Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKaroliina Järvinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
2
aihealue on selkeästi rajattu ja rajausta on perusteltu valittu näkökulma on innovatiivinen ja uutta luova käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta tiiviisti aihetta on tarkasteltu monipuolisesti perustellen ja kriittisesti teoriatietoon integroiden tehtävässä on käytetty monipuolisesti kansainvälisiä ja kansallisia sekä aiheen kannalta relevantteja lähteitä (tieteellisiä ja oppikirjoja) pohdinta on kriittistä suhteessa valittuun näkökulmaan ryhmän oppimista on arvioitu ryhmän oppimistavoitteiden mukaisesti, monipuolisesti ja kriittisesti ryhmän työskentelyä ja sen kehittämistarpeita on arvioitu monipuolisesti ja kriittisesti lähdeviitteet ovat asianmukaiset ja huolellisesti merkityt tehtävän rakenne on looginen ja kieliasu selkeä
3
aihealue on selkeästi rajattu valittu näkökulma on ajankohtainen ja tärkeä käsiteltävä aihe on kuvattu tarkoin mutta teksti vaatisi tiivistämistä aihetta on tarkasteltu perustellusti ja teoriatietoon integroiden tehtävässä on käytetty jonkin verran kansainvälisiä ja monipuolisesti kansallisia ja aiheen kannalta relevantteja lähteitä (tieteellisiä ja oppikirjoja) pohdinta on kriittistä suhteessa valittuun näkökulmaan ryhmän oppimista on analysoitu ryhmän oppimistavoitteiden mukaisesti ryhmätyöskentelyä ja sen kehittämistarpeita on analysoitu lähdeviitteet ovat asianmukaiset ja huolellisesti merkityt tehtävän rakenne on looginen ja kieliasu selkeä
4
aihealue on rajattu asianmukaisesti valittu näkökulma on tuotu esille, mutta se ei edusta erityistä innovatiivisuutta tai ajankohtaisuutta aihetta tarkastellaan suhteessa valittuun näkökulmaan tuottamalla esimerkkejä ja suuressa määrin kirjallisuutta referoiden tehtävässä on käytetty suppeahkosti kansainvälisiä lähteitä, lähteet ovat pääosin kansallisia (tieteellisiä ja oppikirjoja) pohdinta on toteavaa ryhmän oppimista on kuvattu ryhmän oppimistavoitteiden mukaisen toiminnan avulla ja oppimisen merkityksestä ryhmälle on esitetty esimerkkejä ryhmä kuvaa toimintaansa ryhmänä ja tuottaa esimerkkejä työskentelyn kehittämistarpeista lähdeviitteet ovat asianmukaiset tehtävä on rakenteeltaan asianmukainen ja kieliasu pääosin selkeä
5
aihealueen rajaus on puutteellinen valittua näkökulmaa ei tuoda tehtävässä riittävän selvästi esille aihetta tarkastellaan ymmärrettävällä tavalla, mutta kritiikittömästi ja teksti on luonteeltaan lähdeteoksia referoivaa ryhmän oppimistavoitteet on esitetty, mutta tavoitteiden saavuttamisen arviointi on puutteellista ryhmä kuvaa ryhmänsä työskentelyä, mutta ei esitä kehittämistarpeita tehtävässä on käytetty vain muutamia kansallisia lähteitä (tieteellisiä ja oppikirjoja) lähdeviitteet ovat asianmukaiset, mutta jossain määrin puutteelliset tehtävän rakenteessa on puutteita ja kieliasu on jokseenkin selkeä
6
aihealueen rajaus on erittäin puutteellinen valittua näkökulmaa ei tuoda tehtävässä selkeästi esille aihetta tarkastellaan kritiikittömästi ja teksti on luonteeltaan lähdeteoksia referoivaa ryhmän oppimistavoitteet on kuvattu, mutta niiden saavuttamista ole arvioitu ryhmän työskentelyn kuvaus on puutteellista tehtävässä ei ole käytetty tieteellisiä lähteitä ollenkaan, vain oppikirjoja lähdeviitteet ovat puutteelliset tehtävän kieliasussa ja rakenteessa on puutteita
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.