Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMaarit Halonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426
2
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/2 Haluan viettää mahdollisimman paljon vapaa-aikaani omalla mökillä Olen ohjelmoinut tarkkaan vapaa-aikani Minulla on harrastus, johon osallistun vähintään kolme kertaa viikossa Minusta on tärkeää kuulua johonkin seuraan tai klubiin Vapaa-aikanani lähinnä löhöilen kotona Työ vie kaiken vapaa-aikani, minun ei siis tarvitse miettiä miten sen käyttäisin Välineet eivät ole tärkeintä, vaan harrastuksesta saatava ilo Rohkeutta vaativat selviytymislajit kiehtovat minua Harrastaminen on parasta yhdessä muiden kanssa Kulttuuriharrastukset ovat parasta rentoutusta
3
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/2 Kaipaan vapaa-ajaltani ennen kaikkea rauhaa ja pidempiä yöunia Mielestäni jokaisen pitäisi kuntoilla vähintään kaksi tuntia viikossa Lukeminen on paras vapaa-ajan harrastus, en kaipaa muuta tekemistä Uudet harrastukset tai urheilulajit kiehtovat minua ja haluan kokeilla niitä aina ensimmäisten joukossa En varsinaisesti harrasta liikuntaa lainkaan Kokoontuminen ruuanlaiton merkeissä on parasta yhdessäoloa Musiikki täyttää koko vapaa-aikani En ole kiinnostunut kestävyyslajeista Kesälomalla ei saa olla mitään etukäteen suunniteltua ohjelmaa En ole halukas siirtämään lomiani vaan pidän ne silloin kun olen päättänyt ne pitää
4
Graafeissa käytettävät tunnusluvut Suhtautumista ja ostamista kuvaavien graafien tunnusluvut kuvaavat myönteisten ja kielteisten vastausten erotusta Esimerkki: Olen ohjelmoinut tarkkaan vapaa-aikani Suhtautumisen erotus (Olen ohjelmoinut tarkkaan vapaa-aikani) (Erittäin hyvin 2,9% + Melko hyvin 11,2%) – (Melko huonosti 26,7% + Erittäin huonosti 29,6%) = -42,2% Kuvaa suhtautumistani erittäin hyvin1282,9 Kuvaa suhtautumistani melko hyvin49511,2 Ei kuvaa suhtautumistani96922 Kuvaa suhtautumistani melko huonosti117526,7 Kuvaa suhtautumistani erittäin huonosti130529,6
5
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Koko väestö 12+ (n = 2426, N = 4 402 000)
6
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Koko väestö 12+ (n = 2426, N = 4 402 000)
7
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Koko väestö 12+ (n = 2426, N = 4 402 000)
8
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Sukupuolittain
9
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Sukupuolittain
10
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Sukupuolittain
11
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Miehet (n = 1038, N = 2 135 000)
12
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Miehet (n = 1038, N = 2 135 000)
13
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Miehet (n = 1038, N = 2 135 000)
14
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Naiset (n = 1388, N = 2 268 000)
15
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Naiset (n = 1388, N = 2 268 000)
16
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Naiset (n = 1388, N = 2 268 000)
17
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan Ikäryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426
18
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Ikäryhmittäin
19
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Ikäryhmittäin
20
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Ikäryhmittäin
21
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 12-17 -vuotiaat (n = 147, N = 353 000)
22
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 12-17 -vuotiaat (n = 147, N = 353 000)
23
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 12-17 -vuotiaat (n = 147, N = 353 000)
24
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 18-24 -vuotiaat (n = 199, N = 453 000)
25
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 18-24 -vuotiaat (n = 199, N = 453 000)
26
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 18-24 -vuotiaat (n = 199, N = 453 000)
27
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 25-34 -vuotiaat (n = 287, N = 598 000)
28
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 25-34 -vuotiaat (n = 287, N = 598 000)
29
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 25-34 -vuotiaat (n = 287, N = 598 000)
30
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 35-41 -vuotiaat (n = 383, N = 686 000)
31
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 35-41 -vuotiaat (n = 383, N = 686 000)
32
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 35-41 -vuotiaat (n = 383, N = 686 000)
33
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 45-64 -vuotiaat (n = 897, N = 1 467 000)
34
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 45-64 -vuotiaat (n = 897, N = 1 467 000)
35
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 45-64 -vuotiaat (n = 897, N = 1 467 000)
36
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 yli 65 -vuotiaat (n = 513, N = 845 000)
37
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 yli 65 -vuotiaat (n = 513, N = 845 000)
38
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 yli 65 -vuotiaat (n = 513, N = 845 000)
39
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan Lehtiryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426
40
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat
41
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat
42
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat
43
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Naisten yleislehtien lukijat
44
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Naisten yleislehtien lukijat
45
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Naisten yleislehtien lukijat
46
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Naisten erikoislehtien lukijat
47
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Naisten erikoislehtien lukijat
