HeurekaHallinta
Tavoite Tehdä uudesta järjestelmästä helpompi ja käytettävämpi Asentaa toimiva järjestelmä Heurekan palvelimelle viikolla 12
Toteutetut osiot Uusien käyttötapausten mallinnus (UML- kaavio & selitys) Vanhojen dokumenttien päivitys (UML- dokumentit kuntoon) Tallennettavan työntekijän tietojen tarkistus (mm pakolliset kentät, SoTu- tarkistus, päivämäärätarkistus) Työntekijän muokkaus&deletointi
Toteutetut osiot Vapaaehtoisopasta voi tarkastella yksitellen (ennen oli vain “joukkonäkymä”) Vapaaehtoisopaan tiedot jaettu: perustiedot erityistiedot Vapaaehtoisoppaan syntymäaika huomioitu -- > syntymäpäivän ilmoittaminen mahdollista
Toteutetut osiot Työtunteja, vapaalippuja ja ruokailuja mahdollisuus tarkastella vuositasolla Työtunteja voi tarkastella myös kuukausitasolla –Työtunneista kalenterinäkymä Ruokailuiden syöttö (toimii samalla periaatteella kuin työtuntien syöttö) Vapaalippujen syöttö&hallinnointi
Toteutettavat osiot Tarratulosteet (korkea prioriteetti) Järjestelmän avulla tulisi olla mahdollista tulostaa oppaiden osoitetiedot tarroille –Ehtona postituspreferessi = perinteinen(p) –Ehtona aktiivisuus Sähköpostilista -aktiivinen passiivinen -perinteinen posti
Toteutettavat osiot merkkipäiväluettelo -esim (nimi, kauan ollut töissä, synt.päiv.) Visuaaliset muutokset (grafiikat ”pomppivat”) Manuaalin päivittäminen ajantasalle Sovellutuksen täydellinen testaaminen –Bugien korjaaminen…
Toteutettavat osiot Väkeväinen pääkäyttäjä –Salasana&tunnus –Täydet oikeudet Sijainen toinen käyttäjä –Salasana&tunnus –Rajoitetut oikeudet Täsmennetään myöhemmin tarkemmin
Yhteenveto projektista Projektin hallinta osittain epäonnistui –Epätasaiset työmäärät ryhmän sisällä Suuri työmäärä kuormittui kahdelle jäsenelle (yli 80%) –Kaikki ryhmän jäsenet eivät tienneet paikkaansa Sovellutus lähes valmis –Olemme tuotokseen tyytyväisiä
HeurekaHallinnan pariin…