Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Energiayhtiöiden yritysmyynnin valmennus

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Energiayhtiöiden yritysmyynnin valmennus"— Esityksen transkriptio:

1 Energiayhtiöiden yritysmyynnin valmennus
klo 9-16 Cumulus Airport / Rantasipi Congress & Business Center

2 Valmennuksen tuotos Valmennuksen jälkeen energiayhtiöt saavat valmiudet hankkia uusia asiakkaita enemmän kassavirtaa nykyisistä asiakkaista Kasvu toteutuu, kun yritys valmennuksen jälkeen • tunnistaa enemmän potentiaalisia ostajia • sopii ja tekee enemmän asiakaskäyntejä • saa rakennettua isomman tarjouskannan • pystyy realisoimaan tarjouskannan tehokkaasti kaupoiksi • myy nykyisille asiakkaille systemaattisesti enemmän

3 Valmennussisällöt Johtaminen: • myynnin arvostus ja työn ilo
• myynnin tavoitteet ja mittarit • myynnin johtamiskäytännöt (sis. myyntipalaverit) Myyntiprosessi: • Liidien kerääminen • Myyntikäyntien sopiminen • Myyntikäynnin sisältö (esittely, tarvekartoitus, ratkaisuehdotus) • Tarjoustyöskentely • Kaupanpäättäminen • Hinnan puolustaminen Asiakkuuksien laventaminen: • Asiakkuussuunnitelmat (jatkomyynti)

4 Valmentaja – Markus Vattulainen
Valmentanut energiayhtiöitä vuodesta 2004 Toteuttanut satoja valmennuskokonaisuuk-sia mm. Ensto, Salon Seudun Sanomat, ABB jne. Vastannut Innolink Consulting liiketoiminta-yksikön johtamisesta ja tuotekehityksestä vuodesta 2007

5 Referenssit ABB Cloetta Fazer Ensto Felix Abba Finnsteve Huurre Janton
Innolink on toteuttanut erityyppisiä valmennuksia mm. seuraavissa organisaatioissa: ABB Cloetta Fazer Ensto Felix Abba Finnsteve Huurre Janton Kemira Kopparberg Metos NCC Property Devel. Puustelli Raisio Restatop Ruukki Sanoma Osakeyhtiö Salon Seudun Sanomat Suomen 3M Tunturi jne…


Lataa ppt "Energiayhtiöiden yritysmyynnin valmennus"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google