Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen 9.9.2008/ 2.10.2008 Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
Advertisements

Tutkimus- ja kehittämistoiminnan menot sektoreittain Utgifter för forsknings- och utvecklingsverksamhet enligt sektor R&D Expenditure by Sector Lähde:
Neuvottelupäivät 2012 Kysely: Hyvin- vai pahoinvointia kuurojen yhteisössä? Diskussionsdagarna 2012 Enkät: Välmående eller dåligt mående i dövsamhallet?
Oppilaitosten tutkintoon johtamaton aikuiskoulutus vuonna 2012 KoulutustyyppiOsallistumist apauksia (brutto) Naisia %Opetustunteja Vapaana sivistystyönä.
Hallitusohjelmatavoitteiden viestintä Taustatietoa Akavan koulutuspoliittisille tavoitteille Rahaa koulutukseen – Suomi kukoistukseen.
Väestön koulutusrakenne Befolkningens utbildningsstruktur Educational Structure of Population Lähde/ Källa / Source: Tilastokeskus, Väestön koulutusrakenne.
Kotihoidon asiakkaat marraskuussa 2013
Peruskoulut Lähde: Tilastokeskus 10/2010 js.
TYÖVOIMA JA TYÖPAIKAT vuotiaan väestön työllisyysaste (%) Helsingissä peruspiireittäin Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2.
SOSIAALI- JA TERVEYSMINISTERIÖ Onnistuvat Opit –juurruttamishankkeen päätösseminaari Riitta Säntti Neuvotteleva virkamies.
Liite 2: Tilastotietoa Tampereen kaupunkiseudusta, diat 1-5.
Tietoja Tikkurilan suuralueesta
Tietoja Korson suuralueesta Tietopalveluyksikkö
Tietoja Myyrmäen suuralueesta Tietopalveluyksikkö
Kotihoidon asiakkaat marraskuussa 2014
Tietoja Aviapoliksen suuralueesta Tietopalveluyksikkö
Tietoja Kivistön suuralueesta Päivitetty
Tietoja Kivistön suuralueesta Tietopalveluyksikkö
Tietoja Hakunilan suuralueelta Päivitetty
TP2014, jäsenkuntakohtaiset liitteet (liite 7) TILINPÄÄTÖS 2014 Liite 7: Jäsenkuntakohtaiset liitteet.
Toimintaympäristö Koulutus ja tutkimus Ilkka Valjus.
Tietoja Koivukylän suuralueesta Tietopalveluyksikkö
Informera om projektet Som stödmottagare har du informationsskyldighet vilket bland annat innebär att du ska sätta upp minst en affisch med information.
Nettomuutto henkilön äidinkielen mukaan. Nettomuutto Vantaalle henkilön äidinkielen mukaan vuodesta 2000 Lähde: Tilastokeskus, päivitetty
5410_H02 Elec: E-post på svenska Yleistä: – Laita/lisää alkuun: avsändare, mottagare, rubrik – Laita/lisää loppuun jokin lopputervehdys tms. (huom. työelämään.
Det-pronomini Den, det, de = se, ne  sekä ilman substantiivia ja subst. kanssa Den dagen glömmer jag aldrig = Sitä päivää (korostaa) Det året åkte jag.
Tietoja Korson suuralueelta Tiedot päivitetty
Tarinat – ru, ku, ue/ET, hi Aloitus yhteinen esittelypp, mitä kaikkea tarinat voivat olla. Esitetään viikolla 2. Ope kerää ideat oppilailta. Vko 3. Kokoa.
Tietoja Hakunilan suuralueelta
Finansiering av landskapen
Työvoiman saatavuus ja tulotaso
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne Turunmaan seutukunnassa 2016
Salon vanhuspalveluiden palvelurakenteen kehitys 2008 – 2015
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne Kangasalla 2016
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne siviilisäädyn mukaan Ilomantsissa 2016 SeutuNet Lähde: Tilastokeskus.
Koulutustaso ja osaaminen
Kotihoidon asiakkaat marraskuussa 2015
Tasa-arvo hankkeen osa-arvioinnin internetkysely henkilökunnalle
Sivulauseet.
Perusasteen jälkeisen tutkinnon suorittaneet kunnittain Turunmaan seutukunnassa 2015 Vuoden 2017 aluerajat Lähde: Tilastokeskus.
Lähde: Tilastokeskus; TuKKK, Porin yksikkö
Perusasteen jälkeisen tutkinnon suorittaneet Seinäjoella 2000–2016
Vårdreformen i ett nötskal Sote-uudistus pähkinänkuoreessa
Väestön pääasiallinen toiminta Ilomantsissa 1990–2015
Tutkinnon suorittaneet kunnan asukasluvun mukaan 2016
Tasa-arvo hankkeen osa-arvioinnin internetkysely henkilökunnalle
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne Turunmaan seutukunnassa 2017
Tietoja Myyrmäen suuralueelta
Tietoja Aviapoliksen suuralueelta
Ord som är lika 1b: Korttipeli Ord som är lika 1b: Kortspel
Ammattialaan tutustuminen
Väkiluvun muutos kunnittain 2013–2017
Ulkomaan kansalaiset kunnittain 2017
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne Kangasalla 2017
Teknologiateollisuuden ajankäyttötiedustelu 2014
Tietoja Korson suuralueelta
Teknologiateollisuuden ajankäyttötiedustelu 2016
Teknologiateollisuuden ajankäyttötiedustelu 2015
Väestön koulutusaste kunnittain 2017
Tietoja Koivukylän suuralueelta
Koulutusrakenne 2016 Pohjanmaa.
Tutkinnon suorittaneet kunnan asukasluvun mukaan 2017
Kannattavuus Teknologiateollisuus.
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne Kangasalla 2018
Työllisyysaste kunnittain 2000–2017
Interreg Nord/Pohjoinen
Väestön pääasiallinen toiminta Ilomantsissa 1990–2017
Väestön ikä- ja sukupuolirakenne siviilisäädyn mukaan Ilomantsissa 2017 SeutuNet Lähde: Tilastokeskus.
Kotihoidon asiakaskysely v / Hemvårdens klientenkät år 2018
*Sisältää erikoisammattikoulutusasteen Vuoden 2018 aluerajat
Esityksen transkriptio:

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.

Lähde: Tilastokeskus/ Källa: Statistikcentralen / Väestön koulutustasoa mitataan perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisellä pituudella. Esim. koulutustasoluku 246 osoittaa, että teoreettinen koulutusaika on 2,5 vuotta peruskoulun suorittamisen jälkeen. Perusjoukkona 20 vuotta täyttäneet. Utbildningsnivån bland befolkningen mäts med den genomsnittliga längden på den högsta utbildningen efter grundnivån. Utbildningsnivåtalet 246 visar t.ex. att den teoretiska utbildningstiden är 2,5 år efter slutförd grundskola. Populationen är personer som fyllt 20.