Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Alan tunnustusta Xeroxin tulostuksenhallintapalveluille

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Alan tunnustusta Xeroxin tulostuksenhallintapalveluille"— Esityksen transkriptio:

1 Alan tunnustusta Xeroxin tulostuksenhallintapalveluille
© 2012 Xerox Corporation. All rights reserved. XEROX®, XEROX and Design® are trademarks of Xerox Corporation in the United States and/or other countries. 09/ BR-4462

2 Johtajia voi olla vain yksi.
Xerox on ykkönen MPS-markkinoilla Xerox.com/MPS 2

3 Xerox on sijoitettu johtajaksi tulostuksen- hallintapalvelujen
2012 Gartner Magic Quadrant -raportissa Lähde: Gartner, Inc. Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide by Ken Weilerstein and Cecile Drew, October 24, Uusintapainokset saatavilla pyynnöstä tai osoitteesta Gartner ei tue mitään yritystä, tuotetta tai palvelua, jotka on esitetty sen tutkimusjulkaisuissa, eikä neuvo teknologian käyttäjiä valitsemaan vain ne toimittajat, joilla on korkeimmat arvosanat. Gartnerin tutkimusjulkaisut koostuvat Gartnerin tutkimusorganisaation mielipiteistä ja niitä ei pidä tulkita lausuntoina siitä. Gartner kiistää kaikki takuut, ilmaistut tai oletetut tälle tutkimukselle, mukaan lukien takuut kaupallisesta hyödynnettävyydestä tai sopivuudesta tiettyyn tarkoitukseen 3

4 Xerox on nimitetty neljänä peräkkäisenä vuotena johtajien neljännekseen Gartner Magic Quadrant for Managed Print Services raportissa. Hallittujen tulostuspalveluiden johtaja Xerox toimii mm. seuraavien asiakkaiden kanssa: Proctor & Gamble, British Telecom, InterContinental Hotels Group, ja Dow Chemical Company tavoiteena laskea toiminnollisia kustannuksia jopa 30 % ja saada enemmän irti asiakkaiden tulostusinfrastruktuurista – toimistosta tulostusliikkeeseen ja virtuaaliseen työpaikkaan. Perusteellisille aineistoperäisille Lean Six Sigma-pohjaisille menetelmille perustettu Xeroxin hallittujen tulostuspalveluiden ohjelmisto- ja työkaluvalikoima auttaa asiakkaita hallitsemaan paremmin organisaatioidensa läpi virtaavien asiakirjojen määrää - ja niiden tulostukseen, jakamiseen ja päivittämiseen liittyviä kustannuksia. Xerox optimoi eri toimittajien tulostuslaitteiden (tulostimet, faksit, kopiokoneet) käytön niin pienille kuin globaaleille yrityksille. Se tarjoaa muutoksenhallintatukea, jotta työntekijät voivat menestyksekkäästi ottaa käyttöön uuden teknologian ja työprosessit. Xerox auttaa asiakkaita myös täyttämään ympäristötavoitteet vähentämällä paperin käyttöä, vähentämällä energiankäyttöä ja eliminoimalla kaatopaikkajätettä. Hyväksytty ulkoiseen käyttöön Xeroxin toimesta, 26. lokakuuta, 2013 saakka Partnerit voivat katsoa materiaalia osoitteessa:

5 “Yhdenmukaiset globaalit toimitusvalmiudet ovat Xeroxin tärkein ero muihin nähden ja yritys jatkaa edelleen infrastruktuurinsa rakentamista.” Lähdekirjallisuus: IDC, "IDC MarketScape: Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis", kirjoittanut Holly Muscolino 5

6 Xerox on nimitetty IDC MarketScapen maailmanlaajuisen hallittujen tulostuspalveluiden toimittaja-arvioinnin johtajien neljännekseen toisena peräkkäisenä vuotena. Hallittujen tulostuspalveluiden johtaja Xerox toimii mm. seuraavien asiakkaiden kanssa: Proctor & Gamble, British Telecom, InterContinental Hotels Group, ja Dow Chemical Company tavoiteena laskea toiminnollisia kustannuksia jopa 30 % ja saada enemmän irti asiakkaiden tulostusinfrastruktuurista – toimistosta tulostusliikkeeseen ja virtuaaliseen työpaikkaan. Perusteellisille aineistoperäisille Lean Six Sigma-pohjaisille menetelmille perustettu Xeroxin hallittujen tulostuspalveluiden ohjelmisto- ja työkaluvalikoima auttaa asiakkaita hallitsemaan paremmin organisaatioidensa läpi virtaavien asiakirjojen määrää - ja niiden tulostukseen, jakamiseen ja päivittämiseen liittyviä kustannuksia. Xerox optimoi eri toimittajien tulostuslaitteiden (tulostimet, faksit, kopiokoneet) käytön niin pienille kuin globaaleille yrityksille. Se tarjoaa muutoksenhallintatukea, jotta työntekijät voivat menestyksekkäästi ottaa käyttöön uuden teknologian ja työprosessit. Xerox auttaa asiakkaita myös täyttämään ympäristötavoitteet vähentämällä paperin käyttöä, vähentämällä energiankäyttöä ja eliminoimalla kaatopaikkajätettä. Hyväksytty ulkopuoliseen käyttöön Xerox ja sen kumppanit

7 Hyväksytty ulkopuoliseen käyttöön: Xerox ja sen kumppanit

8 “Xerox on jatkuvasti valmis vastaamaan asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin, mukaan lukien tuotantokeskusten tuki, mobiiliratkaisut, IT-palvelujen ulkoistaminen ja tarjonta.” Lähde: Forrester Research, Inc., "The Forrester Wave™: Managed Print Services, Q2 2012” Kirjoittanut Craig Le Clair, et al; 10. toukokuuta, 2012 8

9 Hyväksytty ulkopuoliseen käyttöön Xeroxin Only

10 “Xerox on täysin omassa luokassaan, ja sen edistyneet tulostuksenhallintapalvelut kattavat myös liiketoimintaprosessien ulkoistuksen (BPO) ja tietotekniikan ulkoistuksen (ITO).” Source: "Vendor Landscape: Managed Print Services" Quocirca, maaliskuu 2012 10

11 Hyväksytty ulkopuoliseen käyttöön Xerox ja sen kumppanit

12


Lataa ppt "Alan tunnustusta Xeroxin tulostuksenhallintapalveluille"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google