Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuLaura Oksanen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Avoimet vastaukset
2
Lomatoimen hallinnon palvelun kehittäminen: Tavoitettavuus Tieto lomittajan saamisesta aikaisemmin tilalle (lomittajan nimeäminen) Lomituksen varmistaminen aikaisemmin Hallinnon paikallistuntemus (alue ja tilat) Tiedotus Lomitusnetin toimimattomuus Lomittajien määrän lisääminen Hallinnon asiakaspalvelutaidot
3
Lomatoimen hallinnon palvelun kehittäminen: Maksullisen lomituksen mahdollisuuden lisääminen ”oikea lomittaja oikealla tilalla” Työilmapiirin kehittäminen
4
Risuja: Tilojen eriarvoisuus Sijaisavun saaminen hankalaa Vaitiolovelvollisuus (-> myös hallinnolla on vaitiolovelvollisuus lomittajien asioista) Lomittajien ajattaminen Kirjallisia ohjeita ei noudateta Lomavaraukset häviävät Haluttua lomittajaa haluttuun aikaan vaikea saada Yrittäjien ”kyykyttäminen”
5
Risuja: Lomittajien vaihdokset Ilmoitukset unohtuvat (muutokset, kuka tulee jne) Työaikoihin liittyvät kysymykset (noudattamattomuus, ei voi seurata, virheelliset työajat suunnitelmissa, tehokas käyttö) Työntekijöiden ammattitaidottomuus, motivaation puute Hyvien työntekijöiden kato? Hallinnon yhtäaikaiset vuorottelu- ja virkavapaat
6
Ruusuja: Lomitusjärjestelmä on erittäin hyvä ja tarpeellinen Hyvät lomittajat Lomitus toiminut hyvin Lomittajien saatavuus hyvä Arvostamme lomittajan tekemää työtä Turvallisin mielin voi lomailla Lomatoiveet toteutuneet toivottuina ajankohtina Palvelu kehittynyt parempaan suuntaan
7
Ruusuja: Maksullista lomitusta tarjottu hyvin Kiitokset, koittakaa pärjätä!
8
Kehittämisideoita: Alueelliset infotilaisuudet yrittäjille Lomituskohtainen palautejärjestelmä Lomituspalvelutyöntekijöiden koulutus: kiimantarkkailu, konetaidot, eläinten terveydenhoito Lomarengastoiminta Motivaatio työhön, sekä lomittajat että hallinto
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.