Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Alma Media Helmikuu 2015
2
Perustiedot tutkimuksesta
Tavoite: Selvitäää Alma Median toimittajien sosiaalisen median käyttöä Ajankohta: Helmikuu 2015 Toteutus: Sähköpostikutsu ja Digium Vastuuhenkilöt: Heli Ruotsalainen Markku Huotari Vastaajamäärä: 307 Raportti sisältää sekä kokonaistulokset
3
Alma Media, Kaikki vastaajat
Vastaajamäärä 307
4
Missä yksikössä työskentelet?
vastaajamäärä/henkilöä Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
5
Missä seuraavista sosiaalisen median yhteisöistä olet mukana?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
6
Julkaisetko Facebookissa…?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
7
Kuinka usein käyt somessa?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
8
Oletko jättäytynyt pois sosiaalisesta mediasta tai jättänyt profiilisi "lepäämään"?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
9
Minkä palvelun osalta olet jättänyt profiilisi "lepäämään"?
% vastaajista, jotka ovat jättäytyneet pois sosiaalisesta mediasta tai jättäneet profiilinsa "lepäämään"? Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
10
Onko sosiaalinen media sinulle työväline vai henkilökohtaista viestintää?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Median toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
11
Kuinka usein olet mukana somessa työroolissasi. Esim
Kuinka usein olet mukana somessa työroolissasi? Esim. jaat työhön liittyviä sisältöjä, kommentoit sisältöjä tai vastaat muiden kommentteihin. % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
12
Millaisissa tilanteissa käytät sosiaalista mediaa apuna työssäsi?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
13
Pitäisikö toimittajan osallistua työroolissa oman kirjoituksensa tai omassa lehdessä/mediassa julkaistun jutun herättämään keskusteluun? % vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
14
Miten toimittajan pitäisi osallistua oman tai oman lehden/median kirjoituksen herättämään keskusteluun? jne Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
15
Pitäisikö päätoimittajien osallistua keskusteluun sosiaalisessa mediassa?
% vastaajista Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
16
Perustele, miksi päätoimittajan pitäisi tai ei pitäisi osallistua keskusteluun sosiaalisessa mediassa jne Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
17
Mitä muuta haluaisit kommentoida someen liittyen?
jne Kaikki vastaajat Kysely sosiaalisen median käytöstä Alma Aluemedian toimittajille, helmikuu 2015, sisäinen materiaali
18
Kiitos!
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.