Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009."— Esityksen transkriptio:

1 Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009

2

3 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Heinäkuu 2009 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Verkkomedialuvut eivät sisällä sähköisiä hakemistoja eivätkä hakukonemainontaa. Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa 25.8.2009 Copyright: TNS Gallup Oy VolyymiMuutos-%000 €Muutos-%Muutos-% ilman vaaleja Vars. Sanomalehdet (63)(000 mm)25.010 -16,524.614-22,0 Kaupunki- ja noutopistelehdet (66)(000 mm)7.962 -21,63.623-23,2-23,1 Aikakauslehdet (174)(sivut)1.552-8,14.836-17,3 Televisio (8) 8.366-18,1 Radiomainonta (39)3.691-10,5 Ulkomainonta (4)1.330-46,8 Elokuvamainonta (1)157+44,6 Verkkomedia (26)3.195-1,1 YHTEENSÄ (381)49.812-20,0

4 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-heinäkuu 2009 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Verkkomedialuvut eivät sisällä sähköisiä hakemistoja eivätkä hakukonemainontaa. Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa 25.8.2009 Copyright: TNS Gallup Oy VolyymiMuutos-%000 €Muutos-%Muutos-% ilman vaaleja Vars. Sanomalehdet (63)(000 mm)223.192 -20,5244.683-23,7-24,3 Kaupunki- ja noutopistelehdet (66)(000 mm)71.717 -17,934.848-17,6-17,7 Aikakauslehdet (174)(sivut)19.753-19,866.919-23,5-23,6 Televisio (8) 131.198-13,3-13,5 Radiomainonta (39)26.190 -4,3-5,0 Ulkomainonta (4)19.770-24,8-27,6 Elokuvamainonta (1)1.202-27,6 Verkkomedia (26)34.823-8,1-8,6 YHTEENSÄ (381)559.633-19,5-20,0

5 Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-7-2009 Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

6 Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-7-2009

7 Luokiteltu ilmoittelu sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat. Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.. Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin 1-7-2009


Lataa ppt "Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-heinäkuu 2009."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google