Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuPedro Henrique Minho Bergler Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
Toimitustuotannon kehittämisestä Kiinteistötehtävien koulutuspäivä 12
2
Selvitys määräaloista ja palstoista luopumisesta Toimitusasiakirjat sähköisenä (suomi.fi) Prosessit määritelty yhdessä kuntien kanssa Uudet kiinteähintaiset toimitukset Selvitys omitusoikeuden rekisteröinnistä JakoKII:ssä Rekisteridatan laatuvaatimukset KR-sijaintitarkkuus Smallworld 5 migraatio Sähköisestä palvelusta kaikki kiinteistötiedot Rekisteröinti lopettamisen yhteydessä Virtualisointi Jäädytetty rajamerkki Parane projektin tuotemuutokset Rekisterikartta toimituskarttana MaaVero Toimituskokous harkinnanvaraiseksi Tietosuoja, korotettu tietosuojataso Toimitustiedot Omat kiinteistöt -palvelusta Sähköiset toimitushakemukset Sähköinen viestintä JakoKIIn Mobiilikäyttö (-2019) Sähköiset prosessit määritelty CRM Toimitustuotannon palvelukatalogi KII muutosviestintäsuunnitelma Sähköinen arkisto Windows 10 sopeutus
3
Sähköiseen asiointiin liittyvät lainsäädäntömuutokset
Sähköinen asiointi Mobiilityö Sähköisestä palvelusta kaikki kiinteistötiedot Parane projektin tuotemuutokset Virtualisointi JakoKIIn Mobiilikäyttö (-2019) Rekisterikartta toimituskarttana Sähköiset toimitushakemukset CRM Jäädytetty rajamerkki Toimitustiedot Omat kiinteistöt -palvelusta Sähköinen arkisto PROSESSIT Sähköiseen asiointiin liittyvät lainsäädäntömuutokset Muut Suunnitelma määräaloista ja palstoista luopumisesta Sähköinen viestintä Smallworld 5 migraatio Windows 10 sopeutus Selvitys omitusoikeuden rekisteröinnistä JakoKII:ssä Uudet kiinteähintaiset toimitukset Sähköiset prosessit määritelty Rekisteröinti lopettamisen yhteydessä Toimituskokous harkinnanvaraiseksi KII muutosviestintäsuunnitelma Prosessit määritelty yhdessä kuntien kanssa Toimitustuotannon palvelukatalogi Digistrategia
4
prosessien kehittäminen
Meneillään useampia projekteja ja selvityksiä mm. - Määräalan elinkaari - Toimitussaantojen käsittely - Tilusjärjestelyn tehostaminen lean menetelmin - Rekisteripitäjän päätökset toimituksen yhteydessä
5
Customer Relationship Management (CRM)
CRM ei ole teknologia (tietojärjestelmä) vaan ajattelutapa! Vaatii asiakaspolkujen tunnistamista, niiden kuvaamista ja tarvittaessa uudelleen luomista. Kriittisten asiakaskohtaamisten tunnistamista. Tarpeellisen asiakastiedon keräämistä oikeista kohtaamispaikoista.
6
Asiakkuuden johtaminen
analyysit palvelupolut palvelukanavat CRM asiakaskokemus viestintä asiakastyytyväisyys dokumentaatio data Case Trafi Prosessien toimimattomuus ja henkilökunnan osaaminen
7
Kokonaisarkkitehtuuri
PP2018 (Parhaat palvelut 2018)
8
”Jäädytetty rajamerkki”
Muutoksia tietojärjestelmiin Uudet periaatteet maastomittauksiin
9
Kiinteistöjen sijaintitietojen tarkkuus
Kiinteistöjen sijaintitietojen tarkkuuden parantamisen menetelmät
10
Sähköinen asiointi Omat kiinteistöt palvelu Kaupanvahvistajailmoitus Toimitushakemukset
11
Sähköiset toimitusmateriaalit
Tietojen esittäminen suoraan rekisteristä.
12
KML:n muutokset Lakimuutoksen pääkohdat
Lakiin perustuva kirjallinen menettely suullisen toimitusmenettelyn rinnalle Toimitustietojen vienti kiinteistörekisteriin valitusaikana Sähköisen tiedottamisen mahdollistaminen nykyistä laajemmin Etäosallistuminen toimituskokouksiin
13
Mobiilityö Sähköiset mikrofilmit Liikkuvatyö, mobiilityö Virtualisointi (päätelaiteriippumattomuus) Toimitilakonsepti
14
Kiitoksia mielenkiinnosta
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.