Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKaisa Maija-Liisa Hukkanen Muutettu yli 8 vuotta sitten
2
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010
3
Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle tulostuivat vain ne lehdet, joita vastaaja oli KMT tutkimuksen puhelinhaastattelussa ilmoittanut lukeneensa ilmestymisvälin aikana Vastausmäärä N= 11 668 Kysytty tutkimuksessa seuraavasti: Jos säilytitte tämän lehden numeroita, mikä seuraavista kuvaa parhaiten säilyttämistapaanne? Säilytän koko vuosikerran / säilytän mielenkiintoisimmat numerot / säilytän vain mielenkiintoisimmat artikkelit Seuraavilla sivuilla on esitetty tulokset kunkin lehden lukijoissa % kunkin lehden niistä lukijoissa, jotka ovat säilyttäneet edes jotain ** kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän
4
Aikakauslehden säilyttäminen, % lukijoista TOP lehdet **) Kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joita lukevia vastaajia oli 50 tai enemmän
5
TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Säilyttää edes jotain, % lukijoista Lähde: KMT Kuluttaja 2010
6
TOP lehdet Säilyttää koko vuosikerran, % lukijoista KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
7
TOP lehdet Säilyttää mielenkiintoisimmat numerot, % lukijoista KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
8
TOP lehdet Säilyttää vain mielenkiintoisimmat artikkelit, % lukijoista KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
9
Aikakauslehden säilyttäminen, % lukijoista % taulukot
10
Säilyttää edes jotain, % lukijoista Kaikista lehtiryhmistä keskimäärin 37 % lukijoista säilyttää edes jotain lehdestä Lähde: KMT Kuluttaja 2010
11
Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Lähde: KMT Kuluttaja 2010
12
Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Lähde: KMT Kuluttaja 2010
13
Säilyttää edes jotain, % lukijoista (kaikki) Lähde: KMT Kuluttaja 2010
14
Säilyttäminen % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain ** % jakaumat **) Kuviin on otettu mukaan vain ne lehdet, joissa lehteä säilyttäneitä vastaajia oli 50 tai enemmän
15
Perhe- ja yleisaikakauslehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma KAIKKI VASTAAJAT Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
16
Perhe- ja yleisaikakauslehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma NAINENMIES Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
17
KAIKKI VASTAAJAT Naisten yleislehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
18
NAINEN Naisten yleislehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit MIES Lähde: KMT Kuluttaja 2010
19
Naisten erikoislehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma KAIKKI VASTAAJAT Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
20
Naisten erikoislehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit NAINENMIES Lähde: KMT Kuluttaja 2010
21
KAIKKI VASTAAJAT Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
22
NAINENMIES Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
23
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Tiede- ja kulttuurilehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
24
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Ruoka- ja juomalehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
25
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Autoilun ja tekniikan lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
26
KAIKKI VASTAAJAT Harrastelehdet 1/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
27
NAINEN MIES Harrastelehdet 2/2 % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
28
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Lasten ja nuorten lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
29
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Tietotekniikka- ja tietoliikennelehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
30
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
31
KAIKKI VASTAAJATSUKUPUOLI Ammattilehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
32
KAIKKI VASTAAJAT SUKUPUOLI Asiakaslehdet % niistä kyseisen lehden lukijoista, jotka ovat säilyttäneet edes jotain Säilyttäjien jakauma Säilytän koko vuosikerran Säilytän mielenkiintoiset numerot Säilytän mielenkiintoiset artikkelit Lähde: KMT Kuluttaja 2010
33
N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat Lähde: KMT Kuluttaja 2010
34
N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat Lähde: KMT Kuluttaja 2010
35
N-luvut / lehden säilyttävät vastaajat Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.