Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJere Heino Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Ryhmä 1
2
Ryhmätyöskentely Fysiikan kokemukset: monipuolinen henkilöstörakenne, kansainvälisyys, tutkijakoulutettavat tiiviisti mukana, yhteisjulkaiseminen Tiivis yhteistyö KT-tiedekunnan kanssa Opiskelijat eivät tiedä KTL:sta Tutkimuksen ja opetuksen tiiviimpi yhteys ”Kanala perustettava” ”Siiloja” sekä opetuksessa että tutkimuksessa Yhteisöllisyys Gradun tekijät
3
Kärkialueet Oppiminen… (vuorovaikutus, yhteisöllisyys, dialogisuus, toimijuus, tvt…) tulevaisuuden oppimisympäristöt, tvt opetus, ohjaus – ammatilliset identiteetit Katseet myös koko yliopiston tasolle Solution science (monitieteinen tiedonmuodostus): esim. syrjäytyminen, koulutuksen nivelvaiheet ym. ajankohtaiset yhteiskunnalliset teemat Arviointitutkimus (yliopiston tahtotila, policy)
4
Edellytykset Millaista on hyvä tutkimus? Kansainvälisesti korkeatasoista Monitieteistä, metodologisesti korkeatasoista ja monipuolista Yhdistää yliopiston eri perustehtävät Yhteiskunnallisesti vaikuttavaa Tehdään tutkimusryhmissä Pitkäjänteistä, suunnitelmallista Eri tasot: laitos – JY – kansallinen – kv –taso (verkostoanalyysi) Selkeät tavoitteet ja suunnitelmat, seuranta Mahdollistaa tutkijaksi kasvamisen polut
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.