Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKrista Majanlahti Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Menestystä metsästämässä – Miten sitä mitataan?
Kauppalehti Tietopalvelut Minna Kannas Sanna Holopainen
2
KASVU
3
DealDash: Kasvu 430 prosenttia 34 miljoonaan (KL 29.5.)
Kuva: Meeri Utti/KL
4
KANNATTAVUUS
5
TULOS Tulos. Menestysmittauksessamme käytämme tuloksen mittarina nettotulosprosenttia. Nettotulosta pidetään yleisesti yrityksen varsinaisen toiminnan tuloksena. Nettotuloksessa ei ole mukana tuloslaskelman satunnaisia eriä ja tilinpäätössiirtoja, joten se ei välttämättä ole sama kuin tuloslaskelman viimeisen rivin voitto tai tappio.
6
Olisiko Tiimarin konkurssi voitu välttää? (KL 25.9.)
Lisätään tekstiä
7
MAKSUVALMIUS
8
VAKAVARAISUUS
9
RISKINSIETOKYKY
11
Yhden luukun palvelufilosofia
12
Monia mahdollisuuksia tiedon syventämiseen.
Tehot löytyvät “konepellin alta” Tehokas ja älykäs haku. Monia mahdollisuuksia tiedon syventämiseen.
13
Mitä tietoa yrityksestä on olemassa?
Konsernirakenne Maksukäyttäytyminen Rekisteröinnit Toimipisteet Protestoinnit Luottoraportit Toimiala Taloudellinen analyysi Vastuuhenkilöt ja heidän sidoksensa Toimialavertailut Menestyminen Perustiedot
14
Mitä tietoa henkilöistä on olemassa?
Maksuhäiriöt Liiketoimintakiellot Ajoneuvotiedot Yrityssidokset Kaupanvahvistajat Velkajärjestelyt Avioehtoasiat Asukastiedot Myös henkilöistä on olemassa valtavasti tietoa. Suuri osa niistä on luvanvaraista. Holhousasiat Oikeustoimikelpoisuus Lahjoitusasiat
18
Kiitos!
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.