Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
2
IT-palveluiden palvelukysely opiskelijoille arja.piironen@ulapland.fi
2/2016 IT-palveluiden palvelukysely opiskelijoille
3
Palvelukysely Lapin AMK, RKK ja Lapin yliopiston opiskelijoille 2/2016
Kyselyyn vastasi 338 opiskelijaa, joista 155 Lapin AMK 61 RKK 122 Lapin yliopiston opiskelijoita
4
Palvelukysely opiskelijoille
Kyselyjä on tehty 11/2012, 11/2013, 2/2015 ja 2/2016
5
+ 0,1 + 0,2 + 0,4 + 0,5 + 0,3 - 0,1
6
+ 0,1 +-0 + 0,2
7
+ 0,1 + 0,2 + 0,3
11
0,2 0,1 0,0 0,3 + 0,1
12
0,2 0,3 0,4
13
- 0,1 - 0,2 0,1 0,2
17
+ 0,1 0,2 + 0,3 + 0,4 + 0,7 - 0,1
18
+ 0,2 0,2 + 0,1 + 0,3
19
+-0 + 0,1 + 0,4 +-0,0
23
RAMK 11/2012 RAMK 11/2013 Lapin AMK 2/2015 Lapin AMK 2/2016 Langaton verkko 3,1 3,4 3,7 3,6 Luokkien tulostuspalvelut ja monitoimilaitteeet 3 2,9 3,3 Luokkien koneiden toimivuus 3,9 Käyttäjätunnusten ongelmatilanteiden tuki 4,3 4,1 4,4 Kotihakemistot Sähköposti Tallennus- ja varmistusjärjestelmät, tietojen palautus Tietoturva (käytönsäännöt, ohjeistus) 3,8 4 4,2 Tietoverkkopalvelut (kiinteä verkko) Käyttäjäoikeudet ja käyttäjätunnukset IT-ohjeiden löydettävyys 3,2 IT-tiedottaminen Tiedottaminen käyttökatkoista It-palvelupiste Skype for Business One Drive Office paketin työasemaohjelmistojen asennus kotikoneelle 4,5 Lapin AMK 2/ 2016 Henkilöstön ammattimaisuus ja taidot Henkilöstön palvelualttius ja ystävällisyys Palveluiden saatavuus (sijainti,tilat, aukioloajat) Yhteydenoton toimivuus Luotettavuus Vikatilanteisiin reagointi ja niiden korjaaminen Asiakaslähtöisyys
24
LaY 11/2012 LAY 11/2013 LaY 2/2015 LaY 2/2016 Langaton verkko 3,6 3,7 Luokkien tulostuspalvelut ja monitoimilaitteeet 2,5 3,4 3,3 3 Luokkien koneiden toimivuus 3,8 3,9 Käyttäjätunnusten ongelmatilanteiden tuki 4,1 4,4 4 Kotihakemistot Sähköposti 4,2 Tallennus- ja varmistusjärjestelmät, tietojen palautus Tietoturva (käytönsäännöt, ohjeistus) Tietoverkkopalvelut (kiinteä verkko) 4,3 LaY 11/2013 LaY 2/2015 Käyttäjäoikeudet ja käyttäjätunnukset IT-ohjeiden löydettävyys 3,2 3,5 3,1 IT-tiedottaminen Tiedottaminen käyttökatkoista 4,5 4,7 It-palvelupiste Skype for Business One Drive Office paketin työasemaohjelmistojen asennus kotikoneelle LaY 2/ 2016 Henkilöstön ammattimaisuus ja taidot Henkilöstön palvelualttius ja ystävällisyys Palveluiden saatavuus (sijainti,tilat, aukioloajat) Yhteydenoton toimivuus Luotettavuus Vikatilanteisiin reagointi ja niiden korjaaminen Asiakaslähtöisyys
25
RKK Opisk 11/2012 RKK Opisk 11/2013 RKK Opisk 2/2015 RKK Opisk 2/2016 Langaton verkko 3,1 3,4 3,3 3,2 Luokkien tulostuspalvelut ja monitoimilaitteeet 3,7 2,8 3,5 Luokkien koneiden toimivuus 3,9 3,6 Käyttäjätunnusten ongelmatilanteiden tuki 4,1 3,8 Kotihakemistot Sähköposti 4,2 Tallennus- ja varmistusjärjestelmät, tietojen palautus 4 Tietoturva (käytönsäännöt, ohjeistus) Tietoverkkopalvelut (kiinteä verkko) RKK opisk 11/2012 RKK opisk 2/2015 Käyttäjäoikeudet ja käyttäjätunnukset IT-ohjeiden löydettävyys IT-tiedottaminen Tiedottaminen käyttökatkoista 4,3 It-palvelupiste Skype for Business One Drive Office paketin työasemaohjelmistojen asennus kotikoneelle Henkilöstön ammattimaisuus ja taidot Henkilöstön palvelualttius ja ystävällisyys Palveluiden saatavuus (sijainti,tilat, aukioloajat) Yhteydenoton toimivuus Luotettavuus Vikatilanteisiin reagointi ja niiden korjaaminen Asiakaslähtöisyys
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.