MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Viikko 15 (9. – ) Maanantai: (9.4.) -2. PÄÄSIÄISPÄIVÄ; ei koulua Tiistai: (10.4.) LK: Valinnaisaine-INFO auditoriossa klo Keskiviikko:
Advertisements

3.45 3.40.
Kevään tapahtumia: MA – KE 10. – B leirikoulussa TI – KE 11. – A yökoulussa KE ABC ja 4B opintoretkellä Savonlinnassa TO –PE 13. –
Viikko 46 (14. – ) Maanantai: (14.11.) - Tiistai: (15.11.) - Keskiviikko: (16.11.) -Rästikoe klo 8.00 luokassa C239 -Hammasvalistus klo AC,
Jumala tuntee minut; Jeesus – Sana tuli ihmiseksi
Kevään tapahtumia: MA 17.5.Eskarit teatterissa KE 19.5.Yläluokkien liikuntapäivä KE 19.5.Koulujen suunnistusmestaruuskisat TO lk:n YU-kisat.
Otsikko Muuta. Otsikko Väliotsikko Teksti Väliotsikko Teksti Väliotsikko Teksti Väliotsikko Teksti Väliotsikko Teksti Väliotsikko Teksti Kuvat: Johan.
LIIKUNTA JA KOULUIKÄINEN
Viikko 45 (7. – ) Maanantai: (7.11.) -Yläkoulu: Tyttöjen salibandyturnaus klo 8-13 Rantakeidas Tiistai: (8.11.) -7.LK: Ehkäisevä päihdetyö-rastit.
URHEILIJAN HOITOKETJU
Ka-Ki D98 PÄIVÄKIRJA KESÄ TERVEHDYS PELIMIES! Jääkiekko on nopea peli, jossa tarvitaan monipuolisia taitoja. On tärkeätä että liikut myös kesällä.
Karhulan uimahalli Aukioloajat
15. Ohjelmoinnin tekniikkaa
Johdatus viestintään, kuudes luento
Aloitussivun otsikko Arial boldattu 24/30 pistettä Aloitussivun lisärivi, esim. tekijän nimi ja päiväys, Arial 20/30 pistettä Teologinen tiedekunta.
Täytä harjoituspäiväkirjaa päivittäin (lepo/ravinto/liikunta) valmentajiesi ja alla olevien ohjeiden mukaan. Kirjan alussa on ravintoon ja lepoon liittyviä.
SUOMEN SUURI VUOSI ITSENÄISYYDEN SATAVUOTISJUHLAVUODEN 2017 OHJELMASTRATEGIA.
Länsi-Uudenmaan Osuuspankki Konttoreiden aukiolo lähtien klo 19 asti maanantaisin aikavarauksella Lohja, Nummela, Vihti, Kirkkonummi, Veikkola,
Yritystapaus osa I – tervetuloa! KTT Christa Uusi-Rauva puh Kurssin vastuuopettaja.
ke ohjelma Joukkueen/ikäluokan viikko/jaksosuunnitelma ja rytmi
WFC Nokia MA TI KE TO PE LA SU Erikoispäivät:
KESÄN 2017 POIKKEAVAT AUKIOLOAJAT KAHVIOT OYS
Suomi 1A
Klubin strategia työkalu KST
OSPA AKATEMIAN HARJOITUSSUUNNITELMA KEVÄT 2016
Nopeasti hyvään hoitoon
Lukujärjestys 2A Muuta... klo MA TI KE TO PE x x1 x2
Tammikuu Joulukuu Helmikuu Marraskuu LUKUVUOSI Maaliskuu
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
RIIHIMÄEN LASTEN JA NUORTEN TAIDEKOULUN LUKUVUOSI TYÖ- JA LOMA-AJAT
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
KESÄN 2017 AUKIOLOAJAT RAVINTOLAT OYS, PELTOLA JA TAHKOKANGAS
KESÄN 2016 AUKIOLOAJAT RAVINTOLAT OYS, PELTOLA JA TAHKOKANGAS
Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
WayStep Consulting Oy 2016.
Teollinen epäorgaaninen kemia (ti,ke 8-10, A127)
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
Tiekartta digitaalisuuteen
RIIHIMÄEN LASTEN JA NUORTEN TAIDEKOULUN LUKUVUOSI TYÖ- JA LOMA-AJAT
WayStep Consulting Oy 2016.
WÄÄKSYN RATSASTUSKOULU KESÄ 2010
Tammikuu Joulukuu Helmikuu Marraskuu LUKUVUOSI Maaliskuu
Tammikuu Joulukuu Marraskuu Helmikuu Lokakuu LUKUVUOSI
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Opettajan nimi | kurssin numero
WayStep Consulting Oy 2016.
Opintopsykologi Katja Hietanen
Urheilijan hoitoketju!
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
TERVETULOA TÖÖLÖN ALA-ASTEEN KOULUUN Vanhempaininfo ke 16. 5
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
OMATOIMISESTI LIIKKUEN 13-14v
Liiketoimintasuunnitelman esittely
International Six Nights Enduro Saariselkä
KIRKONKYLÄN KAUKALO Kello MA-PE 7.00 – 8.00 Jäänhoito 8.00 – 15.00
VSSHP:n Tehyn pääluottamusmiehet
JOULUN AJAN RYHMÄLIIKUNTA 2015 FIT KUNTO:
Lahden Judoseura U13/15 Junnut 2019
Otsikko Ingressiin kirjoitetaan kortin sisältö tiivistettynä.
Liiketoimintasuunnitelma
Huhtikuun päivämääriä rohkeus ja rehellisyys
OSAAMISKANSIO Nimi.
ALUEELLISET INFOT NÄLKÄPÄIVÄ
Toukokuussa: Kesäkuussa: TO 2.5. VIRTUAALIVESIJUMPPA KLO 7.50
elokuun virtuaalivesijumpat
Nopeasti hyvään hoitoon
Lahden Judoseura U13/15 Junnut 2019
Esityksen transkriptio:

MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO Päiväys MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO (lista arvoistasi) Nimi LÄHTÖKOHDAT Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? TEOT SUUNNAT Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? MA TI KE TO PE LA SU KORTTI 1 Luo 3-5 kappaletta vapaamuotoista ”korttia” elämäsi tärkeimmistä asioista. Käytä elementtejä apunasi: Lähtökohdat: Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? Suunnat: Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? Strategiat: Miten saavutat päämääräsi? Kenen kanssa? Teot: Mitä teet, missä ja milloin? Kuinka sitoutunut olet asteikolla 1-5? Opit: Miten kehität ja uusiudut? KORTTI 2 KORTTI 3 KORTTI 4 KORTTI 5

LÄHTÖKOHDAT TEOT SUUNNAT MA TI KE TO PE LA SU Mistä tulet ja kuka olet? Missä kontekstissa toimit? TEOT SUUNNAT Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? MA TI KE TO PE LA SU

MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO Päiväys MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO (lista arvoistasi) Nimi LÄHTÖKOHDAT Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? TEOT Mitä teet, missä ja milloin? SUUNNAT Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? KORTTI 1 Luo 3-5 kappaletta vapaamuotoista ”korttia” elämäsi tärkeimmistä asioista. Käytä elementtejä apunasi: Lähtökohdat: Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? Suunnat: Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? Strategiat: Miten saavutat päämääräsi? Kenen kanssa? Teot: Mitä teet, missä ja milloin? Kuinka sitoutunut olet asteikolla 1-5? Opit: Miten kehität ja uusiudut? KORTTI 2 KORTTI 3 KORTTI 4 KORTTI 5

LÄHTÖKOHDAT TEOT SUUNNAT Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? TEOT Mitä teet, missä ja milloin? SUUNNAT Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi?

MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO Päiväys MOTTO, VISIO, MISSIO TAI MUU VASTAAVA OTSIKKO (lista arvoistasi) Nimi KORTTI 1 Luo 3-5 kappaletta vapaamuotoista ”korttia” elämäsi tärkeimmistä asioista. Käytä elementtejä apunasi: Lähtökohdat: Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? Suunnat: Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? Strategiat: Miten saavutat päämääräsi? Kenen kanssa? Teot: Mitä teet, missä ja milloin? Kuinka sitoutunut olet asteikolla 1-5? Opit: Miten kehität ja uusiudut? KORTTI 2 KORTTI 3 KORTTI 4 KORTTI 5

KORTTI 1 Luo 1-3 kappaletta vapaamuotoista ”korttia” elämäsi tärkeimmistä asioista. Käytä elementtejä apunasi: Lähtökohdat: Mistä tulet ja kuka olet? Missä konteksteissa toimit? Suunnat: Millainen tahdot olla? Mitä tahdot saavuttaa? Miksi? Strategiat: Miten saavutat päämääräsi? Kenen kanssa? Teot: Mitä teet, missä ja milloin? Kuinka sitoutunut olet asteikolla 1-5? Opit: Miten kehität ja uusiudut? KORTTI 2 KORTTI 3