Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuTommi Aho Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
juhani.ronkainen@bms.fi sunnuntai, 29. maaliskuuta 2015 www.bms.fi BMS FEEDBACK -ohjelmisto
2
Työkalu asiakkuuden hallintaan korvaa paperilla kerättävän palautteen vastaustietojen analysointi verkkosovellus myös puhelinkyselyjen tulosten tallentamiseen www.bms.fi BM S FEEDBACK +
3
Miten se toimii? kyselylomakkeet luodaan www-selaimen avulla internetissä vastaukset www-selaimen kautta kohdennetut kyselyt salasanalla suojattuna www.bms.fi BM S FEEDBACK +
4
Mihin sitä voi käyttää? asiakastyytyväisyys itsearviointi laatukartoitukset toiminnan tehokkuuden arviointi kehittämiskartoitukset mielipidemittaukset projektien jälkiseuranta koulutuspalautteet rekrytointipankit www.bms.fi BM S FEEDBACK +
5
Kyselyn luonti kyselyn nimi voimassaoloaika (kysely nähtävissä) kyselyn näkyvyys (salattu/julkinen) kysymysten määrittely –vastausvaihtoehtojen määrittely ja pisteytys www.bms.fi
6
Vastausten analysointityökalut kyselykohtainen kokonaisarvio –vastausvaihtoehdoille määritetyn pisteytyksen mukaan kysymyksittäin esitetty vastausjakautuma –esim. Mielestäni tuote vastasi odotuksiani heikosti10% kohtalaisesti12% hyvin55% erittäin hyvin23% analyysi sekä graafisena että numeerisesti www.bms.fi
7
Lisäoptiot (BMS FEEDBACK+) SORT&PRINT, asiakaspuolen pääteohjelma: –vastaustietojen suodatus kysymysten ja vastausvaihtoehtojen mukaan –postitustarrojen tulostus suodatetuista yhteystiedoista jälkimarkkinointia varten –tulosten tallennus esim. txt-formaatissa jatkokäsittelyä varten Laitevaatimukset –Pentium työasema –Windows NT 4.0 tai Windows 2000 työasema www.bms.fi
8
BMS FEEDBACK -ohjelmisto
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.