Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Energiayhtiöiden yritysmyynnin valmennus
klo 9-16 Cumulus Airport / Rantasipi Congress & Business Center
2
Valmennuksen tuotos Valmennuksen jälkeen energiayhtiöt saavat valmiudet hankkia uusia asiakkaita enemmän kassavirtaa nykyisistä asiakkaista Kasvu toteutuu, kun yritys valmennuksen jälkeen • tunnistaa enemmän potentiaalisia ostajia • sopii ja tekee enemmän asiakaskäyntejä • saa rakennettua isomman tarjouskannan • pystyy realisoimaan tarjouskannan tehokkaasti kaupoiksi • myy nykyisille asiakkaille systemaattisesti enemmän
3
Valmennussisällöt Johtaminen: • myynnin arvostus ja työn ilo
• myynnin tavoitteet ja mittarit • myynnin johtamiskäytännöt (sis. myyntipalaverit) Myyntiprosessi: • Liidien kerääminen • Myyntikäyntien sopiminen • Myyntikäynnin sisältö (esittely, tarvekartoitus, ratkaisuehdotus) • Tarjoustyöskentely • Kaupanpäättäminen • Hinnan puolustaminen Asiakkuuksien laventaminen: • Asiakkuussuunnitelmat (jatkomyynti)
4
Valmentaja – Markus Vattulainen
Valmentanut energiayhtiöitä vuodesta 2004 Toteuttanut satoja valmennuskokonaisuuk-sia mm. Ensto, Salon Seudun Sanomat, ABB jne. Vastannut Innolink Consulting liiketoiminta-yksikön johtamisesta ja tuotekehityksestä vuodesta 2007
5
Referenssit ABB Cloetta Fazer Ensto Felix Abba Finnsteve Huurre Janton
Innolink on toteuttanut erityyppisiä valmennuksia mm. seuraavissa organisaatioissa: ABB Cloetta Fazer Ensto Felix Abba Finnsteve Huurre Janton Kemira Kopparberg Metos NCC Property Devel. Puustelli Raisio Restatop Ruukki Sanoma Osakeyhtiö Salon Seudun Sanomat Suomen 3M Tunturi jne…
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.