Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAnni Kivelä Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Tapahtumien ja kokousten verkkoopalvelut Onnistunut Tapahtuma -päivät Jarmo Tiri, myyntijohtaja, eTaika Oy www.etaika.fi
2
Tapahtumien ja kokousten verkkopalveluiden avainasiat ●Mikä on kutsun, ilmoituksen ja verkkopalveluiden rooli? ●Pitääkö jokaisella tapahtumalla olla verkkopalvelut? ●Milloin on syytä olla tapahtumasta verkossa? ●”Meillä on vain kutsutapahtumia, ei niitä voi laittaa verkkoon”
3
Tapahtuma on sarja palvelutilanteita, kohtaamisia. Ennen tapahtumaa Tapahtuman aikana Tapahtuman jälkeen Kutsu Lisätiedot Vahvistus Muutokset Ilmoittautuminen Tapahtuma Kiitos Palaute Mitä verkkopalvelun pitäisi tukea? Muistutus Palaute Palauteanalyysi
4
Tapahtumien verkkopalveluiden HOT TIPS ●Helppo käytettävyys ●Tapahtumakohtaiset, tapahtumat ovat erilaisia ●Nopeasti generoitavat ●Mieti kokonaisuutta, kyse on yhtä paljon viestimistä kuin verkossa palvelemista ●Varmuus ●Personoidut, kutsut nimellä – palvele nimellä ●Loppuun asti viedyt, katkeava palvelu on pahinta
5
Kiitos. Jarmo Tiri 040 848 6665 jarmo.tiri@etaika.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.