Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSanna Sala Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
KIRJASTOLEHTI 2011 Asiakaslehti + ammattilehti
2
KIRJASTOLEHTI 2011 Ilmestyy 4 kertaa vuodessa Koostuu asiakaslehdestä, jota kirjastot voivat tilata asiakkailleen aiempien pr-numeroiden tapaan, sekä Ammattilehdestä, jonka Kirjastoseuran jäsenet ja ammattilaistilaajat saavat asiakaslehden väliin nidottuna
3
KIRJASTOLEHTI - kenelle ja mitä? Kirjastoammattilaisille, kirjastoissa kävijöille - kaikille suomalaisille Asiakaslehti tarjoaa asiakkaille tietoa kirjastojen palveluista ja ammattilaisille asiakkaiden näkemyksistä – ja toisista kirjastoista Asiakaslehti pyrkii nostamaan kirjastoasiaa yleiseen keskusteluun. Se on kirjastojen viestintäkanava.
4
Teemat ja ilmestymispäivät Työ, koulutus & yhteiskunta, 3.2. Kunto & hyvinvointi, 4.4. Musiikki & elokuvat, 7.6. Kirja, 27.9 Lisäksi kaikissa numeroissa on juttuja kirjastojen palveluista ja tapahtumista Ammattilaisten vuosijulkaisu 15.12.
5
Pallo on nyt kirjastoilla Asiakaslehteen on panostettu: Kirjoittajina ammattitoimittajia Visuaalinen ilme uusittu, laadukkaat kuvat Aihealue on kiitollinen: kaikki rakastavat kirjastoa MUTTA: Jotta asiakkaat voivat löytää lehden, sitä tulisi olla kirjastoissa tarjolla!
7
SEURAAVASSA NUMEROSSA Kirjastolehti 2/2011 ilmestyy 4.4. Teemana Kunto & hyvinvointi Kurkistus sisältöön: Kirjaston hyvinvointipaketti; neuvolayhteistyö Tampereella, nuorisoyhteistyö Turussa, senioripalvelut ja laitoskirjasto Salossa. Kirja- alan ihmisten hyvinvointivinkit HENGEN RAVINTOA!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.