Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari
Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari Mari Ainasoja
2
Kuva: unsplash.com
4
Toi malli on 5 vuotta vanha. Jotkut vielä käyttää – esim
Toi malli on 5 vuotta vanha. Jotkut vielä käyttää – esim. mediatalot voi spottaa jokaiseen koloon oman mediabrändinsä – mutta tää ei ole tulevaisuutta… Tää kuva vie keskustelua taaksepäin, ei eteenpäin.
7
Mainostaja-asiakkaille tuttu ajattelutapa
– linkit mediakokemuksesta kulutuskokemukseen tehtävä näkyväksi myös muualla kuin perinteisen ostopolun loppupäässä Ostoavaruus auttaa etsimään uusia rooleja kuluttajan (ja mainostajan) jatkuvassa harkintavaiheessa
8
http://www. vkl. fi/files/3556/TTY_VTT_ostopoluista_ostoavaruuksiin
PDF Digilehti
9
Kiitos! mari.ainasoja@uta.fi
Kuluttajanäkökulma sisältömarkkinointiin -case ruoka & muoti
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.