|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
Advertisements

Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
TIETOTEKNIIKAN HÖYDYNTÄMISEN ESTEETTÖMYYS HENRY HAGLUND HAGLUND NETWORKS OY VSTKY SEMINAARIPÄIVÄ TURKU __________________________________________________.
Development Association SEPRA How to involve youth into strategic rural development work? Budapest, 8th November 2011 Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto:
T Software project – Final demo / 6 Metrix Workgroup Metrix Helsinki University of Technology Software Business and Engineering Institute.
A solution for flexible bicycle transportation
Orientaatio: Miksi näytän tämän videoklipin?
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rendez-vous 21: what does it take to be 21 in the 21st century Maritta Riekki Myllytullin koulu CIMO
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
S09-10 Onki-palvelut verkkoportaalissa Spring 2009 Erik Fallenius.
1 Finnish Science in International Comparison: A Bibliometric Analysis Annamaija Lehvo & Anu Nuutinen Academy of Finland.
Tietokannat -kurssi KSAO, Datanomit, käytön tuki kevät 2015 Lauri Tapola.
LEARNING AND HEALING THROUGH EXPRESSION Grundtvig learning partnership
Jotox on perustettu vuonna Jotox on perustettu vuona Jotox was founded / established in 1991.
HELSINKI UNIVERSITY OF TECHNOLOGY Hunch A Tool of an Intelligent Tester Juha Itkonen & Mika Mäntylä SoberIT TKK.
Tietoisku: Eurooppalainen ekosysteemiarvio (WG MAES – Mapping and assessment of ecosystems and their services ) Petteri Vihervaara, SYKE/ LK, Helsinki.
Sosiaali- ja terveysalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Tiedosta hyvinvointia Meri Koivusalo1 Social funds, social policy and social development.
ENG Masters, part 2, Citing
Natural Europe Winter School Yleisesittely. Keywords: natural history, environmental education, informal education, educational pathways, learning in.
Prosessiongelmien analysointi- ja ratkaisupohjia Qualitas Fennica Oy Työkaluja | Qualitas Fennica Oy.
SISÄPIHOJEN SUUNNITTELU HS – Space - Laine Anni - Terävä Jaana.
Suomalaisen ammatillisen koulutusosaamisen vienti
Esityksen nimi Esityksen pitäjä / organisaatio tilaisuus, päivämäärä TFEIP 12 May 2015 Use of Point Source Data in the Emission Inventory Example Finland.
Finský intensivní Titta Hänninen.  1. What is the capital of Finland? ◦ Mikä on Suomen pääkaupunki? ◦ Helsinki on Suomen pääkaupunki.  2.
© 2010 Ammattiosaamisen kehittämisyhdistys AMKE ry. IVETA International conference 2014 Helsinki 19 – 21 August 2014 St. Petersburg 22 – 23 August 2014.
By Learning for Integration ry. Immigration issues in Finland: Somalis  Until the 1980s Finland was very much a homogenous society with only a few foreigners.
Vakiintuneet kustantajat ja uudet yrittäjät OA-monografiamaailmassa
SPINN - Project SPeed in INNovation ecosystem Kick off seminar - Brainstorming Workshop on the themes of interest - results Minna Takala Value.
IEA DSM Task XVI ESCO Project Register Pertti Koski.
TILANNEKATSAUS Lasse Siurala Kanuunan teemaseminaari Jyväskylä.
Kuormanvarmistus maantie-, meri-, rautatie- ja ilmakuljetuksissa CARING is partially financed by the Leonardo da Vinci programme of the European Union.
Examples of succesful LEADER implementation and good practices Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahasto: Eurooppa investoi maaseutualueisiin.
Perustietoja Luokka-asteet 1 – 9 = yhtenäiskoulu NYT: 650 oppilasta, koulu kasvaa voimakkaasti Oppilasmääräarvio: syksy 2013/750, syksy 2014/> opettajaa.
Toiminta-arkkitehtuurin palvelut Outi Tasala
GEN4FIN - SAFIR 2010 GEN4FIN toimii SAFIR2010 kyljessä, tavoitteet osin lomittain ja päällekkäin. Gen4:ssä uusien konseptien tutkimus on nyt "R&D-vaiheessa"
Suomen Akatemian avoimen tieteen linjaukset
IMMIGRATION TO RUSSIA / FINLAND
Healthy Cities konferenssi
LEED projektityö ohjeet – Porvoo Campus
Erasmus+ Sport 265 milj € WELCOME TO ERASMUS+
Teollisuuden tilanne on alkanut heikentyä
Markkinoiden juridinen toimintaympäristö Luento 4
Buy Gabapentin For Dogs Uk
YLIOPISTOTENTTI / UNIVERSITY EXAM
Yhdessätekemistä yli rajojen
oulu. fi/tentti/rivitys/tenttilomake. php
Tulevaisuussuunnitelma Osa 3
UNIVERSITY EXAM L4 at 4.00 – 7.00 p.m.
ARCTIC MATERIALS TECHNOLOGIES DEVELOPMENT
Vesikemian Professori
Probability models and decision analysis : introduction
Probability models and decision analysis : introduction
DIC and BMA in BUGS Biotieteellinen tiedekunta / Henkilön nimi / Esityksen nimi
Mikko Keränen Director RDI
Entrepreneurship in South-West Finland The Federation of Finnish Enterprises, South-West Region Miia Kaerala, event coordinator.
Hankalia (?) tilanteita Tammikuu 2014 Keke Tulomäki
University Exam at 2.30 – 5.30 p.M. L1
Language proficiency requirements implementation in Finland
Investointipäätökset Investment Decisions (244)
SALASSAPITOSOPIMUS NON-DISCLOSURE AGREEMENT
Global Economy is Expected to Grow by 3.5% in 2015
X-ROAD ENVIRONMENTAL MONITORING
MAR1LK Anna Hankimaa 5/10/2019.
KNK-tutkimus Suomessa Mitä tapahtuu väitöskirjan jälkeen?
Information for teachers
Lecture slides start on the next page.
Kari Systä Tampere University of Technology / Software Systems
Metsänhoitaja This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Etsi lyhyin reitti This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement.
Esityksen transkriptio:

