Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Osallisuuden seuranta ja brändityöpajat

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Osallisuuden seuranta ja brändityöpajat"— Esityksen transkriptio:

1 Osallisuuden seuranta ja brändityöpajat

2 Osallisuuden seuranta
Tavoitteena 30 täytettyä lomaketta jokaisesta Yhteisestä keittiöstä ajankohtana 1 ja 2 (kevättalvella ja alkusyksystä) Seurantalomakkeet koskevat uusia kävijöitä Lomakkeen voi täyttää itse tai haastatella, joko paperilla tai sähköisesti Jaana Kirkkohallituksesta lähettää lomakkeet ja lomakkeet palautetaan Jaanalle Kirkkohallitukseen Mahdollisesti arvotaan lahjakortteja S-ryhmään Etunimi Sukunimi

3 Osallisuuden brändityöpaja 8.2. Lahti
Miksi ja miten hinnoitella Yhteisen keittiön ruoka? Millaisin sanoin puhua Yhteisestä keittiöstä? Millainen on kutsuva, kodikas ja arvokkuudesta kertova tila? Miten luodaan yhdessä tekemisen toimintakulttuuria? Työpajojen vetäjät: HDL, Ehyt, Martat, MKN Työpajojen ohjeistus: Jaana & Ami STEA:n avustusvalmistelija esittelee rahoitusvaihtoehtoja Anna-Maria Isola

4 Osallisuuden työpajat yhdessä STEA:n kanssa
Klo 10–16, aamupäivällä tietoiskut, lounaan jälkeen työpajat 8.2. Lahti, Takatasku 27.2. Jyväskylä, Vanha pappila 21.3. Ivalo, seurakunnan kokoustila 26.3. Joensuu, Pohjois-Karjalan sosiaaliturvayhdistys ry Avoimia kaikille kiinnostuneille


Lataa ppt "Osallisuuden seuranta ja brändityöpajat"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google