48
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Naisten erikoislehtien lukijat
49
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat
50
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat
51
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat
52
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat
53
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat
54
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat
55
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Harrastelehtien lukijat
56
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Harrastelehtien lukijat
57
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Harrastelehtien lukijat
58
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Tiede ja kulttuurilehtien lukijat
59
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Tiede ja kulttuurilehtien lukijat
60
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Tiede ja kulttuurilehtien lukijat
61
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Lasten ja nuorten lehtien lukijat
62
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Lasten ja nuorten lehtien lukijat
63
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Lasten ja nuorten lehtien lukijat
64
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat
65
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat
66
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat
67
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat
68
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat
69
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat
70
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat
71
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat
72
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat
73
Suhtautuminen vapaa-aikaan 1/3 Asiakaslehtien lukijat
74
Suhtautuminen vapaa-aikaan 2/3 Asiakaslehtien lukijat
75
Suhtautuminen vapaa-aikaan 3/3 Asiakaslehtien lukijat
76
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426
77
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Hankin mökille vähintään samantasoisia tuotteita kuin pääasialliseen asuntooni Harrastuksiani varten ostan vain laadukkaita vaatteita vaikka ne maksaisivat enemmän Ostaessani urheiluvaatteita suosin aina tiettyjä merkkejä Käytän mielestäni paljon rahaa urheiluvälineisiin Lomamatkaa ostaessani pyrin aina käyttämään minulle tuttua, luotettavaa matkanjärjestäjää Ostan musiikkia ensisijaisesti levykaupasta Minulla on harrastukseeni liittyville tuotteille luotettu hovihankkija Käytän paljon rahaa harrastuksiini liittyviin tuotteisiin ja palveluihin
78
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Väestö 12+ (n = 2426, N = 4 402 000)
79
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Sukupuolittain
80
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Miehet (n = 1038, N = 2 135 000)
81
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Naiset (n = 1388, N = 2 268 000)
82
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Ikäryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426
83
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Ikäryhmittäin 1/2
84
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Ikäryhmittäin 2/2
85
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen 12-17 -vuotiaat (n = 147, N = 353 000)
86
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen 18-24 -vuotiaat (n = 199, N = 453 000)
87
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen 25-34 -vuotiaat (n = 287, N = 598 000)
88
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen 35-44 -vuotiaat (n = 383, N = 686 000)
89
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen 45-64 -vuotiaat (n = 897, N = 1 467 000)
90
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen yli 65 -vuotiaat (n=513, N=845 000)
91
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Lehtiryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426
92
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat
93
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Naisten yleislehtien lukijat
94
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Naisten erikoislehtien lukijat
95
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat
96
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat
97
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Harrastelehtien lukijat
98
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Tiede ja kulttuurilehtien lukijat
99
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Lasten ja nuorten lehtien lukijat
100
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat
101
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat
102
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat
103
Vapaa-ajan tuotteiden ostaminen Asiakaslehtien lukijat
104
KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426 Tiedon etsintä vapaa-aikaan liittyvissä asioissa
105
Mistä etsii tietoa Mökkeilystä kiinnostuneet 1/2
106
Mistä etsii tietoa Mökkeilystä kiinnostuneet 2/2
107
Mistä etsii tietoa Urheilusta ja liikunnasta kiinnostuneet 1/2
108
Mistä etsii tietoa Urheilusta ja liikunnasta kiinnostuneet 2/2
109
Mistä etsii tietoa Matkakohteista kiinnostuneet 1/2
110
Mistä etsii tietoa Matkakohteista kiinnostuneet 2/2
111
Mistä etsii tietoa Musiikista kiinnostuneet 1/2
112
Mistä etsii tietoa Musiikista kiinnostuneet 2/2
113
Mistä etsii tietoa Kirjoista kiinnostuneet 1/2
114
Mistä etsii tietoa Kirjoista kiinnostuneet 2/2
115
Mistä etsii tietoa Matkailumainonnasta kiinnostuneet 1/2
116
Mistä etsii tietoa Matkailumainonnasta kiinnostuneet 2/2
117
Mistä etsii tietoa Urheiluvaatteista kiinnostuneet 1/2
118
Mistä etsii tietoa Urheiluvaatteista kiinnostuneet 2/2
119
Mistä etsii tietoa Urheiluvälineistä kiinnostuneet 1/2
120
Mistä etsii tietoa Urheiluvälineistä kiinnostuneet 2/2
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.