Ehdotelman (proposal) laatiminen Petri Nokelainen Ammattikasvatuksen tutkimus- ja koulutuskeskus Tampereen yliopisto.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tietokantakehitys kiinteäksi osaksi modernia ohjelmistokehitystä Vesa Tikkanen |
Advertisements

EPiServer 7. Paras EPiServer ikinä käyttäjää.
2 Twingo Renault Sport Gr R Renault Sport Technologies haluaa kiittää kiinnostuksestasi Renault ralliautoja kohtaan. Tästä kansiosta löydät tietoa Twingo.
1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2012.
WAP-services “ WAP-interface makes it easier to use mobile services now than ever before - you simply move from one page to another, from one service to.
LET.OULU.FILET.OULU.FI MATTI MEIKÄLÄINEN Learning and Educational Technology Research Unit LeCoTec Pirkko Hyvönen.
ohje kuunteluanalyysiin
Rekursiiviset kyselyt DB2:ssa DB2YTR
Development Association SEPRA How to involve youth into strategic rural development work? Budapest, 8th November 2011 Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto:
Kari Haajanen tuntiopettaja, laboratoriopäällikkö Turun AMK
Kuopion Lyseon lukio IB World School
JYVÄSKYLÄ - HUMAN TECHNOLOGY CITY
3. syklin kansainvälistymistä käsittelevä työseminaari Taustamateriaali Mitä osaamista kansainvälistyvä työyhteisö sekä yliopistomaailma arvostaa?
A solution for flexible bicycle transportation
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Mustajoki and Hämäläinen Decision analysis by interval SMART/SWING / 1 Decision analysis by interval.
IML FINNISH LEVEL 1. * Steve is staying with friends in Joensuu. He has been invited to Pekka and Leena’s summerhouse. Steve and Pekka are making arrangements.
Fuzzy Pay-off Method for Real Option Valuation Sumean tuoton menetelmä reaalioption arvon laskemiseen Dr. Mikael Collan IAMSR, ÅA.
DB2 Yhteistyöryhmän Kevätkokous DB2 ja Internetin Ihmemaa
1 Sektorin nimi. 2 Reading times of magazines NRS Finland 2011.
ICT4D in teacher training - Tieto- ja viestintätekniikkaa kehitysmaan opettajankoulutuksessa Mikko Vesisenaho Faculty of Education.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄJYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ Creating methodologic al tools for wp2-wp4 Workpackage 1 UPDATE.
ETELÄ-POHJANMAA HOSPITAL DISTRICT
Oil spills and international legislation Tapani Salmenhaara, KyAMK
Monien mahdollisuuksien OpinOvi – Avataan se yhdessä. Two different projects funded by ESF Varsinais-Suomen OpinOvi –project is implemented in co- operation.
Tekstitiedostosta lukeminen tMyn1 Tekstitiedostosta lukeminen Tiedosto voidaan avata pelkästään lukemista varten tai kirjoittamista ja lukemista varten.
Hallituksen esitys uudeksi yliopistolaiksi tulee eduskunnan käsittelyyn Yliopistolaisten keskuudessa lakiesitystä vastustetaan laajalti. Kritiikki.
Development Association Sepra as Sub-regional Developer in Finland Hungary, 17th November, 2010 Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto: Eurooppa.
Väestöntutkimuslaitos, Väestöliitto
TAMPEREEN YLIOPISTOUNIVERSITY OF TAMPERE TIETOJENKÄSITTELYTIETEIDEN LAITOS DEPARTMENT OF COMPUTER SCIENCES Good evaluation practice guidelines for health.
Tutkimuksesta uutta tietoa ja liiketoimintaa – Tekesin TUTL-haku 2/2014 New knowledge and business from research ideas – TUTL application round 2/2014.
Mat Decision Making and Problem Solving
Typescript Lenard Gunda, Fujitsu. Lenard Gunda Arkkitehti Fujitsu Finland
THE CONSUMPTION OF MOTION PICTURE ART – THE ROLE OF CRITICS´ REVIEWS AND TICKET PRICES IN EXPLAINING MOVIE ADMISSIONS DEMAND FOR ICE HOCKEY – THE FACTORS.
www.nuorisokanuuna.fi1 Kanuunassa tapahtuu Lappeenranta.
Finský intensivní Titta Hänninen.  1. What is the capital of Finland? ◦ Mikä on Suomen pääkaupunki? ◦ Helsinki on Suomen pääkaupunki.  2.
CAF eTool Rekisteröitymisen kautta maksutta käyttöön Kansallinen laatuhanke /TjV 1.
1.Change of approach procedure on 22L 2.CDO at Helsinki-Vantaa 3.Engine run-ups at Helsinki-Vantaa 4.Renovation of RWY04R/22L in summer Helicopter.
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
Perustietoja Luokka-asteet 1 – 9 = yhtenäiskoulu NYT: 650 oppilasta, koulu kasvaa voimakkaasti Oppilasmääräarvio: syksy 2013/750, syksy 2014/> opettajaa.
Tips for a good entry Kaisa Sibelius Forum Virium Helsinki
ENA4 Aihepiireinä ja pohdittavina teemoina: yhteiskunta ja sen eri rakenteet, asuminen, perhe ja perhesuhteet, lieveilmiöt ja rikollisuus, Suomi ja suomalaisuus.
Yhdessä energisempi tulevaisuus - Energiansäästöviikko alkaa!
Introduction to decision analysis
National Library of Finland and Digitized Collections for Researchers
Filosofia ja kasvatustieteen metodologia.
Probability models and decision analysis : introduction
Probability models and decision analysis : introduction
DIC and BMA in BUGS Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Introduction to decision analysis
COURSE: Indoor environment technology (5 ECTS)
Hankalia (?) tilanteita Tammikuu 2014 Keke Tulomäki
The Icelandic model Bragi Gudbrandsson, General Director of the Government Agency for Child protection in Iceland.
Structured Teaching Teacher Professional Development
Taiteilijoiden kanssa työskentely Yhteisöprojekteissa
My final comments to you can be summarized as the three Ps:
Classwork Wed 11/9 We will be reading and discussing a series of primary and secondary sources on the Enlightenment today. As you read and annotate,
Scavenger Hunt Club of Greenville
Information for teachers
Lecture slides start on the next page.
Kari Systä Tampere University of Technology / Software Systems
EULAR Physical Activity & Exercise Therapy Study Group
Copyright Pearson Prentice Hall
NoodleTools: How to Cite
Looking ahead From place-based natural resources to value-added experiences: Tourism in the new bio-economy.
Chapter 4: Demand Section 1
Student Silent Movie Project
STEAM :Science, Technology Engineering,
A Library Policy for Europe
Project Title By Design and format everything as you see fit. Make it look visually appealing, professional and easy to understand. Don't get too crazy.
Esityksen transkriptio:

