Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Terveysliikunta alueellisena menestystekijänä
LISÄÄ LIIKETTÄ - PYÖRÄ PYÖRIMÄÄN Terveysliikunta alueellisena menestystekijänä Jari Parkkonen
2
Puolen väestön kuntotestausta 70-luvulta saakka.
Tuloksien sijasta on syytä pohtia mitä on noiden tuloksien takana?
3
Painava sentti?
4
Lihas painaa enemmän kuin läski?
5
Markkina-analyysi? Kenelle? V V V Lapset ja nuoret Työikäiset
Ikääntyneet Kenelle? Kuluttajalle Työnantajalle Kunnalle V V V Onko oleellinen kysymys: miksi ihmisen fyysisen kunnon ylläpitämisestä on tullut tuote?
6
Miten myydään? Kuka myy? ESS: Viivi ja Wagner
7
Hmnn… Hyödyttää asukkaita ja yhteiskuntaa… Voiko liikunta olla myös alueellinen vetovoimatekijä ja elinkeinopoliittinen kärki? Voiko se olla nykyistä vahvempi keino profiloitua alueena ja matkailussa? Synnyttääkö liiketoimintaa liikkeen lisäksi? Voiko tätä osaamista myydä? Voiko se olla vientituote? 100 km Keskeinen logistinen sijainti – noin tunnin ajomatkan sisällä maakunnasta asuu puolet koko maan väestöstä
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.