Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Nettikaupan hankinta, perustaminen ja kehittäminen käytännössä 12.12.2007.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Nettikaupan hankinta, perustaminen ja kehittäminen käytännössä 12.12.2007."— Esityksen transkriptio:

1 Nettikaupan hankinta, perustaminen ja kehittäminen käytännössä 12.12.2007

2 Accel Solutions lyhyesti Accel Solutions – www.accel.fi • sähköisen kaupankäynnin ratkaisuja jo vuodesta 1998 • ensimmäinen ePages Software -jälleenmyyjä Suomessa • Forssan Seudun Puhelin Oy:n sähköisen kaupankäynnin yksikkö • Lähes 400 verkkokauppa-asiakasta ePages Software GmbH - www.epages.de • 15 vuotta sähköisen kaupankäynnin edelläkävijänä • Euroopan markkinajohtaja verkkokaupparatkaisuissa • asennuksia yli 30 000, myytyjä lisenssejä lähes 300 000

3 Gagar ja Accel yhdistyvät maan suurimmaksi verkkokaupan tarjoajaksi • Tamperelainen Gagar on vuonna 1995 perustettu sähköisen liiketoiminnan palveluratkaisuihin erikoistunut yritys, joka on toimittanut viime vuosien aikana yli 2 500 verkkokauppaa. Yritys omistaa myös Suomen suurimman päivittäis-tavaroiden verkkokauppaketjun, Ruokatori.fi:n. • 1.1.2008 alkaen Gagar tarjoaa sähköiseen kaupankäynnin vakioratkaisujen lisäksi toimialakohtaiset ja asiakaskohtaiset sähköisen liiketoiminnan palveluratkaisut. Yrityksen liikevaihto- tavoitteena vuonna 2008 on noin 5 milj. euroa, ja yritys työllistää 37 henkilöä kolmella paikkakunnalla. Gagar Oy – www.gagar.fi Alkaen 1.1.2008

4 •Tarpeet nyt ja tulevaisuudessa •Uudet versiot/ominaisuudet ja niiden kustannukset •Miten verkkokauppa kehittyy liiketoimintani mukana? •Mistä löytää monipuolinen, edullinen ja helppokäyttöinen selaimella käytettävä ohjelmisto? •Miten pääsen alkuun ja miten saan apua rakennusvaiheessa? •Miten saan käyttöön tarvittavat maksutavat? •Kun kauppa on auki, millaista apua ja tukea saan? •Miten saan asiakkaat tulemaan kauppaani ja ennen kaikkea miten saan heidät palaamaan uudestaan? •Miten helppoa ja nopeata tilausten käsittely on ja millä tavalla pystyn pitämään asiakkaani ajan tasalla? •Hoidanko logistiikan itse vai ulkoistanko sen? Verkkokaupan perustaminen

5 •Tunnista kohderyhmäsi ja räätälöi tarjonta niiden mukaan •Pyri rakentamaan kanta-asiakkuuksia asiakastietoja hyödyntämällä •Pidä asiakkaasi ajan tasalla •Kerro itsestäsi ja toimintatavoistasi riittävästi (luotettavuus) •Hyödynnä verkkokauppasi kaikki ominaisuudet (mm. uutiskirjeet, kuponkikampanjat, kanta-asiakashinnastot, ristiinmyynti) •Muista käytettävyys ja päivitykset •Muista markkinoida (pelkkä olemassaolo ei riitä) •Avainsanahaut (esim. Google Adwords) •Bannerit ja sponsorointi •Luokitellut ilmoitukset •Suoramarkkinointi ja sähköpostisuorat •2,9 miljoonaa suomalaista on verkossa joka viikko – myös sinun asiakkaasi Verkkokaupoille tärkeitä asioita

6 • Yrityksen yhteystiedot ja rekisteriseloste selkeästi esillä • Yrityksen toimintamallit kuvattu selkeästi • Asiakaspalvelu • Toimitustapojen kuvaukset ja kustannukset • Tilausvahvistukset • Tilausten statustiedot (käsittelyssä, toimituksessa, jne.) • Maksutavat • Pankkimaksutavat/Luottokortti takaavat yrityksen juridisen olemassaolon • Sähköpostivahvistus maksutapahtuman onnistumisesta • Palautusmenettelyt Sähköisen kauppapaikan turvallisuus asiakkaan näkökulmasta

7 • Palveluntarjoajan valinta • Historia / kokemus / luotettavuuskuva • Referenssit • Ohjelmiston valinta • Taloudellinen riski ja kehittämismahdollisuudet, ”kasvupolku” • Käytön helppous ja tukipalvelut • Räätätöity vs. valmis • Avoin koodi vs. tietosuoja • Kehitys: uudet versiot ja päivitykset - kustannukset • Ylläpitopalveluiden fyysiset tilat ja tietoturva • Ylläpitopalveluiden sisältö – toimivuus • Asiakkaan tunnistus ja kauppatapahtuman logistiikan helppous Sähköisen kauppapaikan turvallisuus yrittäjän näkökulmasta

8 •Ystävällinen palvelu •Valmisohjelmistot ja räätälöidyt ratkaisut •Ilmaiset ja räätälöidyt koulutukset •Extranet-palvelu - http://faq.accel.fi •Käyttöoppaat suomeksi ja englanniksi •Tukipalvelut •Uudet versiopäivitykset ohjelmistoon sekä maksutapoihin •Tietoa sähköisen kaupankäynnin tilanteesta •Apua markkinoinnissa ja logistiikassa Käytössänne

9 Accel tuoteperhe jatkaa markkinoilla Starter, Active ja Flex tuotteiden avausmaksu 0 euroa. Veloitukseton 30 päivän kokeilu.

10 Muutamia referenssejä ASSA Abloy Air Finland Autoliitto Biodem Medical Capi-Online Decanter Duosport ePPo Finnkarelia Gift Gourmet Helsinki Music Company Hämeen Luontaistuote KB-tuote Leikkien Group Lippupiste Lordi Store Luvata Pori MTV3 Store Nokia Onninen SKT Group Softa SuperStore Stena Technoworld Store24 / Keventäjät Sunda Systems Suomen Lastenklinikoiden Kummit Tampereen Särkänniemi Ti-Ti Nallen talo Wrange

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24 Ota yhteyttä: Maija Julin Markkinointipäällikkö maija.julin@accel.fi 050-917 2365 Accel Solutions (03) 412 1600 www.accel.fi info@accel.fi


Lataa ppt "Nettikaupan hankinta, perustaminen ja kehittäminen käytännössä 12.12.2007."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google