Ehdotelman (proposal) laatiminen Petri Nokelainen Ammattikasvatuksen tutkimus- ja koulutuskeskus Tampereen yliopisto

Kirjoittajakutsu (call for papers) Tiedekonferenssit toimivat Internetin palveluiden välityksellä: sähköpostilla mainostetaan tapahtumaa ja kotisivun kautta voi lähettää abstraktin/ehdotelman arvioitavaksi. Arvioitsijat saavat ehdotelman luettavakseen sähköisessä muodossa ja antavat palautteen sähköisen lomakkeen välityksellä. –Yleensä arvioitsijoita on kaksi. –Esitys hyväksytään jos heidän keskiarvonsa on yli pistettä (100 on maksimi). –Jos arvioitsijoiden mielipiteet poikkeavat suuresti toisistaan, kutsutaan kolmas arvioitsija.

Kirjoittajakutsu (call for papers) Kirjoittajakutsu kertoo milloin on takaraja esitysten lähettämiselle (dead line, DL) ja mitä julkaisumuotoja on tarjolla. –Joskus esitysten viimeistä jättöpäivää jatketaan muutamalla viikolla, ilmoitus tulee konferenssin sivuille yleensä 1-2 päivää ennen virallisen jättöpäivämäärän umpeutumista.

Abstract Introduction Literature review Social Navigation Annotation Method Sample Instrument Procedures Statistical Analyses Findings and discussion Conclusions References Konferensseja –International Conference on Researching Work and Learning (RWL) Abstract 400 words without references. Paper 10 pages. Introduction Sample Research questions Findings and conclusions Tämä on ns. ”proceedings – konferenssi”, eli hyväksytyt esitykset (max. 10 sivua) painetaan konferenssikirjaan.

Abstract Description of the paper Topic Research question Objective Purpose Value Theoretical framework State of the art Methodology Conclusions References Konferensseja –European Conference on Educational Research (ECER) Proposal words without references.

Aiheen esittely Kohdejoukon kuvaus Tutkimuskysymykset Keskeiset tulokset ja johtopäätökset Konferensseja –Kasvatustieteen päivät (KTP) Abstrakti 150 sanaa

Abstract 1. Objectives 2. Theoretical framework 3. Methods 4. Results and/or conclusions/point of view 5. Importance of the study References Konferensseja –American Educational Research Association Annual Meeting (AERA) Proposal 2000 words

Konferensseja –London International Conference on Education (LICE) Research Paper (This is a completed research work or project): You are allowed a total of 4 to 6 pages for your paper (including all figures, tables, and references). Extended Abstract (This is a work in progress research or project that is not yet completed): The extended abstract should not exceed 2 pages (including introduction, body of knowledge and conclusion, supported by not more than 10 references).