Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Kuluttaja- ja ostokäyttäytyminen
Kuvat
2
Kuluttaja- ja Ostokäyttäytyminen
YMPÄRISTÖ Sos.kultt. Teknol. Tal. Pol. PERSOONA Demog. Motivaatio Asenne OSTOPÄÄTÖSPROSESSI Tarpeen tiedostaminen Tiedon etsintä Vaihtoehtojen vertailu Päätös ja osto Kokemusten arviointi TILANNE Rutiini Harkinta Riski VIITERYHMÄT Aloite Vaikuttaja Päättäjä Käyttäjä UUSINTA-OSTO SUOSITTELU MUILLE TOINEN VAIHTO-EHTO Kuluttaja- ja ostokäyttäytyminen Co Timo Malin
3
Markkinointiviestinnän vaikutus
AIDAS-malli DAGMAR-malli (* UUSI OSTO SATISFACTION VAKUUTTUMINEN ACTION OSTO DESIRE PAREMMUUS INTEREST TUNTEMUS ATTENTION TIETOISUUS TIETÄMÄTTÖMYYS (* Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results Kuluttaja- ja ostokäyttäytyminen Co Timo Malin
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.