Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Ateriapalvelun tyytyväisyyskysely 2016. Tulokset 2016 (vert.2015)  Kyselyyn vastasi 117 asiakasta (120) – Miehiä 42 vastaajaa (54) – Naisia 69 vastaajaa.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Ateriapalvelun tyytyväisyyskysely 2016. Tulokset 2016 (vert.2015)  Kyselyyn vastasi 117 asiakasta (120) – Miehiä 42 vastaajaa (54) – Naisia 69 vastaajaa."— Esityksen transkriptio:

1 Ateriapalvelun tyytyväisyyskysely 2016

2 Tulokset 2016 (vert.2015)  Kyselyyn vastasi 117 asiakasta (120) – Miehiä 42 vastaajaa (54) – Naisia 69 vastaajaa (61)  Ikäjakauma – 95,65% vastaajista yli 60- vuotiaita (95,76%) – 4,35% vastaajista 30 – 60 vuotiaita (4,24%) 2

3 Arvio ruokatarjonnasta / Maku 3

4 Ruuan ulkonäkö 4

5 Tarjoilulämpötila 5

6 Ateriakuljettajien apu ruokailutilanteeseen 6

7 Kuljettajien käytös 7

8 Yleisarvosana 8

9 Annoskoko 9

10 Terveiset ruokapalveluille:  Vähemmän suolaa ja keittovihannekset erikseen -> sottaisen näköinen kun on soosissa sekaisin  Kalakeitossa liikaa porkkanaa  Voiko saada joskus silakkalaatikkoa  Kiitos iloisista salaateista, kuljettaja on reipas ja rentouttava  Paljon kiitoksia  Ruoka on parantunut, paremman makuista  Suuret kiitokset  Joskus liian suolaista, maksakastike ei hyvää  Kastikkeessa hieman enemmän makua. Hernekeitto ja pannukakku tosi hyvää, ruoka monipuolista.  Toivoisin, että ruoka tulisi aikaisemmin noin klo 12  Liikaa polttavia mausteita, tuorekasvis annos vähän liian pieni  Kaikkea hyvää ja kiitos hymystä, se on lämmin 10

11 Jatkuu…  Liikaa perunoita ja soosia, ei maistu eikä saa voimaa, mutta maha kasvaa siitä. Toivoisin, että joskus olisi perunoiden tilalla makaronia ja riisiä. Toivoisin myöskin lihaa, ei palvia. Makkaraa vähemmän. Keitot ovat hyviä paitsi borskeiton nakit. Jälkiruuat on mieluisia, hyviä. Puolet annoksesta (perunaa ja soosia jää syömättä), joskus koko annoskin esim. uunimakkara ja nakkikastike. Lindströminpihviannos ei maistu, tökkii vastaan. Tarjoilulämpötila erittäin huono. Mutta jos ruoka on myöhässä parikin tuntia, ei enää pysy lämpimänä. Kuitenkin ruuasta kiittäen.  Monet kiitokset ystävällisyydestä. Suola: toivoisin sitä vähennettävän ainakin puoleen tähän astisesta. Sokeri: Toivoisin sitä vähennettävän enemmän kuin puolelle. Lämpimin terveisin…  Kaikki on hyvin  Kastike – ja peruna määrä on liian suuri  Ei teidän tarvitse hävetä hyvää toimintaa. Puhelimessakin olette aina kohteliaita ja asiallisia, osaavat naiset paikallaan. Edistätte toipuvaa. 11

12 Toimenpiteitä:  Suolan ja sokerin vähennyksestä on jo sovittu. Asiakas voi aina itse lisätä niitä ruokaan  Maksakastike jakaa vastaajat. Jos ei pidä maksakastikkeesta, sen voi lisätä tietoihin ja saa sinä päivänä muuta (nyt jo näin).  Ruuan lämpötilaan olemme reagoineet hankkimalla uudet boxit sekä tehostamalla reittejä. Ainoa keino enää lämpötilan parantamiseen on lisätä ateriakuljettajien määrää, niin kuin oli muutama vuosi sitten. 12


Lataa ppt "Ateriapalvelun tyytyväisyyskysely 2016. Tulokset 2016 (vert.2015)  Kyselyyn vastasi 117 asiakasta (120) – Miehiä 42 vastaajaa (54) – Naisia 69 vastaajaa."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google