Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Finnan käyttäjät, keitä he ovat?
Heli Kautonen ja Heidi Mustajoki Finnan markkinointityöpaja
2
Kohderyhmät Finnan strategiassa
Tarve sähköisille palveluille: tiedon parempi hyödyntäminen Fokuksessa jatkossa myös tutkimusaineistot ja -data Tutkijat Näkyvyyden ja käyttäjämäärien kasvattaminen Uudelleenkäytön edistäminen Elinkeinotoiminta: Luovat alat Finnan käyttö tutuksi tuleville tutkijoille jo opintovaiheessa Korkeakouluopiskelijat Joukkoistamisen voimavara Tuottaa joukkoistamisen mahdollistavia työkaluja ja toimintamalleja Kansalaiset: Harrastajat Opettajien tarpeet huomioimalla edistetään palvelun oppimiskäyttöä Opettajat
3
Käyttäjäpersoonat Edustavat Finnan käyttäjiä
Auttavat Finnan käyttäjäkeskeisessä kehittämisessä sekä markkinoinnin kohdentamisessa Perustuvat käyttäjäkyselyn 2015 vastauksiin, Finna ja tutkijat -selvitykseen ja Taiteilijat tiedonhakijoina -kyselyyn
9
Tehtävä Mitä aineistoja tämä käyttäjä löytää Finna.fi:stä?
Miten voisit hyödyntää näitä persoonia omassa viestinnässä ja markkinoinnissa? Paikan päällä eri pöydillä: Harrastaja Tutkija Opiskelija Opettaja Etänä chatti-ikkunat seuraaville persoonille: Luovan alan ammattilainen
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.