytössä PROSESSI

5 Strategiset tavoitteetKriittiset menestystekijät 20132009 Oikein mitoitettu,Onnistunut henkilöstösuunnittelu Pysytään liukumien puitteissa. Hlöstösuunn. valmis Henkilöstötarpeen ennakointi 10 v 31.12.09. Osaava jaEsimiestaidot, Osaamista johdetaan Ammattiosaaminen, uralla kehittyminen ja tehtävämuutosten suunn. käsitellään tuloskorttikeskusteluissa. Osaamisen kehittämisen suunnitelma tehty. Treeni-valmennukset käyty. Sitoutunut HENKILÖSTÖ Henkilöstö tuntee Talpan tavoitteet ja toimii niiden saavuttamiseksi. Palkitsemiskeinot käytössä. Avoimet paikat saadaan täytettyä pätevillä hakijoilla Osastojen tuloskortit olemassa 6/09. Palvelualuekortteja olemassa. Talpa tiedotusta keväällä. Henkilöstö tiedotettu syys 09. Talpan työn tärkeys ymmärretään Onnistunut viestintä, Kokonaisuuden ymmärtäminen Hyvinvoiva henkilöstöTyölle on asetettu tavoitteet tiimi- ja työntekijätasolla HENKILÖSTÖ & OPPIMINEN


Lataa ppt "Talpan strategiat 2009 – 2012. Strategiset tavoitteetKriittiset menestystekijät 20132009 Taloushallinnon keskittäminen jatkuu Kyky vastaanottaa asiakkaita."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google