Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSaija Rantanen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Inertial Navigation alkujaan lentokoneissa myöhemmin ohjuksissa, avaruusaluksissa ja sukellusveneissä kiihtyvyysanturit 3-vapausasteessa integroidaan nopeus ja paikka kiihtyvyysakselien suunta stabiloitava gyrostabiloitu taso
2
Inertial Navigation 1990-luvun alussa lentokoneissa käytetty INS maksoi 60.000 USD ja ryömintä oli 1850 m/h. maakulkuneuvoissa: tarkkuus 0,1% hinta 150.000 USD tarkkuus 1% hinta 35.000 USD
3
Inertial Navigation ETUJA: nopea ja viiveetön ei vaadi ulkoista informaatiota HAITTOJA: kallis ryömii aina
4
kiihtyvyysanturit mittaavat lineaarista kiihtyvyyttä + maan vetovoiman komponenttia tarkkuus 5 mm/s 2,hinta 2.000 USD virhe 0.6 m/s 2,VTI SCA610
5
kulmanopeusgyrot ryömintä: kalibroitu piezo gyro 2 deg/min, 200 USD optinen gyro 2 deg/h, 3.000 USD
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.