Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
BI-raportoinnin tavoitetilan kuvaus
Laatuvertailun pisteytykseen liittyvät hankintayksikön tavoitteet BI-raportoinnin eri osa-alueille
2
Prosesseihin liittyvä raportointi Laskujen jakelu; välitysmäärien seuranta
Raportointi tuotetaan siten, että sitä voi tarkastella syvällisemmin niin operatiivisen toiminnan näkökulmasta kuin poimia käyttöönottoprojektissa määriteltävät avainluvut johdon raportointiin. Raportoinnin tuottamisessa pyritään helppoon käytettävyyteen, raporttien visuaalisuuteen ja helppoon siirtämiseen toiseen muotoon, esim. QlikView:sta exceliin tai pdf:ksi. Prosesseihin liittyvä raportointi Laskujen jakelu; Välitysmäärien seuranta Lähetettyjen laskujen määrä Lähetettyjen laskujen summa euroissa yhteensä Lähetetyt laskut kanavittain (paperilasku, e-lasku, suoramaksu, verkkolasku) Lopputulema voisi olla esim. syyskuussa 2017 lähti e-laskua, joiden yhteenlaskettu loppusumma on 98 654,43e
3
Prosesseihin liittyvä raportointi Reskontra
Raportointi tuotetaan siten, että sitä voi tarkastella syvällisemmin niin operatiivisen toiminnan näkökulmasta kuin poimia käyttöönottoprojektissa määriteltävät avainluvut johdon raportointiin. Raportoinnin tuottamisessa pyritään helppoon käytettävyyteen, raporttien visuaalisuuteen ja helppoon siirtämiseen toiseen muotoon, esim. QlikView:sta exceliin tai pdf:ksi. Prosesseihin liittyvä raportointi Reskontra Käsiteltyjen viitesuoritusten määrä Käsiteltyjen virheellisten viitesuoritusten määrä
4
Prosesseihin liittyvä raportointi Saatavien valvonta
Raportointi tuotetaan siten, että sitä voi tarkastella syvällisemmin niin operatiivisen toiminnan näkökulmasta kuin poimia käyttöönottoprojektissa määriteltävät avainluvut johdon raportointiin. Raportoinnin tuottamisessa pyritään helppoon käytettävyyteen, raporttien visuaalisuuteen ja helppoon siirtämiseen toiseen muotoon, esim. QlikView:sta exceliin tai pdf:ksi. Prosesseihin liittyvä raportointi Muistutus- ja perintäpalvelu Kokonaisnäkymä pääomiin ja avoimiin saataviin sekä maksuaikoihin Laskutuksen volyymi Saatavien ikäjakauma Keskimääräinen maksuaika Keskimääräinen maksuviive Pääoman tilanne laskun tiloittain Porautuminen päivätasolle Yksittäisten laskujen ja velallisten seuranta Suurimpien asiakkaiden maksukäyttäytymisen seuranta Tulovirran ennustaminen ja seuranta päivätasolla
5
Prosesseihin liittyvä raportointi Maksuneuvonta
Raportointi tuotetaan siten, että sitä voi tarkastella syvällisemmin niin operatiivisen toiminnan näkökulmasta kuin poimia käyttöönottoprojektissa määriteltävät avainluvut johdon raportointiin. Raportoinnin tuottamisessa pyritään helppoon käytettävyyteen, raporttien visuaalisuuteen ja helppoon siirtämiseen toiseen muotoon, esim. QlikView:sta exceliin tai pdf:ksi. Prosesseihin liittyvä raportointi Maksuneuvonta loppuasiakkaille Puhelut; määrät, jonotusajat, vastausprosentti Sähköposti; määrät, jonotusajat, vastausprosentti Asiakastyytyväisyysmittaus
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.