Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuLotta Nieminen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
I-DAYS Petri Kemppainen I-DAYS palvelu varmistaa, että tärkeät päivät tulevat huomioitua ajoissa ja oikealla tavalla
2
Pitkän tähtäimen suunnitelma: Rakentaa koko ajan täydentyvä palvelu- kokonaisuus, joka auttaa palvelun käyttäjiä muistamaan ja huomioimaan tärkeät paivät ennakkoon ja toteuttamaan niihin liittyvät huomioimiset erilaisilla käytössä olevilla palveluilla Palvelukokonaisuuden asiakkaina tulisivat olemaan internetin käyttäjät ja palvelujen tarjoajat
3
Asiakkaiden odotukset: Käyttäjäasiakkaat odottavat, että heidän olisi helppo hoitaa erilaisten tärkeiden päivien huomioimiset ajasta ja paikasta riippumatta siten, siten, että ne tulisivat hoidetuksi ajallaan ja toiveiden mukaisesti Palvelutuottajat odottavat, että he saisivat markkinoitua palveluitaan paremmin kootulla sivustolla kuin rakentamalla oman palvelunsa tätä tarkoitusta varten
4
Käyttäjän tarpeiden täyttäminen: Palvelu täyttää käyttäjän toiveet mahdollistamalla erilaisia tapoja tärkeiden päivien huomioimiseksi kertaluonteisina tai jatkuvina palveluina. Näitä tärkeitä päiviä voivat olla henkilön, yhteisön tai yrityksen merkkipäivät, kutsut tilaisuuksiin, onnittelut, kiitokset, surunvalittelut ja muut huomionosoitusta vaativat asiat.
5
Käyttäjän tarpeiden täyttäminen: Palvelu voi olla kertaluonteinen tai asikkaan pysyväksi määrittämä toiminne, jota toistetaan asikkaan kalenteriinsa tekemien toimeksiantojen mukaisesti Palvelu voi olla kalenterin mukaan tapahtuva muistutus tai muistutus lisäpalveluineen, jonka käyttäjä on määrittänyt suoritettavaksi toimeksiannossaan tai kalenterissaan
6
Käyttäjän tarpeiden täyttäminen: Palvelun kautta voidaan tilata vastaanottajalle eri kanavien kautta onnittelu-, huomionosoitus-, kutsu-, kiitos- tai surunvalitteluviestejä Näihin voidaan liittää kolmannen osapuolen palveluina lahjakortti-, adressi- tai kukkais- tervehdyksiä
7
Käyttäjän tarpeiden täyttäminen: Käytettävät kanavat: Tekstiviesti Sähköposti Posti Kanavat sisältävät ryhmäpostitusmahdollisuuden. Kanavien kautta lähetettävä viesti voi myös olla linkki, jonka kautta päästään tutustumaan massiivisempaan aineistoon
8
Palvelutuottajan tarpeiden täyttäminen: Palvelutuottaja saa kokonaispalvelussa helpommin asiakkaat löytämään tähän teemaan liittyvät palvelunsa ja käyttämään niitä säännöllisesti Palvelutuottaja voi esitellä palvelussa rajallisen määrän huomioimiseen liittyviä fyysisesti toimitettavia painotuotteita, lahjakortteja tai kukkatervehdyksiä, sitoutuen toimittamaan ne vastaanottajalle määräaikana
9
Palvelutuottajan tarpeiden täyttäminen: Palvelutuottaja saa tuotteensa ryhminä haettaviin ja esiteltäviin kuvauksiin, joiden lisäksi palveluun voidaan liittää linkki asikkaan sähköiseen kauppapaikkaan, jota kautta voidaan tarjota laajempaa valikoimaa
10
Kustannusedut Palvelu tuo käyttäjälle kustannusedulliseksi hinnoitellun tavan toimittaa vastaanottajalle huomionosoitus perinteiseen tapaan verrattuna Kertaalleen määritellyt asiat hoituvat vaivattomasti pelkällä hyväksynnällä minimaalisin kuluin ajallaan
11
Vahvuudet ja edut: Helppo ajasta ja paikasta riippumaton tapa hoitaa yhdeltä paikalta muistamiset ja huomionosoitukset Muistamiset ja huomionosoitukset voidaan viedä kalenteriin ennakkoon ja automati- soida muistuttamaan ja hyväksymään palvelutapahtuma ennakkoon
12
Palvelun julkistus: Palvelu julkistetaan beta-versiona siihen sitoutuville palvelutuottajille erikoishinnoin, jotta saadaan kriittinen käyttäjämassa Palveluun pyritään hankkimaan sponsoreita ja julkista rahoitusta, jotta alkuun saataisiin käyttäjille erikoishinnoiteltu kokeilujakso
13
Toiminnallisuus Tähän olisin liittänyt pari selventävää kuvaa, mutta huomasin, että uusien käyttämieni ohjelmien symbolikirjastot eivät olleet riittäviä niiden tuottamiseen käytettävissä olevan ajan puitteissa Kiitos !
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.