Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Helpdesk-työhön liittyvän neuvonnan treenaaminen opintojaksolla Karoliina Kemppainen Jarmo Heikkinen Satu Kylmänen.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Helpdesk-työhön liittyvän neuvonnan treenaaminen opintojaksolla Karoliina Kemppainen Jarmo Heikkinen Satu Kylmänen."— Esityksen transkriptio:

1 Helpdesk-työhön liittyvän neuvonnan treenaaminen opintojaksolla Karoliina Kemppainen Jarmo Heikkinen Satu Kylmänen

2 Mitä HelpDesk työ on? 4 oma osa-alue esim. järjestelmätuen valinneille kurssilaisille (?) 4 kurssilaiset voisivat miettiä ryhmässä –mitä taitoja HelpDesk työ vaatii? –mitkä niistä on tärkeimmät? –miten niitä voidaan kuiva harjoitella, vai voiko? 4 harjoittelu tulosten mukaan

3 HelpDesk neuvonnan treenaus 4 asiakaspalvelutaidot –erittäin tärkeä osa-alue tietojenkäsittelyn koulutuksessa, tekninen ei tärkein. –Osattava kuunnella asiakasta, yleensä asiakas on turhautunut ”ongelmaan” joka on jossain –Kokemus tuo varmuutta ehkä sitä voisi harjoitella käytännössä esim. puolipäivää koulun helpparissa katsomassa miten homma toimii

4 HelpDesk neuvonnan treenaus 4 tiedottaminen –tähän löytyy varmasti teoria pohjaa, miten tiedotetaan selkeästi –tutkimalla malleja esim. tekemällä palvelupyyntöjä internetissä ja arvioimalla heidän malleja sekä jatkokehittämällä omia

5 HelpDesk neuvonnan treenaus 4 tekninen osaaminen –ei kaikkein tärkein osa-alue HelpDesk toiminnassa –esim. pieniä harjoituksia miten opastan käyttäjää vaihtamaan salasanan käytössä olevaan käyttöjärjestelmään


Lataa ppt "Helpdesk-työhön liittyvän neuvonnan treenaaminen opintojaksolla Karoliina Kemppainen Jarmo Heikkinen Satu Kylmänen."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google