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals”1 Markkinoinnin tavoitteet Module S1-A1

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Askel 1: Mikä on nykytilanne? Tämän hetkisen tilanteen analysointi Menetelmät: Arvioi esim. Itsearviointina, vahvuuksien ja heikkouksien analysointi

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Askel 2: Minne on tarkoitus mennä? Määritellään markkinoinnin tavoitteet Lyhyt aikaväli: 1-3 vuotta Keskipitkä aikaväli: 4-5 vuotta Pitkä aikaväli: 6-10 vuotta

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Lyhyen aikavälin tavoitteet(I) -1-3 vuotta -Enemmän ekonomisesti painottunutta -myynti, liikevaihto, voitto, markkinaosuus

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Lyhyen aikavälin tavoitteet (II) -»Haluan nostaa myyntiä, liikevaihtoa, voittoa xx prosentilla vuoteen 20xx menessä -»Vuonna 20xx, haluan tavoittaa markkinaosuusista xx % tuotteillamme ja palveluillamme.«

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Keskipitkän ja pitkän aikavälin tavoitteet (I) -4-5 vuotta -Ovat ensisijaisesti asiakkaiden saatavilla -Yrityksen imago, brandin tunnistaminen, asiakkaiden tyytyväisyys jne.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” - »haluan, että yrityskuva assosioituu asiakkaillemme ympäristöystävällisenä vuoteen 20xx mennessä - »haluan kasvattaa yrityksen brändin tunnettavuutta xx % vuoteen 20xx mennessä.« - »haluan kasvattaa asiakkaittemme tyytyväisyyttä xx % vuoteen 20xx mennessä.« Keskipitkän ja pitkän aikavälin tavoitteet (II)

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Huomioitavat asiat tavoitteita muotoilessa … -Täsmällisyys sisältöä koskien(Mitä pitää saavuttaa?) -Täsmällisyys tavoitellun määrän suhteen (Kuinka paljon pitää saavuttaa?) -Täsmällisyys aikavälin suhteen (milloin tavoite pitää saavuttaa?) -Täsmällisyys laajuuden suhteen (Mihin osa- alueeseen tavoitteet tulee kohdentaa?)

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” This project is funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission can not be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. The Leonardo da Vinci project Euro Crafts 21 is carried out under the administration of plenum - society for holistic sustainable development and the Factor 10 Institute Austria. The objective of the project is to establish a significant added value in the vocational education in Austria and the participating partner countries (Finland, Germany, Slovakia, Spain and Hungary). This will be achieved through the innovation transfer of an already completed pilot project - aiming the development and testing of an overall qualification and consulting concept for sustainability management in the handicraft branch of North Rhine-Westphalia (Germany).

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Source Ingo Rauhut: Module S4 Marketing Concept. Westdeutscher Handwerkskammertag (Ed.): Sustainable Management in crafts enterprises. A manual for the implementation of a qualification and consulting concept made for consultants and teachers in the crafts sector. Results from a pilot project, Düsseldorf (Nachhaltiges Wirtschaften in Handwerksbetrieben. Eine Handreichung zur Durchführung eines Qualifizierungs- und Beratungskonzeptes für Betriebsberater/-innen und Dozenten/-innen im Handwerk. Ergebnisse aus einem Modellversuch, Düsseldorf).