Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuPirjo Heino Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
© Ahlstrom SIL Puheenjohtajapäivät Jukka Helminen Vaasa, 15.11.2008
2
© Ahlstrom Month day, year 2 PART-M muutokset voimaan 29.10.2008 Kansallisesti jäsenmaat voivat käyttää 1 tai 2 vuoden siirtymäaikaa Ilmailumääräys GEN M1-6, poikkeukset huolto-toiminta- asetuksen määräyksistä Osa M osalta 28.09.2009 Osa 66 osalta 28.09.2010 Muutokset helpottavat muiden kuin kaupallisiin ilmakuljetuksiin käytettävien ilma-alusten lentokelpoisuuden ja ilmailutuotteiden, osien ja laitteiden ylläpitoa sekä näiden tehtäviin osallistuvien organisaatioiden ja henkilöstön hyväksymistä
3
© Ahlstrom Month day, year 3 Nykyinen tilanne Huollot: omistaja, kerholaiset, mekaanikot jne. Korjaukset: erillisluvin harrastajat, korjaamot Lentokelpoisuus: Ilmailuhallinto/SIL katsastajat Kustannukset: lentokelpoisuuden valvontamaksu 500-700 kg 37,-
4
© Ahlstrom Month day, year 4 PART-M aika Huollot: Pilot owner, PART-66 mekaanikot, ”purjekonemekaanikot”, F-organisaatiot Huolto-ohjelma: G-organisaatio, omistaja Jatkuvan lentokelpoisuuden valvonta: G-organisaatio, omistaja Lentokelpoisuuden jatkaminen, ARC: GI organisaatio, viranomainen/SIL Kustannukset: huolto-ohjelman laadinta ja ylläpito, viranomaismaksu, jatkuva lentokelpoisuuden valvonta (G-org), ARC
5
© Ahlstrom Month day, year 5 Mitä nyt pitäisi tehdä? Huolto-ohjelman laatiminen Koneet kuntoon (maalaus, korjaukset, muutostyöt, asennukset) Käsikirjat, huolto-ohjeet ajan tasalle, työkalut ”purjekonemekaanikoitten” tietojen kerääminen Päättäminen jatkuvan lentokelpoisuuden hallinnasta Lentomaksujen määrittäminen uudelleen todellisia kustannuksia vastaavaksi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.