Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuInkeri Saarinen Muutettu yli 7 vuotta sitten
2
1.Change of approach procedure on 22L 2.CDO at Helsinki-Vantaa 3.Engine run-ups at Helsinki-Vantaa 4.Renovation of RWY04R/22L in summer 2015 5.Helicopter noise – to include or not into annual calculations 6.Utti airport and parachute flights 7.Decision by Trafi on operating restrictions at Helsinki-Vantaa Noise issues - Finavia 2
3
Approach procedure 22L
5
NYT 14.11.2013-> Keravan melumittari
6
Measurements at 6,3 NM before THR 6 ~2 dB difference FAP 3100 FAP 2000 3100 ft <> 2000 ft -> 2 dB quieter! The reason: NOT the height but speed and configuration! 10.4.2014 FA-Y, Tuomo Linnanto
7
Speed profiles of A320 on 22L 7 10.4.2014 FA-Y, Tuomo Linnanto Aerodynanic noise ~ 5-6 exponent of air speed
8
CDO at Helsinki-Vantaa
9
9
10
10
11
Engine run-ups and noise
12
Sijainti 11.10.2015 Ympäristöyksikkö, ympäristöinsinööri Tuomo Leskelä The final site The old site
13
13
14
14 18,5m 104m 70,1m >70,1m (!)
15
Renovations during summer 2015
16
RWY1 renovation 11.5.-5.7. 16
17
RWY1 renovation 6.7.-2.8. 17
19
3D-kuvan katsomissuunta Kerava Martin- laakso Helsingin keskusta
20
Asutus 3D-esityksenä katsottuna Klaukkalan takaa kohti lentoasemaa 7 Ympäristövaikutukset ja niiden hallinta Pk-seudun ja Uudenmaan asutus Martin- laakso Kerava Helsingin keskusta
21
Asutus 3D-esityksenä katsottuna Klaukkalan takaa kohti lentoasemaa 7 Ympäristövaikutukset ja niiden hallinta Pk-seudun ja Uudenmaan asutus
22
22 August – opening the RWY1 with temporarily more operations 08 07 0605
23
Helicopter noise – to include or not into annual calculations
25
Utti Airport 25
26
26
27
27
28
Decision by Trafi on operating restrictions at Helsinki-Vantaa
29
Kiitos
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.