Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tilanne/palvelu merkintöjen tekeminen TYPPI-järjestelmässä

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tilanne/palvelu merkintöjen tekeminen TYPPI-järjestelmässä"— Esityksen transkriptio:

1 Tilanne/palvelu merkintöjen tekeminen TYPPI-järjestelmässä

2 Tilanne/palvelu –välilehdelle tehdään merkintöjä asiakkaan tilanteesta (esimerkiksi sairasloma, opiskelemaan haku...) ja asiakkaalle tarjotuista palveluista. Välilehti jakaantuu kahteen osaan Suunnitelma – kirjauksia suunnitelluista tapahtumista ja palveluista Toteuma – kirjaukset siitä, miten suunnitelma on toteutunut

3 Asiakkuuden aloittaminen TYPPI-järjestelmässä
1 Aloita uuden tilanteen/palvelun kirjaaminen valitsemalla ylävalikosta Tilanne/Palvelu ja klikkaamalla Luo uusi painiketta

4 Suunniteltu palvelu 1 2 3 4 1.Valitse palvelulaji valikosta 2. Tapahtuman tila ajanvarausvaiheessa ”suunniteltu” 3. Kirjaa tapaamisaika (alku- ja loppuajat) sekä lyhyt kuvaus suunnitellusta palvelusta 4. Valitse osallistujat 5. Tallenna tehdyt merkinnät

5 Toteutunut tapaaminen
6 8 10 9 6. Kun tapaat asiakkaan, muuta palvelun statukseksi ”toteutunut” 7. Kirjaa toteuma kohtaan tapaamisaika sekä lyhyt kuvaus palvelusta. Jos tapaamisessa sovitaan muista palveluista (perusterveystarkastus, uusi tapaaminen jne.) luo niistä uusi tapahtuma. 8. Tallenna tekemäsi muutokset

6 Kartoitusjakson aloittaminen
1 2 x 4 x 3 5 6 1.Valitse palveluksi kartoitusjakso, kun tapaat asiakkaan ensimmäisen kerran 2. Tapahtuman tila ”meneillään” 3. Kirjaa suunnitelluksi alkuajaksi tapaamispäivä. Päättymispäivä 3 kuukauden kuluessa 4. Valitse osallistujat ja merkitse rastilla, ketkä ovat mukana 5. Kartoitusjakso alkaa, kun tapaat asiakkaan ensimmäisen kerran. 6. Tallenna tehdyt merkinnät

7 Kartoitusjakson päättäminen
7 x x 8 9 7. Kartoitusjakso päättyy, kun asiakkaalle on laadittu monialainen työllistymissuunnitelma ja suunnitelma on allekirjoitettu. Tässä vaiheessa kartoitusjakson status ”toteutunut” 8. Kartoitusjakson päättymisajankohta = monialaisen työllistymissuunnitelman allekirjoitus ajankohta 9. Tallenna tekemäsi muutokset

8 Palvelujen keskeytyminen sovitusti
Palvelu keskeytyy sovitusti tilanteissa, joissa asiakas ei pääse tulemaan sovittuun tapaamiseen/osallistumaan palveluun sairauden, aikataulupäällekkäisyyksien tai muun hvyäksytyn syyn vuoksi. Sovitun keskeyttämisen syynä voi olla myös työntekijän sairastuminen ja ajan siirtyminen tämän vuoksi

9 Palvelujen keskeytyminen
Palvelu voidaan joutua keskeyttämään esimerkiksi tilanteissa, joissa asiakas on päihteiden vaikutuksen alainen

10 Palvelujen jääminen toteutumatta
Palvelu jää toteutumatta, kun asiakas jää tulematta sovittuun palveluun, eikä peruutuksesta ole sovittu. Myös tuolloin tehdään suunnitelmaa ja toteumaa koskevat merkinnät samalla, kun muutetaan palvelun statukseksi ”ei toteutunut”


Lataa ppt "Tilanne/palvelu merkintöjen tekeminen TYPPI-järjestelmässä"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google