Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAsta Aaltonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Tide-projektin esittely Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 Sisko Rauhala
2
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 TIDE= Towards Inclusive Development Education 2,5 vuotta kestävä kehityskasvatusprojekti (1.4.2013-30.9.2015) 8 kumppania 5 Euroopan maasta: Learning Disability Wales (koordinaattori) AIAS Bologna, Italia CROMO, Unkari
3
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 COSPE, Italia Cyfanfyd, Wales EASPD, Belgia EFOESZ, Unkari Kehitysvammaliitto, Suomi Rahoitus Euroopan komission EuropeAidin kautta (Raising public awareness of development issues and promoting de in EU)
4
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 Projektin tavoitteet: Lisätä kehitys- ja monivammaisten nuorten tietoisuutta globaalista maailmasta, heidän roolistaan ja valintojensa vaikutuksista kestävään kehitykseen Peilata tavoitteita YK:n vuosituhattavoitteiden valossa
5
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 Tukea nuorten aktiivista osallistumista keskusteluun oikeudenmukaisuudesta, ihmisoikeuksista ja kestävän kehityksen mukaisesta elämäntavasta Vaikuttaa em. asioiden edistymiseen niin Suomessa kuin Euroopassa
6
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 Projektin tuloksina odotetaan: Innovatiivisia metodeja ja työkaluja Saavutettavia kehityskasvatusmateriaaleja Tietoisuuden kasvamista Sidosryhmäverkostoa
7
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 Aktiviteetit: Fokusryhmätapaamiset Sidosryhmätapaamiset Asennekartoituksia Työpajat kehitysvammaisille nuorille (6 Suomessa Kaarisilta ja Lyhty ry:ssä, 20 nuorta/maa) Resurssikirja ja muuta materiaalia Nuorisotapaaminen Brysselissä maaliskuussa 2015 Julkilausuma
8
Sidosryhmätapaaminen 5.6.2013 Toteutusperiaatteet: Vammaisten nuorten osallistuminen (bottom up) Joustavuus – lähtökohtana nuorten voimaantuminen ja valinnanvapaus Fokus nuorissa muutoksentekijöinä (change agents) Saavutettavuus Optimistisuus, mahdollisuuksien korostaminen ja ilo Tiedon jakaminen ja levittäminen This project is funded by the European Union
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.