Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tapahtumien ja kokousten verkkoopalvelut Onnistunut Tapahtuma -päivät Jarmo Tiri, myyntijohtaja, eTaika Oy www.etaika.fi.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tapahtumien ja kokousten verkkoopalvelut Onnistunut Tapahtuma -päivät Jarmo Tiri, myyntijohtaja, eTaika Oy www.etaika.fi."— Esityksen transkriptio:

1 Tapahtumien ja kokousten verkkoopalvelut Onnistunut Tapahtuma -päivät Jarmo Tiri, myyntijohtaja, eTaika Oy www.etaika.fi

2 Tapahtumien ja kokousten verkkopalveluiden avainasiat ●Mikä on kutsun, ilmoituksen ja verkkopalveluiden rooli? ●Pitääkö jokaisella tapahtumalla olla verkkopalvelut? ●Milloin on syytä olla tapahtumasta verkossa? ●”Meillä on vain kutsutapahtumia, ei niitä voi laittaa verkkoon”

3 Tapahtuma on sarja palvelutilanteita, kohtaamisia. Ennen tapahtumaa Tapahtuman aikana Tapahtuman jälkeen Kutsu Lisätiedot Vahvistus Muutokset Ilmoittautuminen Tapahtuma Kiitos Palaute Mitä verkkopalvelun pitäisi tukea? Muistutus Palaute Palauteanalyysi

4 Tapahtumien verkkopalveluiden HOT TIPS ●Helppo käytettävyys ●Tapahtumakohtaiset, tapahtumat ovat erilaisia ●Nopeasti generoitavat ●Mieti kokonaisuutta, kyse on yhtä paljon viestimistä kuin verkossa palvelemista ●Varmuus ●Personoidut, kutsut nimellä – palvele nimellä ●Loppuun asti viedyt, katkeava palvelu on pahinta

5 Kiitos. Jarmo Tiri 040 848 6665 jarmo.tiri@etaika.fi


Lataa ppt "Tapahtumien ja kokousten verkkoopalvelut Onnistunut Tapahtuma -päivät Jarmo Tiri, myyntijohtaja, eTaika Oy www.etaika.fi."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google