Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Inertial Navigation alkujaan lentokoneissa myöhemmin ohjuksissa, avaruusaluksissa ja sukellusveneissä kiihtyvyysanturit 3-vapausasteessa integroidaan nopeus.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Inertial Navigation alkujaan lentokoneissa myöhemmin ohjuksissa, avaruusaluksissa ja sukellusveneissä kiihtyvyysanturit 3-vapausasteessa integroidaan nopeus."— Esityksen transkriptio:

1 Inertial Navigation alkujaan lentokoneissa myöhemmin ohjuksissa, avaruusaluksissa ja sukellusveneissä kiihtyvyysanturit 3-vapausasteessa integroidaan nopeus ja paikka kiihtyvyysakselien suunta stabiloitava gyrostabiloitu taso

2 Inertial Navigation 1990-luvun alussa lentokoneissa käytetty INS maksoi 60.000 USD ja ryömintä oli 1850 m/h. maakulkuneuvoissa: tarkkuus 0,1% hinta 150.000 USD tarkkuus 1% hinta 35.000 USD

3 Inertial Navigation ETUJA: nopea ja viiveetön ei vaadi ulkoista informaatiota HAITTOJA: kallis ryömii aina

4 kiihtyvyysanturit mittaavat lineaarista kiihtyvyyttä + maan vetovoiman komponenttia tarkkuus 5 mm/s 2,hinta 2.000 USD virhe 0.6 m/s 2,VTI SCA610

5 kulmanopeusgyrot ryömintä: kalibroitu piezo gyro 2 deg/min, 200 USD optinen gyro 2 deg/h, 3.000 USD


Lataa ppt "Inertial Navigation alkujaan lentokoneissa myöhemmin ohjuksissa, avaruusaluksissa ja sukellusveneissä kiihtyvyysanturit 3-vapausasteessa integroidaan nopeus."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google