Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Finnan viestintäkatsaus
Konsortioryhmän kokous tiedottaja Heidi Mustajoki
2
Katsaus alkuvuoteen Medianäkyvyys Facebook-näkyvyys
julkaistiin kaikkiaan 55 verkkouutista, joissa mainittiin Finna-palvelu. -> Mainintoja alkuvuonna enemmän kuin vuonna 2015 yhteensä Facebook-näkyvyys Sivutykkäysten määrä kasvanut 898 henkilöstä 1643 henkilöön aikavälillä
3
Finnan somemarkkinoinnin suunnitelma syksylle 2016 ja keväälle 2017
4
Somemarkkinoinnin suunnitelma
Tavoitteena Finna.fi:n kävijämäärän kasvattaminen Kohderyhminä Peruskoulun ja lukion opettajat Historian ja kirjallisuuden harrastajat Keskeisten teemojen määrittely Kanavana Facebook, mahdollisesti Instagram, Youtube Yhteistyökumppanina Grapevine Media Oy sekä freelancereitä Keskeiset tulokset: Markkinoinnin pitkän tähtäimen konsepti Kampanjoita: toistuvat kampanjat sekä suurempi yksittäinen kampanja Jatkuva sisältösuunnitelma toukokuuhun 2017 asti
5
Tapahtumat ja julkistukset
Finna Street -sovelluksen julkistus Finna Helsingin yliopiston Thinkfest-tapahtumassa Finna-päivä Educa-messut Messukeskuksessa Mediataitoviikko Suku tapahtuma Otaniemessä
6
Kiitos! Kiitos! heidi.mustajoki@helsinki.fi www.finna.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.