Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle."— Esityksen transkriptio:

1

2 Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010

3 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle tulostuivat vain ne lehdet, joita vastaaja oli KMT tutkimuksen puhelinhaastattelussa ilmoittanut lukeneensa ilmestymisvälin aikana Vastausmäärä N= 11 668 Kysytty tutkimuksessa seuraavasti: Jos säilytitte tämän lehden numeroita, mikä seuraavista kuvaa parhaiten säilyttämistapaanne? Säilytän koko vuosikerran / säilytän mielenkiintoisimmat numerot / säilytän vain mielenkiintoisimmat artikkelit Seuraavilla sivuilla on esitetty tulokset kunkin lehden lukijoissa % kunkin lehden niistä lukijoissa, jotka ovat säilyttäneet edes jotain ** kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän

4 Aikakauslehden säilyttäminen, % lukijoista TOP lehdet **) Kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joita lukevia vastaajia oli 50 tai enemmän

5 TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Säilyttää edes jotain, % lukijoista Lähde: KMT Kuluttaja 2010

6 TOP lehdet Säilyttää koko vuosikerran, % lukijoista KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010

7 TOP lehdet Säilyttää mielenkiintoisimmat numerot, % lukijoista KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010

8 TOP lehdet Säilyttää vain mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010

9 Aikakauslehden säilyttäminen, % lukijoista % taulukot

10 Säilyttää edes jotain, % lukijoista Kaikista lehtiryhmistä keskimäärin 37 % lukijoista säilyttää edes jotain lehdestä Lähde: KMT Kuluttaja 2010

11 Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Lähde: KMT Kuluttaja 2010

12 Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Lähde: KMT Kuluttaja 2010

13 Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Lähde: KMT Kuluttaja 2010

14 Säilyttäminen % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain ** % jakaumat **) Kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joissa lehteä säilyttäneitä vastaajia oli 50 tai enemmän

15 Perhe- ja yleisaikakauslehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma KAIKKI VASTAAJAT Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

16 Perhe- ja yleisaikakauslehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma NAINENMIES Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

17 KAIKKI VASTAAJAT Naisten yleislehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

18 NAINEN Naisten yleislehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit MIES Lähde: KMT Kuluttaja 2010

19 Naisten erikoislehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma KAIKKI VASTAAJAT Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

20 Naisten erikoislehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit NAINENMIES Lähde: KMT Kuluttaja 2010

21 KAIKKI VASTAAJAT Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

22 NAINENMIES Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

23 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Tiede- ja kulttuurilehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

24 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Ruoka- ja juomalehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

25 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Autoilun ja tekniikan lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

26 KAIKKI VASTAAJAT Harrastelehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

27 NAINEN MIES Harrastelehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

28 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Lasten ja nuorten lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

29 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

30 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

31 KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Ammattilehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

32 KAIKKI VASTAAJAT SUKUPUOLI Asiakaslehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010

33 N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat Lähde: KMT Kuluttaja 2010

34 N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat Lähde: KMT Kuluttaja 2010

35 N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat Lähde: KMT Kuluttaja 2010


Lataa ppt "Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google