Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMinna Kahma Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” 19.3.2012 MARLEENA LEHTONEN
2
Viestintämoduuli •Sähköiseen viestintään ja asiakkuuksien hallintaan kehitetty työkalu •Sähköpostikampanjointi tarkkaan määritellyille kohderyhmille
3
Tavoitteet 1)Kehittää asiakkuuksien hallintaa 2)Mahdollistaa tehokas yhteydenpito kaikkiin sidosryhmiin Kaikki tarvittava tieto löytyy samasta järjestelmästä
4
1) Asiakkuuksien hallinta •Asiakkuuksien ja sidosryhmien tunnistaminen ja analysointi –Nykyiset asiakkaat –Potentiaaliset asiakkaat •Luokittelu (profiilit) •Tehokas yhteydenpito •Lähetetyt kampanjat yhteydenpito-välilehdellä •Viimeiset käynnit ja yhteydenotot nähtävissä (tulossa)
5
2) Tehokas viestintä •Jälkimarkkinointi –Opiskelijat –Yritykset •Uusasiakashankinta –Monipuoliset työkalut segmentointiin Yritysten kenttiä laajennettu (esim. toimiala, koko, liikevaihto) –Yritystietojen tuonti •Asiakastieto Oy: esim. päättäjätiedot, liikevaihto, henkilöstömäärä, ennakkoperintärekisteri…
6
2) Tehokas viestintä •Viestinnän parantaminen –Jatkuva ja järjestelmällinen tiedon kerääminen •Kampanjoiden seuranta tulosten perusteella viestinnän tehostaminen –Yhtenäinen ilme viestinnässä Organisaation brändin luominen ja vahvistaminen
7
Demo Viestintämoduulista
8
Hyödyt •Kustannustehokas markkinointikanava •Ajasta ja paikasta riippumatonta •Helppo seurattavuus •Jatkuva, järjestelmällinen viestintä •Tavoittaa useita asiakkaita kerralla •Viestinnän kohdennettavuus •Yhtenäisen ilmeen luominen •…
9
KIITOS!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.