Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari"— Esityksen transkriptio:

1 Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari
Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari Mari Ainasoja

2 Kuva: unsplash.com

3

4 Toi malli on 5 vuotta vanha. Jotkut vielä käyttää – esim
Toi malli on 5 vuotta vanha. Jotkut vielä käyttää – esim. mediatalot voi spottaa jokaiseen koloon oman mediabrändinsä – mutta tää ei ole tulevaisuutta… Tää kuva vie keskustelua taaksepäin, ei eteenpäin.

5

6

7 Mainostaja-asiakkaille tuttu ajattelutapa
– linkit mediakokemuksesta kulutuskokemukseen tehtävä näkyväksi myös muualla kuin perinteisen ostopolun loppupäässä Ostoavaruus auttaa etsimään uusia rooleja kuluttajan (ja mainostajan) jatkuvassa harkintavaiheessa

8 http://www. vkl. fi/files/3556/TTY_VTT_ostopoluista_ostoavaruuksiin
PDF Digilehti

9 Kiitos! mari.ainasoja@uta.fi
Kuluttajanäkökulma sisältömarkkinointiin -case ruoka & muoti


Lataa ppt "Viestintäalan tutkimussäätiön seminaari"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google