Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

 aihealue on selkeästi rajattu ja rajausta on perusteltu  valittu näkökulma on innovatiivinen ja uutta luova  käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: " aihealue on selkeästi rajattu ja rajausta on perusteltu  valittu näkökulma on innovatiivinen ja uutta luova  käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta."— Esityksen transkriptio:

1

2  aihealue on selkeästi rajattu ja rajausta on perusteltu  valittu näkökulma on innovatiivinen ja uutta luova  käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta tiiviisti  aihetta on tarkasteltu monipuolisesti perustellen ja kriittisesti teoriatietoon integroiden  tehtävässä on käytetty monipuolisesti kansainvälisiä ja kansallisia sekä aiheen kannalta relevantteja lähteitä (tieteellisiä ja oppikirjoja)  pohdinta on kriittistä suhteessa valittuun näkökulmaan  ryhmän oppimista on arvioitu ryhmän oppimistavoitteiden mukaisesti, monipuolisesti ja kriittisesti  ryhmän työskentelyä ja sen kehittämistarpeita on arvioitu monipuolisesti ja kriittisesti  lähdeviitteet ovat asianmukaiset ja huolellisesti merkityt  tehtävän rakenne on looginen ja kieliasu selkeä

3  aihealue on selkeästi rajattu  valittu näkökulma on ajankohtainen ja tärkeä  käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta teksti vaatisi tiivistämistä  aihetta on tarkasteltu perustellusti ja teoriatietoon integroiden  tehtävässä on käytetty jonkin verran kansainvälisiä ja monipuolisesti kansallisia ja aiheen kannalta relevantteja lähteitä (tieteellisiä ja oppikirjoja)  pohdinta on kriittistä suhteessa valittuun näkökulmaan  ryhmän oppimista on analysoitu ryhmän oppimistavoitteiden mukaisesti  ryhmätyöskentelyä ja sen kehittämistarpeita on analysoitu  lähdeviitteet ovat asianmukaiset ja huolellisesti merkityt  tehtävän rakenne on looginen ja kieliasu selkeä

4  aihealue on rajattu asianmukaisesti  valittu näkökulma on tuotu esille, mutta se ei edusta erityistä innovatiivisuutta tai ajankohtaisuutta  aihetta tarkastellaan suhteessa valittuun näkökulmaan tuottamalla esimerkkejä ja suuressa määrin kirjallisuutta referoiden  tehtävässä on käytetty suppeahkosti kansainvälisiä lähteitä, lähteet ovat pääosin kansallisia (tieteellisiä ja oppikirjoja)  pohdinta on toteavaa  ryhmän oppimista on kuvattu ryhmän oppimistavoitteiden mukaisen toiminnan avulla ja oppimisen merkityksestä ryhmälle on esitetty esimerkkejä  ryhmä kuvaa toimintaansa ryhmänä ja tuottaa esimerkkejä työskentelyn kehittämistarpeista  lähdeviitteet ovat asianmukaiset  tehtävä on rakenteeltaan asianmukainen ja kieliasu pääosin selkeä

5  aihealueen rajaus on puutteellinen  valittua näkökulmaa ei tuoda tehtävässä riittävän selvästi esille  aihetta tarkastellaan ymmärrettävällä tavalla, mutta kritiikittömästi ja teksti on luonteeltaan lähdeteoksia referoivaa  ryhmän oppimistavoitteet on esitetty, mutta tavoitteiden saavuttamisen arviointi on puutteellista  ryhmä kuvaa ryhmänsä työskentelyä, mutta ei esitä kehittämistarpeita  tehtävässä on käytetty vain muutamia kansallisia lähteitä (tieteellisiä ja oppikirjoja)  lähdeviitteet ovat asianmukaiset, mutta jossain määrin puutteelliset  tehtävän rakenteessa on puutteita ja kieliasu on jokseenkin selkeä

6  aihealueen rajaus on erittäin puutteellinen  valittua näkökulmaa ei tuoda tehtävässä selkeästi esille  aihetta tarkastellaan kritiikittömästi ja teksti on luonteeltaan lähdeteoksia referoivaa  ryhmän oppimistavoitteet on kuvattu, mutta niiden saavuttamista ole arvioitu  ryhmän työskentelyn kuvaus on puutteellista  tehtävässä ei ole käytetty tieteellisiä lähteitä ollenkaan, vain oppikirjoja  lähdeviitteet ovat puutteelliset  tehtävän kieliasussa ja rakenteessa on puutteita


Lataa ppt " aihealue on selkeästi rajattu ja rajausta on perusteltu  valittu näkökulma on innovatiivinen ja uutta luova  käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google